چاپ لیبل مواد غذایی سرد

چاپ برچسب مواد غذایی سرد

چاپ لیبل مواد غذایی با برچسب های مواد غذایی با کیفیت بالا به مشتریان اطلاع دهید برچسب

برچسب های مواد غذایی بیشتر از شناسایی محصول شما انجام می دهند. آنها تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را ارائه می دهند و قبل از خرید نهایی

کالای شما به آنها مراجعه می کنند جدا از ارائه برچسب مواد غذایی دقیق و مورد تایید FDA، اطلاعات باید به راحتی قابل خواندن و برای چشم جذاب باشند.

چاپ برچسب مواد غذایی خود را سفارشی کنید تا همه جزئیات واضح و متمایز باشد. چاپ در وینیل ضد آب یا BOPP که می تواند در یخچال مقاومت کند.

از بین پوشش‌های براق و براق یا روکش‌های مات ظریف انتخاب کنید. شکل و اندازه ای را انتخاب کنید که بتواند همه عناصر مورد نیاز را در برچسب مواد غذایی قرار دهد.

برای اطلاع از خدمات چاپ با کیفیت بالا ما را بخوانید.چاپ لیبل مواد غذایی حرفه ای برای محصولات شما طراحی لیبلچاپ لیبل

انواع برچسب‌هایی را که می‌توانید به صورت دستی یا خودکار برای محدوده‌های متفاوتی از مقادیر اعمال کنید.

برای سفارشات حداقل 25 عدد، برچسب های برش خورده توصیه می شود اینها به صورت جداگانه بریده شده و با دست اعمال می شوند برای مقادیر بیشتر

از 250 توصیه نمی شود زیرا ممکن است پیگیری و قرار دادن روی اقلام توسط خودتان دشوار باشد.

رول معمولاً برای مقادیر بالای 250 لیبل سفارش داده می شود یک رول با یک توزیع کننده برچسب استاندارد مطابقت دارد، بنابراین معمولاً از دستگاه استفاده می شود.

ایده آل برای برچسب زدن صدها تا هزاران محصولی که باید در اسرع وقت ارسال شوند.

نمونه هایی از برچسب های مواد غذایی

مواد برچسب محکمی که می توانند در یخچال نگهداری شوند یا در فضای باز قرار بگیرند.

بسته‌های غذایی که در فروشگاه نمایش داده می‌شوند و نیازی به یخچال ندارند، می‌توانند در برچسب 70 پوندی چاپ شوند.

اقلامی که در بیرون نمایش داده می شوند، مانند بازارهای پاپ آپ و نمایشگاه ها، می توانند برچسب ضد آب و هوا و آب 4 میلی داشته باشند. وینیل سفید

برای مواد غذایی که باید در یخچال نگهداری شوند، می‌توانید روی BOPP هولوگرافیک شفاف، سفید، نقره‌ای یا رنگین کمانی چاپ کنید.

اینها می توانند حداقل دمای 14 درجه فارنهایت را تحمل کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزینه ها، برگه “مواد و مشخصات” را بررسی کنید.

لمینت چشمگیر که محصول شما را در مقابل رقبا متمایز می کند.

همه مواد دارای سه پوشش چشمگیر هستند که طراحی برچسب مواد غذایی شما را تکمیل می کند:

مات دارای روکش ابریشم مانند و درخشندگی کمی است که تمام جزئیات را برای چشم آسان می کند.

رنگ‌ها ملایم و بی‌صدا می‌آیند و برای طرح‌های خنثی یا کم رنگ مناسب هستند.

چاپ

لیبل‌های پشت چسب‌دار مواد غذایی می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلفی چاپ شوند. برخی از رایج‌ترین روش‌های چاپ لیبل‌های پشت چسب‌دار مواد غذایی عبارتند از:

  • چاپ افست: چاپ افست یک روش چاپ صنعتی است که برای چاپ تیراژهای بالا مناسب است. این روش چاپ کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد.
  • چاپ دیجیتال: چاپ دیجیتال یک روش چاپ سریع و مقرون‌به‌صرفه است که برای چاپ تیراژهای کم مناسب است. این روش چاپ انعطاف‌پذیری بیشتری را در زمینه‌ی طراحی و چاپ فراهم می‌کند.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا