طراحی لیبل مواد غذایی خوراکی

طراحی لیبل مواد غذایی خوراکی

یکی دیگر از لیبل‌های پرطرفدار مواد غذایی، لیبل بطری‌ها هستند. همانطور که میدانید انواع نوشیدنی‌های مختلف توسط جوانان و نوجوانان خریداری می‌شوند، پس باید در طراحی لیبل بطری سلیقه قشر هدف را در نظر بگیریم.

تکراری نبودن لیبل‌های موجود بر روی انواع بطری‌ها و استفاده از طرح‌های ویژه یکی از مهمترین اصول طراحی لیبل بطری است. رنگ لیبل بکار رفته می‌تواند در ترغیب مخاطب به خرید، تاثیر زیادی بگذارد.

معمولاً لیبل‌های سفیدرنگ تأثیر مثبت بیشتری بر مخاطب دارند و همچنین سعی کنید لیبل انتخاب شده به گونه‌ای باشد که داخل بطری دیده شود ولی اگر سعی دارید که نوشیدنی داخل بطری دیده نشود،

بهتر است از بطری‌های سفید رنگ استفاده کنیم. در مورد بطری‎‌های آب معدنی در نظر داشته باشید که تحت هیچ شرایطی از رنگ‌های پیچیده استفاده نکنید.

طراحی لیبل مواد شوینده

امروزه در طراحی لیبل و مواد شوینده از خلاقیت و تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌شود. لیبل‌ها در افزایش فروش تاثیر زیادی دارند، چرا‌که لیبل به کار رفته در مواد شوینده به آسانی می‌تواند سبب افزایش کیفیت محصول

در نظر مشتری شود. مطابقت و هماهنگی موجود بین لیبل و برچسب به کار رفته با مواد شوینده موجود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پس باید در طراحی لیبل مواد شوینده نهایت دقت را داشته باشید.چاپ لیبل

اطلاعات ضروری در مورد محصول باید به طور واضح در لیبل قرار گیرد و اگر به طور شفاف مفهوم را به مخاطب نرسانید و نوشته مبهم باشد، از کارایی و کیفیت لیبل کم می‌کند. بهتر است قبل از چاپ تعداد زیادی لیبل،

یک نمونه از آن را تهیه کنید و بر روی محصول یاد شده به طور آزمایشی بچسبانید. این کار به شما کمک می‌کند تا حدود کافی به نکات نامطلوب موجود در آن پی ببرید. در طراحی لیبل مواد شوینده نباید از رنگ سیاه

برای نوشته‌ها استفاده شود البته در برخی از موارد زمانی که پس زمینه لیبل سیاه رنگ باشد امکان استفاده از رنگ مشکی برای نوشته‌ها وجود ندارد.

لیبل مواد غذایی (نکات طراحی لیبل)

طراحی لیبل مواد غذایی از آن جهت توانسته است از اهمیت بالا برخوردار باشد که انگیزه ی مشتری را تحت تاثیر قرار داده است. با استفاده از طراحی لیبل غذایی به آسانی می توان با مخاطب و خریدار در ارتباط بود.

برای این طراحی ضروری است که نکات ویژه ای در نظر گرفته شود به ویژه برای مواد غذایی اصول های مختلفی برای طراحی لیبل مواد غذایی در نظر گرفته می شود. طبق نتایج به دست آمده لیبل موجود بر روی مواد غذایی می تواند

در جهت مثبت انگیزه ی خریدار را تحت تاثیر قرار دهد و این امر نیز به نوبه ی خود سبب افزایش فروش خواهد شد.

امروزه به ویژه با توجه به حساسیت های بسیاری که در خرید مواد غذایی به وجود آمده است خریدار هیچ گونه مواد غذایی آماده شده بدون لیبل را خریداری نمی کند زیرا در این صورت از کیفیت محصول مشکوک

چاپ لیبل

بوده و تمایلی به خرید نشان نمی دهد به همین دلیل شما می توانید با استفاده از این گونه لیبل ها به آسانی میزان فروش خود را با افزایش اطمینان خریدار به طور قابل ملاحظه ای تحت تاثیر قرار دهید.

علاوه بر این با استفاده از لیبل های جود می توانید اطلاعات سودمند در مورد محصول را در اختیار خریدار قرار دهید. لیبل یاد شده بر روی مواد غذایی باید حس سالم و پاکیزه بودن را به مشتری القا ده

به همین دلیل معمولا لیبل های سفید رنگ بیشتر در اولویت قرار می گیرد.

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا