برچسب مواد غذایی

برچسب مواد غذایی

برچسب محصولات غذایی شما در واقع مهمترین وسیله بازاریابی شماست و می تواند موفقیت محصول شما را به همراه داشته باشد یا از بین ببرد. آیا نیاز به به روز رسانی برای برچسب محصول خود دارید

یا یک طرح کاملا جدید برچسب سفارشی؟ طراحان گرافیک متخصص ما خدمات طراحی گرافیکی را ارائه می دهند که می تواند به شما در ایجاد برچسب های حرفه ای و چشم نواز محصولات سفارشی کمک کند

که خلاقیت شما را متمایز کند. با پیشرفته ترین فناوری چاپ لیبل ما، برچسب های مواد غذایی سفارشی شما به خوبی یا بهتر از برچسب های مواد غذایی برندهای ملی بزرگ به نظر می رسند.

چاپ لیبل غذای سفارشی ما همه انواع نیازهای بسته بندی مواد غذایی را برآورده می کند.

بسته بندی مواد غذایی نقش بسزایی در انتخاب مصرف کننده و نمایش محصول دارد. چه به برچسب مواد تشکیل دهنده، برچسب درب شیشه مزون، برچسب شیشه ادویه، برچسب سس تند،

برچسب سالسا، برچسب سس باربیکیو، برچسب کیسه قهوه یا هر نوع برچسب غذای ویژه دیگری نیاز داشته باشید، متوجه خواهید شد که لایتنینگ لیبل می تواند با کیفیت بالا شما را چاپ کند.

برچسب غذای سفارشی در مقادیر کم با قیمت مناسب.

راه حل های برچسب منحصر به فرد برای برچسب های مواد غذایی سفارشی

آیا می‌خواهید دستور العمل‌ها یا اطلاعات تغذیه‌ای گسترده‌ای را روی برچسب‌های غذای سفارشی خود بگنجانید اما فضای لازم را ندارید؟ لایه برداری و آشکار کردن برچسب های محتوای گسترده

ما راهی عالی برای ارائه اطلاعات اضافی بدون به خطر انداختن طراحی شما است. همچنین می‌توانید زمانی که زمان ایجاد یک بسته‌بندی جدید هیجان‌انگیز است، کدهای QR را به برچسب‌های

محصولات غذایی سفارشی خود اضافه کنید یا از بارکدها برای ردیابی بهتر موجودی یا دارایی‌های خود استفاده کنید.

مواد درجه یک برای کاربردهای مختلفچاپ لیبل

ما طیف گسترده ای از مواد سفارشی برچسب مواد غذایی را برای شما در اختیار داریم که می توانید از بین آن ها کاغذ و مواد سازگار با محیط زیست انتخاب کنید، اما مواد استاندارد برچسب مواد غذایی

سفید BOPP (پلی پروپیلن) ما محبوب ترین انتخاب ما برای برچسب های مواد غذایی خاص است. این ماده خاص برچسب مواد غذایی ضد آب است که از برچسب های مواد غذایی شما در یخچال یا انبار محافظت می کند.

برای برچسب های محصولات غذایی سفارشی خود یک قیمت رایگان دریافت کنید

لایتنینگ لیبلز بیش از 20 سال است که به نیازهای مشتریان خود خدمات رسانی می کند. ما به رتبه BBB (A+) خود بسیار افتخار می کنیم و تضمین می کنیم

که تجربه خرید برچسب سفارشی شما با ما یک تجربه مثبت خواهد بود.

لایتنینگ لیبل‌ها مزایا و ارزش بی‌نظیری از جمله:

قابلیت چاپ همه کاره

چرخش سریع برای سفارشات چاپ دیجیتال (پس از تایید اثبات)

حداقل های کم و بدون حداکثر

کیفیت برتر و خدمات با ضمانت 100٪ رضایت ما پشتیبانی می شود

ارسال  زمینی برای سفارشات آنلاین در ;کل ایران

بدون هزینه راه اندازی، بدون هزینه پلاک، و بدون هزینه اضافه برای رنگ نامحدود در سفارشات چاپ دیجیتال

اثبات چاپی رایگان یا اثبات PDF با هر سفارش برچسب (هزینه حمل و نقل اعمال می شود)

وقتی شما محصولی را در تیراژ پایین و یا به صورت محدود تهیه و تولید میکنید، یا محصول شما کار دست میباشد و یا در تولید جعبه و بسته بندی اختصاصی محدودیت دارید می توانید از بسته بندی های عمومی استفاده نموده و برای محصول سفارشی از لیبل چسبدار اختصاصی استفاده نمایید.

استفاده از لیبل چسبدار محدودیتی ندارد و شما می توایند بر روی جعبه های مقوایی، شیشه، پاکت و… استفاده نمایید.

همچنین از چاپ لیبل می توان برای اصلاح اشتباهات چاپی استفاده نمود.

چاپ لیبل در انواع محصولات و لوازم در اشکال سفارشی ( برش بدون نیاز به قالب جهت کاستن از هزینه ) میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

انواع لیبل شامل :

لیبل گلاسه براق

لیبل کاغذی مات

شیشه ای

لیبل محصولات غذایی

با چاپ لیبل محصولات غذایی، می توانید برچسب هایی ایجاد کنید که باعث ایجاد تأثیر مثبت برند میشوند. برچسب ها به راحتی به عنوان بخشی از بسته بندی محصولات شما میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند.

برای ارسال نامه به عنوان برچسب آدرس سفارشی و به عنوان برچسب محصول سفارشی، تجارت شما را تبلیغ میکنند. آنها همچنین برای برگزارکنندگان رویدادهایی که نیاز به چاپ برچسب های شخصی برای مراسم ها و سایر رویدادها دارند، نقش مهمی ایفا میکنند. امروزه چاپ لیبل محصول غذایی یکی کاربردی ترین موارد در کسب و کارها میباشد. استفاده از لیبل در سراسر جهان به شکل فزاینده ای رو به افزایش میباشد و روزانه تکنولوژی های بسیار جدیدی به این صنعت اضافه می شود و رفته رفته چاپ لیبل به صورت مجزا به دنبال بازارهای جدید میباشد.

نشانگر رنگی تغذیه‌ای

جدول حقایق تغذیه‌ای روی بسته‌بندی محصولات غذایی درج می‌شود. از این برچسب مواد غذایی به‌دلیل استفاده از سه رنگ سبز، قرمز و نارنجی به‌اسم چراغ‌راهنمای تغذیه‌ای هم نام برده می‌شود.

ویژگی‌های ظاهری نشانگر رنگی تغذیه‌ای در همه محصولات یکسان است. در این نوع برچسب غذایی هم همان اول باید به مقدار سهم توجه کنیم، چراکه با بی‌توجهی به مقدار سهم ممکن است در مدیریت رژیم غذایی‌مان دچار اشتباه شویم.

تعریف سهم: مقداري از ماده غذایی که عموماً در هر وعده توسط فرد مصرف می شود را سهم می گویند. براي مثال یک لیوان شیر معادل یک سهم می باشد.

در این برچسب اطلاعات تغذیه‌ای با رنگ‌ها اعلام می‌شوند. هر رنگی از مقدار شاخص مورد ارزیابی خبر می‌دهد:

  • سبز: مقدار شاخص موردارزیابی اندک است؛
  • قرمز: مقدار شاخص موردارزیابی زیاد است؛
  • نارنجی یا زرد: مقدار شاخص موردارزیابی متوسط است.

شاخص‌های موردارزیابی هم معمولا شامل کالری، چربی، اسیدهای چرب ترانس، قند و نمک هستند. برای اینکه از ابتلا به بیماری‌های مرتبط با رژیم غذایی در امان بمانیم، به‌نفع‌مان است که مصرف خوراکی‌های دارای نشانگرهای قرمز را محدودتر کنیم.

محصولات غذایی را از روی قفسه ها با برچسب و لیبل های آن خرید می کنند .

لیبل و برچسب های غذایی

مهم ترین ابزار برای بازاریابی یک محصول است. آنها حرفه ای بودن و ثبات نام تجاری را نشان می دهند. نباید اجازه داد که نام تجاری شما در کنار رقبا از بین برود.
حتی اگر شما مواد غذایی خانگی را تولید می کنید، حتما باید با لیبل یا برچسب معرفی شوید . برچسب های ما می توانند رطوبت را در یخچال تحمل کند ، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که برچسب های خود را حتی بر روی محصولات تا زمان انقضا در محیط سرد خواهید داشت . طول عمر برچسب های شما به معنای قرار گرفتن نام تجاری شما در معرض مشتریان است.
لیبل مواد غذایی ما یک راه مناسب برای فروش بیشتر محصولات شما و جلب اعتماد است. چاپ لیبل بر روی شیشه، بطری ، پاکت های کاغذی ، پنجره دار ، کیسه پلاستیکی ، گالن ها ، قوطی به راحتی راه فروش محصول فراهم خواهد کرد.
در صورتی که به دنبال اندازه مشخصی یا قالب و طرح برش خاصی از برچسب هستید، با ما تماس بگیرید. شما می توانید از 1000 تا 100،000 برچسب چاپ کنید که برای برای شروع به کار محصول تجاری شما ایده آل است . برچسب های ما فقط تا 4 روز کاری برای ارسال آماده می شوند. به راحتی از طریق قالب های آماده ما انتخاب کنید و طراحی خود را در واتساپ بفرستید ، هر نوع سایز و طرح و قالب برچسب صنایع غذایی شامل : میوه ، عسل ، عرقیات ، ادویه جات و … بصورت اختصاصی با مناسب ترین قیمت به ما بسپارید.

دستبند شناسایی بیمار

لیبل آزمایشگاهی 

 کیسه خون

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا