چاپ انواع لیبل پی وی سی

چاپ انواع لیبل پی وی سی

چاپ انواع لیبل پی وی سی  ارائه مسیر مختصر و روشن در طراحی آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است. یک لیبل محصول معمولاً دارای اطلاعات کلیدی خاصی است که شامل موارد زیر میباشد:

  • نام محصول
  • اگر محصول بخشی از یک خط باشد، یک آرم برای مارک بزرگتر است
  • واحدهای اندازه گیری که نشان دهنده اندازه، کمیت یا وزن محصول است
  • شرح کوتاه یا خط برچسب

این موارد برای برچسب اصلی بسته بندی است و برای طراحی کامل جعبه محصول، اطلاعات طولانی‌تری در پشت آن گنجانده می‌شود و شامل موارد زیر است:

  • لیستی از مواد تشکیل دهنده
  • یک داستان ترغیب کننده مشتری برای خریدچاپ لیبل
  • دستورالعمل استفاده صحیح از محصول

کاربردهای لیبل پی وی سی

تا اینجا متوجه شدیم چرا طراحی لیبل محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین لازم است طراحی لیبل محصول خود را به مجموعه‌ای معتبر بسپاریم. جوپنزا یک آژانس تبلیغاتی است که تیم متخصص آن با سابقه بیش از ۱۸ سال در واحد طراحی و چاپ لیبل محصولات فعالیت می‌کند. طراحی لیبل با رعایت اصول طراحی مدرن و مینیمال، طراحی صنعتی و رعایت هویت بصری و رنگ سازمانی، در نظر گرفتن روانشناسی رنگ و نوع محصولی که لیبل قرار است بر روی آن قرار گیرد در تیم جوپنزا کاملاً رعایت می‌شود.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت    لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار     کاغذی     چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز    ریبون    چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا

یکی از برچسب هایی که در تولید لیبل استفاده میشود اشاره میکنیم.

برای تیراژهای پایین از چاپ دیجیتال لارج فرمت استفاده می شود که قابلیت اظافه کردن روکش های لمینت با تنوع بالا و مقاومت بیشتر برای محصولات خاص و علائم راهنما را نیز دارا می باشند.برای چاپ از رولهای پی وی سی با برندهای معتبر اروپایی نظیر orafol – avery denisson استفاده می شود. و برای لمینت روی کار از انواع لمینت سرد بکار میرود که می توان به مدل های لمینت مات – مات برفکی – براق اشاره کرد.

تمامی این بر چسب های پی وی سی را بامپر (bumper) نیز میگویند از لحاظ کیفیت بنا برحسب چسبی که انخاب میکنید و نوع لمینت در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی و خط و خش مقاومت بالایی دارا میباشند.

برای کسب و کارهای کوچک و یا برای نمونه سازی چاپ بصورت دیجیتال بهترین گزینه است به برخی از کاربردهای لیبل پی وی سی در تولیدات اشاره میکنیم.

برچسب های محصولات لوکس ارایشی و بهداشتی

مزایای چاپ برچسب و لیبل های آرایشی:

  • اطلاعات مربوط به لوازم آرایشی را ارائه دهید
  • کاربرد آسان ، آسان برای چسباندن بر روی بطری لوازم آرایشی
  • محصول مقرون به صرفه و اقتصادی
  • طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها
  • بدون نیاز به لمینت ، بصورت مات یا براق موجود است
چاپ لیبل و برچسب مواد غذایی و نوشیدنی

بسیاری از شرکت ها در حال کشف فرمول موفق برای بازاریابی محصولات جدید خود هستند.

ما با تمام انواع کسب و کارهای کوچک و متوسط از جمله تولید کنندگان متخصص دست ساز ، کشاورزان و تامین کنندگان چای یا قهوه برای تولید برچسب های مواد غذایی و نوشیدنی با کیفیت بالا همکاری نزدیک داریم. با کمک ما ، آنها اکنون بسته بندی های عالی برای غذای خوشمزه خود ارائه می دهند. با استفاده از آخرین تکنولوژی چاپ دیجیتال ، ما برچسب های غذایی و نوشیدنی سفارشی را با استاندارد بی نظیر ایجاد می کنیم.

​وقتی صحبت از برچسب های غذا و نوشیدنی می شود ، طیف گسترده ای از اندازه ها ، شکل ها و مواد ما به این معنی است که ما می توانیم برچسب ها و برچسب های غذایی با کیفیت بالا را برای تکمیل هر بسته بندی سفارشی تولید کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا