لیبل میوه و سبزیجات

لیبل میوه و سبزیجات

لیبل میوه و سبزیجات به خاطر ویتامین‌ و فیبر بسیار، بخشی مهم از بشقاب غذایی ما انسان‌ها هستند. ما روز به روز در پی این هستیم که سهم مواد غذایی سبز را در رژیم خود افزایش دهیم. ممکن است

میوه و سبزیجات را به صورت تازه، فله‌ای یا بسته‌بندی خریداری کنیم. صنعت بسته‌بندی میوه و سبزیجات، هزینه حمل‌ونقل و نگهداری را کاهش می‌دهند. از دیگر روش‌هایی که می‌توان میوه و سبزیجات

را در برنامه غذایی گنجاند، مصرف میوه خشک است. میوه خشک یک میان‌وعده خوشمزه و سبک به ویژه برای کودکان است. از آن‌جایی که میوه خشک را می‌توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد،

گزینه مناسبی برای بسته‌بندی میوه در خارج از فصل آن است. مصرف‌کننده میوه و سبزیجات به دلیل اهمیتی که به جسم و رژیم غذایی خود می‌دهد دوست دارد هر چقدر که می‌شود درباره محصولی

که قصد خرید آن را دارد اطلاعات کسب کند. بنابراین خواندن لیبل میوه خشک و لیبل بسته‌بندی سبزیجات به او در انتخاب گزینه مفیدتر کمک می‌کند. لیبل سبزیجات و میوه در بیشتر مواقع شامل مواردی

همچون نام و لوگوی برند، تصویر، بارکد، کشور مبدا، اطلاعات تبلیغاتی، توضیح محتوی (محصول، تنوع، اندازه، درجه و کمیت)، وزن ناخالص، وزن خالص یا تعداد، ابعاد کلی در واحدهای اندازه‌گیری و… است.

روی میوه‌هایی مانند سیب، گلابی، انبه، موز، هندوانه، نارگیل و… بدون نیاز به بسته‌بندی می‌توان لیبل زد.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت    لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار     کاغذی     چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز    ریبون    چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا

نقش لیبل بسته‌بندی میوه و سبزیجات در بازاریابی محصولچاپ لیبل

نمی‌توان قدرت لیبل را در ایجاد انگیزه در خرید مصرف‌کننده دست کم گرفت. یک لیبل حرفه‌ای به معنای واقعی کلمه می‌تواند فاکتور انتخاب محصول شما به جای خرید از برند دیگری باشد. لیبل میوه و بسته‌بندی

سبزیجات یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی شماست. با یک طراحی قوی لیبل می‌توانید محصولی متمایز عرضه کرده و توجه بازار را به خود جلب کنید. در صورتی که طراحی لیبل چشم‌گیر نباشد حتی محصولاتی

که کمپین بازاریابی خوبی دارند نیز ممکن است به چشم نیایند. یک لیبل باکیفیت شمایل هویت برند شما را به خود می‌گیرد و تبدیل به نمادی از برند شما می‌شود. تشخیص برند یا بازشناسی برند ابزاری مهم

در بازاریابی است و داشتن لیبلی که باعث تبلیغ و تمایز برند شما شود، بخشی جدایی ناپذیر از این روند است. از طرفی مصرف‌کننده می‌خواهد بداند که این محصول چیست، چگونه تهیه شده و چه تاثیری روی بدن و

رژیم غذایی او می‌گذارد. خریدار توقع دارد که با نگاهی به برچسب سبزیجات و میوه بتواند به این کنجکاوی‌ها پاسخ دهد.

شبکه چاپ لیبل تخصصی طراحی و چاپ لیبل

لیبل این توانایی را دارد که هنگام تصمیم‌گیری‌های مهم در نقطه فروش، از جانب شما با مشتری گفتگو کند. برای استفاده از لیبل میوه و سبزیجات به نحو احسن به عنوان یک ابزار بازاریابی بهتر است از کسانی کمک بگیرید

که تجربه و تخصص لازم را دارند و بازار هدف را به خوبی می‌شناسند. طراحی شیک و مدرن و ایده‌پردازی خلاقانه تیم شبکه چاپ سرعت در انجام و تحویل به موقع سفارش، تجهیزات و امکانات بروز چاپ افست در چاپخانه،

تولید صفر تا صد لیبل بدون واسطه، همکاری با برندهای معتبر کشور، قیمت مقرون به صرفه و رقابتی گوشه‌ای از اقداماتی است که شبکه چاپ برای کمک به تحقق رویای دیده شدن مشتریان خود، انجام می‌دهد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا