طراحی لیبل مواد غذایی

 طراحی لیبل مواد غذایی

طراحی لیبل مواد غذایی چه مشخصه ها و ویژگی هایی می تواند موجبات برتری طراحی لیبل را در عرصه خرید و فروش فراهم آورد؟ از مهم ترین ویژگی های برترین طراحی که می توان بیان نمود این است که قابلیت و توانایی آن را دارا باشد

تا در بازارهای داخلی و صادراتی بتواند رقابت تنگاتنگی با دیگر شرکت های دیگر داشته باشد. با توجه به رقابتی بودن مواد غذایی در کشور ما طراحی های لیبل مواد غذایی اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد. از سوی دیگر

باید خلاقیت کافی در استفاده از المان های گوناگون به کار گرفته شود. تا یک طراحی ویژه، متمایز و چشم نواز به مخاطبان خود عرضه نماید.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت   لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار    کاغذی    چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز   ریبون   چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا برچسب انرژی    چاپ برچسب انرژی    برچسب لوازم خانگی     برچسب طلا کوب چاپ لیبل طلا کوب     لیبل پی وی سی 

   لیبل میوه   لیبل صنایع شیمیایی    برچسب فروشگاهی

برترین طراحی های لیبل مواد غذایی چسبدار

یکی از برترین طراحی لیبل نوع چسبدار آن است. در حقیقت این نوع از لیبل بیشترین کاربرد را در بازارهای امنیتی جهت حفاظت از برند محصولات دارد. در یک بیان ساده اجزای مختلف لیبل چسبدار می توان اینگونه تشریح نمود:

لایه رویه (عمدتاً چاپ روی آن صورت می گیرد)، لایه پوشیده با چسب دائم یا موقت، پوشش سیلیکون و لایه زیره یا (سیلیکونایز) می باشند.چاپ لیبل

در طراحی لیبل

محصول مهمترین بخش که بایستی مورد توجه قرار بگیرد نام برند است که به گونه ای جذاب و بایستی طراحی شود. تا بین تمام محصولات شرکت های رقیب متمایز و به راحتی برای مشتری قابل تشخصی باشد.

نکته مهم بعدی ارائه بیان جذاب از محتوای محصول است به گونه ای هوشمندانه، ساده و شکیل با این هدف که به مخاطب خیلی راحت این آگاهی را بدهیم که چه محصولی در پیش روی اوست. به طور مثال وقتی یک شیشه

آب میوه هلو را می بیند در صورتی که تصویر هولو بر روی لیبل استفاده شده باشد به راحتی متوجه این موضوع شده و به راحتی انتخاب خود را می کند اما در صورتی حتی نام هلو هم با فونتی مناسب بر روی لیبل درج شده

باشد فرد با مشکل و صرف انرژی بیشتری این موضوع را متوجه شده و انتخاب می کند.
این امر در ذهن مخاطب تاثیر بدی به همراه دارد. مشتری در هنگام خرید دوست دارد به راحت‌ترین شکل ممکن خرید کند و در فروشگاه‌های شلوغ هرچه راحت‌تر محصول مورد نیاز خود را شناسایی و خرید کند. جهت طراحی

لیبل بایستی نکات طراحی لیبل را در زمان طراحی در نظر داشت و به کار بگیریم. طراح لیبل جدا از توانمند و دانش نسبت به طراحی و علم گرافیک جهت طراحی لیبل بایستی نسبت به مراحل تولید لیبل نیز آگاهی داشته باشد

تا بتواند طرحی زیبا از نظر زیبایی و کارآمد از نظر اجرایی طراحی کند. جهت طراحی لیبل جدید بایست طراح خلاقیت خود را بکار بگیرد.

طراحی لیبل

به دلیل گستردگی محصولات تنوع زیادی دارد و هر کدام از لیبل ها متناسب با محصول بایستی به شیوه ای خاص طراحی شود، به طور مثال طراحی لیبل عسل بایستی متناسب با ظرف آن انجام شود.

طراحی لیبل شیشه عسل به طور معمول به صورت مستطیل طراحی می شود که به دور شیشه عسل چسبانده می شود. طراحی لیبل ظرف عسل جدا بایستی به کیفیت و ماهیت عسل اشاره داشته باشد و همچنین

بایستی عنوان لوگو، نام برند و … نیز به خوبی مشخص باشد و برای مشتری قابل شناسایی و تشخیص باشد.

لیبل هولوگرام   لیبل حرارتی       برچسب حرارتی       چاپ رول    چاپ افست    لیبل اموال برچسب کاغذی     برچسب اصالت    برچسب آزمایشگاهی   لیبل آزمایشگاهی   لیبل حرارتی آزمایشگاهی

لیبل اثر گذار     ریبون    ریبون وکس     ریبون رزین     ریبون وکس رزین  لیبل شبرنگ   لیبل اسباب بازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا