برچسب لبنیاتی

برچسب لبنیاتی

برچسب لبنیاتی  در پاراگراف های قبلی به انواع جنس های قابل استفاده برای تولید بسته بندی لبنیات پرداختیم و در ادامه مطلب به بررسی هر محصول لبنی خواهیم پرداخت.

بسته بندی لبنیات محلی

فروشگاه های لبنیات سنتی در هر شهر و محله وجود دارد، در اکثر موارد یا شاید بهتر است بگوییم در تمام موارد برای بسته بندی های لبنیات محلی در محل از بسته بندی های پلی اتیلنی

بدون دسته یا کیسه های

فروشگاهی شفاف استفاده می شود که در اکثر موارد بدون چاپ یا با  چاپ تک رنگ با توجه به نیاز مشتری تولید می شود.

کیسه های لبنیاتی در اکثر موارد بدون دسته تولید شده و دارای ضخامت بالایی است که باعث می شود حتی سنگین ترین وزن ها را هم در بازه زمانی بلند مدت بدون هیچ مشکلی تحمل کند، شرکت سانیا پلاستیک کبیر

برای تولید کیسه های شیر و دوغ محلی از مواد اولیه نایلکسی با ضخامت بالا همراه با دوخت مقاوم استفاده می کند. گارانتی ما برای تولید کیسه های بدون دسته لبنیاتی ها تا ۳ روز می باشد؛

یعنی با ریختن مایع جات درون آن و آویزان کردن کیسه، تا سه روز متوالی هیچ مشکلی برای آن به وجود نیاید. برچسب لبنیاتی  

طراحی لیبل مواد غذایی زیر مجموعه طراحی بسته بندی است. بسته بندی در مواد غذایی علاوه بر حفاظت و افزایش ماندگاری مواد غذایی، نقش موثری در تبلیغات، برندینگ و افزایش فروش دارد

در این مقابه به بررسی

اینکه در طراحی لیبل مواد غذایی چه مواردی باید رعایت شود می پردازیم:

برچسب  مواد غذایی

۱- نام تجاری (برند): نام تجاری محصول اولین عنصر لیبل است که باید در بسته بندی دیده و خوانده شود به همین منظور معمولا در قسمت بالا و وسط لیبل قرار می گیرد. نوع طراحیچاپ لیبل

لیبل معمولا بر اساس شکل لوگو شکل می گیرد و متناسب با آن است.

۲- معرفی محصول: دومین عنصر اصلی لیبل معرفی محصول محتوی بسته است که این امر در اغلب موارد غیر از ذکر نام محصول با استفاده از عکس یا المان گرافیکی و یا شفاف سازی

موضعی یا کلی بسته صورت می پذیرد.
۳- جدول صفت محصول سومین المان مهم لیبل است که معمولا شامل توضیح و توزیع صحیح مطالب و طرح بر روی بسته بندی می باشد و در ارتباط با خواص و ویژگی های محصول است مانند:

جدول ارزش های غذایی

بر روی بسته های مواد غذایی که معمولا در پشت بسته ها قرار دارند.
۴- ارایه اطلاعات در مورد چگونگی استفاده از محصول توسط استفاده کننده شامل نحوه استفاده از محصول، تاریخ مصرف، تاریخ مصرف و نحوه باز و بسته شدن درب بسته به صورت گرافیکی
۵- اطلاعات مربوط به حمل و نقل و نگهداری از محصول و بسته: هرچند وجود این دو بخش آخر در طراحی غیر ضروری است ولی وجودشان در بسته بندی ضروری می باشند، مانند

علایم هشداردهنده، استانداردها،

مجوزهای قانونی، مسایل مربوط به تولید و توزیع، قابلیت بازیافت و نوع جنس بسته بندی.

لیبل هولوگرام   لیبل حرارتی       برچسب حرارتی       چاپ رول    چاپ افست    لیبل اموال برچسب کاغذی     برچسب اصالت    برچسب آزمایشگاهی   لیبل آزمایشگاهی 

 حرارتی آزمایشگاهی

لیبل اثر گذار     ریبون    ریبون وکس     ریبون رزین     ریبون وکس رزین  لیبل شبرنگ   لیبل اسباب بازی

تبلیغات در طراحی لیبل هدف های زیر ار دنبال می کند:

۱- جلب توجه مشتری و مصرف کننده
۲- در یاد و حافظه ماندن بسته بندی
۳- ارتباط برقرار کردن با محتوی درون بسته و ایجاد حس خوب از کیفیت محصول
۴- برقراری ارتباط نزدیکتر با توجه به سلیقه و فرهنگ مصرف کننده

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت   لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار    کاغذی    

چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز   ریبون   چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا برچسب انرژی    چاپ برچسب انرژی    برچسب لوازم خانگی     برچسب طلا کوب چاپ لیبل طلا کوب 

    لیبل پی وی سی 

   لیبل میوه   لیبل صنایع شیمیایی    برچسب فروشگاهی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا