چاپ شبرنگ

 چاپ شبرنگ

چاپ شبرنگ در رنگ های مختلفی مثل سفید، مشکی، زرد، سبز، قرمز، آبی و نارنجی صورت می گیرد. لازم به ذکر است که بر روی یک برچسب می توان تا 5 رنگ مختلف را چاپ کرد. همین عامل باعث می شود

که تنوع برچسب های شبرنگ تولید شده بسیار بالا برود.

اگر می خواهید  که لیبل شبرنگ شما از مقاومت بالا  برخوردار باشد و نکاتی که روی آن چاپ شده است پاک نشود، کافی است که یک لایه سلفون بر روی آن قرار دهید.

لیبل‌ها یا برچسب‌های شبرنگ را میتوان در اندازه و ابعاد مختلف تولید کرد.

چاپ‌ های شبرنگ به دو دسته تقسیم می‌ شوند که در دسته اول بسیار معمولی و روتین هستند و موارد استفاده از آن‌ ها در علائم جاده‌ ای مانند تابلوهای عبور و مرور و ایمنی حتی بر روی خودروهای امدادی،

انواع محیط‌ های کارگاه، انبار، پلاک‌ های جایگزین ماشین‌ های سنگین است البته قدرت استحکام این نوع چاپ آنچنان بالاست که تنها می‌ توان آن را به‌ صورت یک جا از روی سطح موردنظر جدا کرد.

اما نوع دوم چاپ شبرنگ که با نام اکریلیک از آن یاد می‌ شود بدین شکل است که چون قرار نیست چاپ از سطح موردنظر جداسازی شود استحکام بالایی ندارد و اصطلاحاً هنگام جدا شدن به‌ صورت کامل خورد می‌ شودچاپ لیبل

این نوع از خدمات چاپ شبرنگ برای برچسب‌ های پلمب اموال مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

چاپ برچسب شبرنگ معمولی:

معمولا از این برچسب‌ ها برای نمایش علائم ایمنی استفاده می کنند. چسبی که در این مدل به کار می برند، بسیار قوی و مستحکم می باشد. این برچسب قابلیت این  را دارد که به صورت یک تکه کنده و جدا شود.

چاپ برچسب شبرنگ اکریلیک یا خورد شونده:

از این نوع برچسب شبرنگ در مواردی استفاده می شود که دیگر نیاز نیست برچسب کنده شود. هنگامی که بخواهید برچسب های اکریلیک را از سطحی که به آن چسبانده‌ اید جدا کنید، کاملا خورد می شوند و از بین می روند.

پرکاربردترین  استفاده از این نوع لیبل شبرنگ، در برچسب های اموال می باشد.

برچسب شبرنگ معمولی در کجا استفاده می شود؟

  • علائم بکار رفته بر روی اتومبیل، کامیون‌ ها و آمبولانس
  • پلاک سوم کامیون‌ ها
  • محوطه باز کارخانه‌ ها
  • محیط انبارها
  • مصرف صنعتی
  • محیط‌ های کارگاهی

توضیحات

لیبل های اموال

( امنیتی,شبرنگ,گارانتی,asset,security ) لیبل هایی هستند که تجهیزات را با استفاده از شماره سریال منحصر به فرد، بارکد و سایر موارد مانند نام شرکت، لوگو و … مشخص می کنند.

سریال یا بارکد درج شده روی لیبل اموال ( امنیتی,شبرنگ,گارانتی,asset,security )، جزئیات دارایی را در خود نگه می دارد که این کار کمک شایانی به پیگیری لوازم میکند.

لیبل اموال ( امنیتی,شبرنگ,گارانتی,asset,security ) معمولا چسبندگی بسیار بالایی دارد و به راحتی از روی سطح جدا نمی شود. لیبل اموال ( امنیتی,شبرنگ,گارانتی,asset,security )

از مواد خود تخریب تشکلی شده است و در صورتی که فردی اقدام به کندن یا جا به جایی لیبل اموال (امنیتی,شبرنگ,گارنتی,asset,security) کند، لیبل به صورت کامل از روی سطح کنده نمی شود

و بقایای آن تا میزان زیادی به جا می ماند. لیبل اموال ( امنیتی,شبرنگ,گارانتی,asset,security ) همچنین دارای خاصیت خرد شوندگی یا لایه شوندگی دارند. لیبل اموال ( امنیتی,شبرنگ,گارانتی,asset,security )

در ارایه خدمات گارانتی نیز قابل استفاده هستند بدین شکل که در صورت سعی در جدا کردن آن از محصول مخدوش و خرد شده و امکان جعل یا سوء استفاده از یک کالا را از بین خواهد برد

لیبل اموال ( امنیتی,شبرنگ,گارانتی,asset,security ) در رنگ های مختلف مثل زرد،

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا