طراحی لیبل یا برچسب

طراحی لیبل یا برچسب

به همین منظور مشتری در ابتدا به لیبل موادغذایی توجه می کند و چنانچه لیبل موادغذایی نظرش را جلب کرد، اقدام به خرید محصول مورد نظر می نماید. پس یک انتخاب هوشمندانه در طراحی لیبل موادغذایی به شما

این امکان را می دهد که بتوانید در جنگ محصولات مشابه، پیروزمندانه در بازار به تولید خود ادامه دهید.

متنی که پیش روی شما قرار گرفته، فوت و فن ربودن گوی سبقت از دست رقیبانتان را به شما آموزش می دهد. لذا برای دریافت راهنمای طراحی لیبل مواد غذایی، ادامه مطلب را از دست ندهید.

تعریف لیبل مواد غذایی به زبان ساده

به برچسب هایی که در اطراف محصولات غذایی قرار می گیرد تا یک سری اطلاعات را در اختیار ما قرار دهد، لیبل موادغذایی گویند. لیبل موادغذایی باید با محتوای محصول شما همخوانی داشته باشد و چنانچه هارمونی

مورد نظر شکل نگیرد، هیچگاه نمی توانید نظر مشتری را به محصول خود جلب کنید. دستبندچاپ لیبل

طراحی لیبل یا برچسب

طراحی لیبل یا برچسب کاربرد های متفاوتی دارد که صاحبان مشاغل و مدیران آن را جزو لازمه کاری خود می دانند. از جمله موارد استفاده از لیبل می‌توان به صنایع داروی، آرایشی بهداشتی و… اشاره نمود.

یکی از اصلی ترین موارد استفاده از لیبل یا برچسب به جهت افزایش میزان تولید و رعایت اصول اولیه بهداشتی و در پی آن کاهش هزینه هاست. طراحی لیبل بسیار حائز اهمیت است از آنجا که طرحی که برای لیبل

مورد استفاده قرار می گیرد ناثیر زیادی روی مصرف کننده در انتخاب دارد. یک طرح جذاب می تواند کمک شایانی در این جهت به شما بکند.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

اصول طراحی لیبل مواد غذایی

  • رنگ: پیش از چاپ لیبل مواد غذایی، مطمئن شوید که رنگ لیبل‌تان متناسب با بسته بندی محصول شماست. این تناسب زمانی شکل می گیرد که هم نوشته های روی برچسب خوانا و هم محتویات محصول قابل تشخیص باشند.
  • فونت نوشته: باید به این مهم دست یابید که اطلاعات روی لیبل مواد غذایی را برای دل خودتان چاپ نمی کنید. سایز و فونتی که برای نوشته انتخاب می کنید، باید برای هر شخصی با هر رده سنی قابل فهم باشد.
  • لذا سایز و فونت نوشته ها پیش از چاپ اهمیت پیدا می کند. بدیهی است که نام شرکت و نام محصول می بایست بزرگتر از سایر اطلاعات همچون ارزش غذایی، آدرس کارخانه و … درج شود.
  • خلاقیت: در ابتدای مقاله عنوان کردیم که لیبل مواد غذایی گوی سبقت شماست. این گوی سبقت بدون خلاقیت بی معنا خواهد بود چرا که ممکن است شما رنگ، سایز و فونت نوشته را طبق استاندارد رعایت کرده باشید
  • (کاری که همتاهای شما قطعا انجام خواهند داد) اما در بحث خلاقیت، کم کاری کنید. مطمئن باشید در این صورت یک ضرر هنگفتی نصیب محصولتان خواهید کرد، چرا که در عصری که طراحان و گرافیست های
  • زبردست توانایی خلق طرح های خلاق و جذاب دارند، استفاده نکردن از این فرصت طلایی به نشانه ی باخت شما خواهد بود. ممکن است برای خودتان هم پیش آمده که در بین کالاهای مشابه، محصولی را انتخاب کرده اید
  • که برچسبش نسبت به سایرین، خلاق تر و جذاب تر بوده. پیشنهاد ما به شما این است که پیش از چاپ لیبل مواد غذایی، با متخصصین شبکه چاپ تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره ی رایگان،
  • از توصیه هایشان برای چاپ لیبل مواد غذایی استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا