مزایای چاپ برچسب مواد غذایی

مزایای چاپ برچسب مواد غذایی

استفاده از چاپ افست برای چاپ برچسب مواد غذایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. لیبل براق یا مات، لیبل با روکش سلفونی یا غیر آن، لیبل با اشکال هندسی متفاوت، لیبل پی وی سی، کاغذی، شفاف و …

انواع مختلف چاپ برچسب مواد غذایی را معرفی می کنند.

شما با توجه به نوع محصول تولیدی باید از یک لیبل مناسب استفاده کنید؛ به عنوان مثال اگر کالای تولیدی به نحوی است که اگر در معرض رطوبت قرار می گیرد باید برچسبی را انتخاب کنید که در مجاورت با آب و رطوبت تخریب نشود.

چاپ لیبل مزایای مختلفی را به همراه دارد. اگر بخواهیم مزایای این نوع از خدمات را در عرصه تولید و بسته بندی مواد غذایی و خوراکی ذکر کنیم باید به موارد ذیل اشاره نماییم:

  • جداسازی محصولات مختلف با مارک ها و برندهای متفاوت دستبند
  • کمک به گروه مصرف کنندگان برای یافتن محصول مورد علاقه و مورد اطمینان خود
  • تسریع رشد و پیشرفت برندهای مشتری مدار
  • آگاهی از محتویات مواد غذایی بسته بندی شده
  • آگاهی از تاریخ تولید، تاریخ انقضا، روش صحیح نگهداری از آن ها
  • شناخت شرکت تولید کننده، اطلاعات تماس و آدرس شرکت
  • میزان کالری مواد غذایی، میزان قند، چربی و …
  • امکان ایجاد ارتباط با واحدهای تولیدی از طریق درج تلفن تماس و واحد پاسخ گوییچاپ لیبل
  • امکان درج نحوه مصرف و هشدارهای مربوط به حفظ سلامت بدن
  • افزایش فروش و بازدهی اقتصادی به عنوان هدف اصلی از بسته بندی و معرفی صحیح کالاها
  • ایجاد رقابت میان محصولات مختلف و برندهای متفاوت و باتبع افزایش کیفیت و تعدیل قیمت ها در بازار
  • ایجاد فرصت مناسب برای عرضه محصولات در سطحی گسترده تر و رونق کسب و کار

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

کاربردهای لیبل مواد غذایی آشامیدنی

  1. ارائه اطلاعات لازم به مشتری

در واقع لیبل می تواند تمامی اطلاعات اعم از تاریخ تولید، تاریخ انقضا، مواد تشکیل دهنده، آدرس کارخانه تولیدی غیره را به مشتری ارائه کند. به عبارت دیگر، می توان به لیبل، به عنوان خلاصه ای از مواد غذایی موردنظر نگاه کرد.

  1. نقش تبلیغاتی دارد

همان طور که گفتیم لیبل اولین چیزی است که نظر مشتری را به خود جلب می کند، از این رو طراحی آن می تواند به جذب هر چه بیشتر مشتریان کمک کند. یا حتی بهتر از آن، در صورتی که در

طراحی لیبل مواد غذایی موفق عمل کنید، می بینید که مشتریان به محض دیدن لیبل محصولات شما، برندتان را به یاد می آورند.

  1. معرفی محصول

بسیاری از کسب و کارهای تازه کار با طراحی لیبل مواد غذایی بسیار مناسب می توانند در واقع خود و محصولاتی که ارائه می دارند را معرفی کنند. حتی برخی از این کسب و کارها با طراحی خاص بسته بندی

و لیبل ها سعی در متمایز دیده شدن بین رقبای خود دارند، مانند برند مک دونالد.

‍‍ اصل در طراحی لیبل مواد غذایی

لیبل مواد غذایی از نگاه مدیران شرکت ها و تولیدکنندگان مواد غذایی همچون گوی سبقت عمل می کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شبکه چاپ، چرا که محصولات مشابه با برندهای متفاوتی در بازار هستند که قاعدتا مشتری نمی تواند از هر کدام آن ها تست کند و سپس برای خرید تصمیم گیری نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا