برچسب مواد غذایی فریزر

برچسب مواد غذایی فریزر

واقع گرایی: هیچگاه در نوشتن تبلیغ روی لیبل مواد غذایی اغراق و بزرگنمایی به خرج ندهید. این را مطمئن باشید که مشتری بسیار باهوش بوده و قبل از محصولات شما، محصولات مشابه بسیاری را استفاده کرده است.

پس نوشتن کلماتی همچون “بهترین، بی نظیر ترین، خوشمزه ترین، بی بدیل ترین و …” می تواند گوی سبقت شما را به بمب تبدیل کرده و تمام بودجه های تبلیغاتی تان را پر پر کند! زیرا ممکن است طراحی و نوع بسته بندی

محصول شما جلب توجه کرده باشد اما وقتی مشتری از آن استفاده می کند، با شما هم نظر نبوده و معتقد است بهتر از شما هم وجود دارد! لذا در این شرایط محصول شما برای همیشه به خاطرات سپرده می شود!

اجازه دهید مشتری به شما برچسب “بهترین” بزند، نه لیبل مواد غذایی تان! برچسب

  • مخاطب شناسی: مسلما پیش از راه اندازی کسب و کارتان، کارگاه های مخاطب شناسی شرکت کرده یا کتاب هایی پیرامون این موضوع مطالعه نموده اید. اما در اینجا لازم دانستیم بحث مهم و سرنوشت ساز مخاطبچاپ لیبل
  • شناسی در زمان طراحی لیبل مواد غذایی را برایتان بازگو نماییم. پیش از چاپ لیبل مواد غذایی به این موضوع فکر کنید که بازار هدف شما را چه افرادی تشکیل می دهند. اگر قشر کودکان مورد نظر شماست، بهتر است طراحی لیبل
  • خیلی خلاقانه تر و فکر شده تر نسبت به چاپ و طراحی لیبل مواد غذایی عمل کنید. این موضوع در زمان طراحی لیبل بطری اهمیت بیشتری پیدا می کند، چرا که جنس بسته بندی بطری ها مستحکم تر بوده و قابلیت
  • اعمال خلاقیت های بیشتری را دارد. به طور مثال شما می توانید از شخصیت های کارتونی برای طراحی بسته بندی استفاده کرده و متناسب با آن فضا، لیبل مواد غذایی و لیبل بطری را چاپ نمایید.
  • لیبل مواد

چاپ لیبل مواد غذایی

بیشتر کودکان محو قالب محصول و لیبل مواد غذایی می شوند، پس این مورد را بسیار جدی بگیرید.

  • الهام یا تقلید: لیبل مواد غذایی شما به هیچ وجه نباید سمت و سوی تقلیدی به خود بگیرد. اجازه ی الهام گرفتن دارید اما کپی برداری از یک برند دیگر، جرمی نابخشودنی از نظر مشتری خواهد بود. زیرا او معتقد است
  • به مخاطب بی احترامی شده و حاضر نبوده اید حداقل زمانی را صرف طراحی لیبل مواد غذایی کنید. متاسفانه برخی افراد بخاطر ترس از قیمت طراحی لیبل مواد غذایی دست به کپی برداری می زنند، فارغ از اینکه نمی دانند
  • خساستشان به قیمت بر باد رفتن سرمایه‌شان تمام خواهد شد.
  • جنس و سایز: آخرین موردی که می خواهیم به آن اشاره کنیم، جنس و سایز لیبل مواد غذاییست. توجه داشته باشید که این مورد باید متناسب با نوع محصول و مدل بسته بندی باشد. به طور مثال اگر می خواهید
  • محتوای محصول شما قابل مشاهده باشد، می بایست از لیبل مواد غذایی شفاف و روشن استفاده کنید. اگر کالای شما دارای بسته بندی مستحکم است، باید لیبل مواد غذایی ضخیم به کار ببرید. مهمترین نکته ای
  • که باید به آن توجه کنید این است اگر محصول شما فریز شده است، حتما حتما حتما باید لیبل مواد غذایی‌ای که استفاده می کنید، ضد آب باشد. مواردی مشاهده شده که یک محصول پس از خروج از فریزر، لیبلش
  • دیگر قابل خواندن نبوده و از بین رفته است. لذا اگر کالایی دارید که با آب و یخ سر و کار دارد، حتما برچسبتان را ضد آب انتخاب نمایید.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا