لیبل شیشه ای ترنسپرنت

لیبل شیشه ای ترنسپرنت

اگر درباره کاربرد چاپ لیبل شیشه‌ای اطلاعات کافی ندارید بهتر است بدانید که چاپ کردن لیبل شیشه‌ای یکی از بهترین و معروف‌ترین شیوه‌های تبلیغ محصولات برند شما می‌باشد.

لیبل های شیشه‌ای شفافیت بسیار محضی دارند که اگر روی هر شیئی بچسبانید به رنگ همان شکل در می آید.

علاوه بر آن یکی دیگر از کاربردهای چاپ لیبل شیشه‌ای این است که بعضی از افراد می‌توانند استیکرهای چاپی روی شیشه مورد نظر خود را با استفاده از لیبل شیشه‌ای بچسبانند

زیرا از دو طرف پیدا می‌شود و شفاف است. یکی از نکات دیگر که درباره چاپ لیبل شیشه‌ای بهتر است بدانید این است که متریال استفاده شده برای این محصول قابلیت چسب گذاری از رو و یا همچنین پشت را دارد.

سایر کاربرد چاپ لیبل شیشه ای:

  1. صنایع خودروسازی
  2. روی بطری مواد غذایی
  3. علایم و مصارف تبلیغاتی
  4. بسته بندی آرایشی بهداشتی
  5. کارت‌های گارانتی
  6. صنایع ساختمانی
  7. پلمپ‌های درب جعبه و …

مزایا و معایب چاپ دیجیتال نسبت به چاپ اُفست؟

  • در چاپ دیجیتال، تحویل فوری بوده و در کوتاهترین زمان نسبت به چاپ افست انجام می گردد. (مناسب برای افرادی که در کوتاهترین زمان به دلیل نمایشگاه، همایش و یا جلسه خاصی نیاز به یک محصول چاپی دارند.)
  • در چاپ دیجیتال، چاپ لیبل شیشه ای در هر تعداد حتی تعداد کم نیز امکان پذیر است اما در چاپ اُفست حداقل تعداد برای چاپ 500 یا 1000 عدد می باشد. (مناسب برای اشخاصی که مایل به چاپ در تعداد کم می باشند.)
  • تنوع جنس در چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست کمتر می باشد.
  • هزینه چاپ دیجیتال بیشتر از چاپ افست می باشد.
  • کیفیت چاپ دیجیتال نیز کمی کمتر از چاپ افست است.

لیبل شیشه ای در محصولات غذایی

محصولات غذایی طبیعی نیز همچنین برای بهره گیری از لیبل شیشه ای مناسب هستند. کارشناسان صنعت مواد غذایی طبیعی به خوبی می دانند که استفاده از لیبل شیشه ای یک روش عالی برای برجسته سازیچاپ لیبل

بهتر محصولات غذایی طبیعی آنها است ، زیرا همواره شفافیت اعتماد بیشتری را به همراه دارد. با استفاده از برچسب های شفاف ، مصرف کنندگان خیالشان از رنگ آمیزی مصنوعی راحت است.

لیبل شیشه ای در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی ، صنعت بزرگی است که می تواند از مزایای لیبل شیشه ای بهره مند شود و بسیاری از شرکت ها نیز همین کار را میکنند. با وجود رنگها و سبکهای مختلف آرایش ، امکان دیدن بافتها ، رنگها و هر ویژگی منحصر به فرد دیگری که یک محصول آرایشی خاص دارد بسیار مهم است. هر محصولی که یک نقطه فروش یا ویژگی منحصر به فردی را به همراه دارد ، باید به خوبی این مزیت را نشان دهد زیرا که بازار این محصولات بسیار رقابتی است

لیبل شیشه ای pvc یا همان لیبل پی وی سی شفاف مانند لیبل PVC سفید روی پی وی سی ضد آب، مقاوم و قابل شستشو چاپ می شود که از نظر ماندگاری و مقاومت بسیار با کیفیت تر از لیبل های کاغذی است. استفاده از پی وی سی شفاف در این لیبل باعث می شود که لیبل شما در نقاطی که چاپ انجام نمی شود کاملا شیشه ای باشد و پشت آن دیده شود. در طراحی و انتخاب رنگ برای این لیبل ها بایستی حتما به زمینه ای که قرار است چسبانده شوند دقت کنید.

چاپ لیبل pvc با برش های ساده، دایره و انواع برش های خاص و دلخواه شما قابل ارائه است. لیبل های پی وی سی در اشکال خاص و دایره ای تنها با برش نیم تیغ ارائه می شود و هزینه نهایی با محاسبه نرخ برش می باشد. و در اشکال مستطیل و مربع علاوه بر برش نیم تیغ بصورت برش مستقیم در ابعاد بالاتر از 4*4 با قیمت بسیار مناسبی عرضه می گردد. در صورتی که زمینه طرح شما رنگی ست از هر طرف ۲ میلیمتر به اندازه اصلی و نهایی برچسب اضافه کنید.

برش لیبل

برش نیم تیغ: در این نوع برش از دستگاه کاتر پلاتر (بسیار دقیق) استفاده می شود که بوسیله آن تنها لایه رویی لیبل شما برش می خورد و جداسازی لیبل ها بسیار آسان تر می شود. دقت برش نیم تیغ بسیار بالاست و می توان تقریبا هر شکل و سایزی را با آن برش داد.

برچسب شیشه ای – شفاف

اگر در نظر دارید لیبلی تهیه کنید که بدون آنکه تداخلی در نمایش محصول شما به وجود بیاورد برند شما را معرفی کند، قطعا بهترین انتخاب لیبل شیشه ای یا لیبل شفاف است. امروزه به موجب همین خصوصیت بسیار پرکاربرد بوده و در اکثر کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ لیبل شیشه ای به علت آنکه کاربرد اصلی آن بر روی شیشه و انواع سطوح شفاف است به همین منظور به دو صورت خوانا و ناخوانا تولید می شود.

لیبل شیشه ای خوانا

این نوع لیبل شیشه ای قبل از چسباندن قابل خواندن است و برای مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که ما بخواهیم لیبل خود را بر روی شیشه و به سمت بیرون قرار دهیم، در این صورت نوشته به شکل خوانا قابل دیدن می باشد مانند فروشگاه هایی که بر روی درب یا بیرون شیشه های خود برچسبی را میخواهند نصب کنند.

برچسب شیشه ای ناخوانا

در حالتی که بخواهید لیبل را از داخل بر روی شیشه یا سطح صاف قرار دهید که از بیرون قابل خواندن باشد، باید از لیبل شیشه ای نا خوانا استفاده کرد که در حالت معمولی قابل خواندن نیست و بعد نصب به راحتی از بیرون قابل رویت می باشد، همانند برچسب مطرف سوخت خودرو یا معاینه فنی که از داخل بر روی شیشه اتومبیل قرار می گیرد. چاپ طرح روی لیبل ناخوانا برعکس بوده و به همین این نام روی آن گذاشته شده است.

انواع چاپ روی برچسب شیشه ای

امروزه چاپ لیبل شیشه ای به روش های متفاوتی صورت می گیرد ولی رایج ترین آن ها دو روش چاپ دیجیتال و چاپ آفست می باشد که به طور معمول از این دو روش برای چاپ لیبل شیشه ای استفاده میکنند. با توجه به تفاوت هایی که دارند اما تنها موردی که موجب ترجیح هر یک به دیگری می شود تعداد چاپ و مدت زمان مد نظر خریدار می باشد.

لیبل شیشه ای افست در سایزهای 8.5 در 4.8 تا سایز استاندارد a4 قابل چاپ می باشد. لیبل های شیشه ای با جنس پی وی سی یا در اصطلاح پلاستیکی می باشند که ضد آب هستند و برای محصولاتی که در تماس با آب هستند مناسب می باشد، لیبل های شیشه ای بر روی تمامی محصولات چسبانده می شود و محدودیتی برای استفاده آن ندارد، شما می توانید برای تبلیغات خود زمانی که ظروف محصولات خود را می خواهید شخصی سازی کنید و نام برند شما بر روی آن باشد از چاپ لیبل شیشه ای می توانید استفاده نمایید، لیبل شیشه ای که به برچسب شیشه ای نیز شناخته شده است می تواند بر روی هر سطحی بچسبد و حتی اگر کسب و کار شما کوچک باشد، مانند یک قهوه فروشی کوچک و نیاز به شخصی سازی بسته بندی های  قهوه خود دارید می توانید با سفارش چاپ لیبل شیشه ای در تعداد بالا تمام بسته بندی های برند خود را با لوگو و اطلاعات کسب و کار خود شخصی سازی کنید، چاپ لیبل شیشه ای و جنس کاغذ لیبل شیشه ای ضد آب است و با شستن پاره نمی شود و از بین نمی رود، لیبل شیشه ای برشدار نیز جزیی از دسته محصولات لیبل شیشه ای است، به این صورت که پس از چاپ لیبل ترنسپرنت ، با دستگاه مخصوص کات یا برش می خورد و به شکل دلخواه شما در میاید، لیبل ترنسپرنت یا لیبل شیشه ای پس از چاپ امکان طلاکوب را نیز دارد به این صورت که شما طرح طلاکوب مورد نظر خود را به همراه فایل چاپی می فرستید و در قسمت هایی که مشخص شده برروی لیبل ترنسپرنت مورد سفارش خود طلاکوب می شود. لیبل های شیشه ای به لیبل بی رنگ یا لیبل شفاف نیز معروف می باشند.چاپ لیبل

جنس بر چسب لیبل شیشه ای از نوع شفاف می باشد. شفاف بودن برچسب شیشه ای این محصول باعث می شود در چاپ رنگ ها خوانا و پر رنگ جلوه نکند از این رو از پوشش سفید رنگ در زیر لیبل شیشه ای جهت واضح تر دیده شدن آن استفاده می شود. در این محصول رعایت فاصله 3 میلی متر برش از 4 طرف کار الزامیست. در صورت تمایل می توانید لیبل با قالب اختصاصی و یا طلاکوب سفارش دهید. البته این امکان برای سفارش بالای 1000 عدد امکانپذیر است. اگر بخواهید می توانیم کارت ویزیت شما را به صورت لیبل شیشه ای چاپ کنیم. سایز استاندارد 4.8×8.5 سانتی متر است.

ویژگی های لیبل شیشه ای چیست؟

از جمله ویژگی هایی که باعث پرطرفدار شدن لیبل های شیشه ای شده است، عبارتند از:

  • اولین و اصلی ترین ویژگی این سبک لیبل ها، ترنسپرنت (شفاف) بودن آنهاست که باعث دید دو طرفه نسبت به لیبل میشود.
  • این لیبل هم مانند لیبل متالایز، ضد آب بوده و تا میزان بالایی نسبت به رطوبت مقاومت میکند.
  • مقرون به صرفه به دلیل اینکه نسبت هزینه با ماندگاری قابل قبولی دارد.
  • مقاومت این لیبل حتی در برابر مواد شیمیایی و گرد و غبار هم مطلوب است.
  • اغلب لیبل شیشه ای را با فناوری چاپ دیجیتال تولید میکنند. (به سبب مقرون به صرفه تر بودن در حجم پایین نسبت به چاپ افست)
  • خاصیت انعصاف پذیری و الاستیک بالا
  • چسبندگی بالا

انواع لیبل شیشه ای چیست؟

بطور کلی 4 نوع لیبل شیشه ای از لحاظ جنس داریم:

  • لیبل شیشه ای براق و شفاف پلی استر (GCP)
  • لیبل شیشه ای محو پلی استر (GTP)
  • لیبل شیشه ای براق و قابل جابجایی (GTR)
  • لیبل شیشه ای مات پلی استر (MTP)

تمام این لیبل ها بصورت دائم ضد آب هستند. استفاده از انواع لیبل شیشه ای بسیار روی محصول یا کالا جلوه می کند، چراکه متن یا تصویر چاپ شده روی لیبل شیشه ای، بنظر میرسد مستقیم روی محصول چاپ شده تا روی لیبل.

موارد معمول استفاده از این نوع لیبل ها، شامل برچسب بطری ها و ظروفی است که مایعات را در خود نگه می دارند یا در شرایط مرطوب مانند آشپزخانه و حمام نگهداری میشوند. از جمله این محصولات میتوان به انواع شامپو، مایع دسشویی، ماءالشعیر، نوشابه بطری و … اشاره کرد.

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا