مچ بندهای هشدار بیمارستانی بیماران

مچ بندهای هشدار بیمارستانی بیماران

با ضمانت روشن ماندن در آب مچ بندهای هشدار ما از مواد پلی استر بدون لاتکس ساخته شده اند که ضد آب و ایمن از پوست حساس است.

مچ بندهای پلی استر ضد آب و بادوام تر و ایمن تر از مچ بندهای Tyvek هستند. آنها مقاوم در برابر کشش و قوی هستند و در عین حال سبک و انعطاف پذیر هستند.

آنها برای استفاده چند روزه و/یا پوشیدن ناهموار ایده آل هستند. آنها در رنگ های پر جنب و جوش و یکدست برای دید و شناسایی عالی هستند.

با این حال، انجمن ملی به بیمارستان ها توصیه می کند که چندین استراتژی کاهش خطر مچ بند را اعمال کنند. به عنوان مثال، لیبل

مچ بندهای هشدار باید روی همان بازویی که نوار شناسه بیمار قرار دارد، قرار گیرد. بیمارستان ها باید از مچ بندهای از پیش چاپ شده یا برجسته استفاده کنند.

و هیچ کس نباید روی مچ بند بنویسد. برای جلوگیری از سردرگمی، پرستاران باید از بیمار بخواهند که تمام مچ بندهای “علت اجتماعی”

را بردارد و در صورت امتناع از بیمار، با اذعان به خطرات، از او بخواهد که امضا کند.به بیمارستان ها مچ بند بدون لاتکس پلی استر

خرید لیبل بیمارستانی

با کارایی بالا را برای مراقبت از بیمار با کیفیت ارائه می دهد. آنها یک باند عملکرد آزمایش شده و اثبات شده برای شناسایی مثبت بیمار هستند.چاپ لیبل

بسته شدن ایمن چسب مهر و موم شده نیز یک امتیاز امنیتی اضافی است.پرستاران نباید مچ بند را هنگام ترخیص خارج کنند،

بنابراین در حین انتقال دست نخورده باقی می ماند. بیماران می توانند پس از رسیدن به خانه دستگاه را خارج کنند.

پرستاران همچنین باید بیماران و خانواده های آنها را در مورد معنای نوارهای هشدار آگاه کنند.برچسب ها و مچ بندهای پذیرش چیست؟

مشاهده تمام برچسب های پذیرش و مچ بندهای شناسایی بیماربرچسب های پذیرش و مچ بند پایه و اساس ایمنی بیمار در بیمارستان ها هستند.

آنها به کادر پزشکی کمک می کنند تا تأیید کنند که درمان ها یا روش ها برای یک بیمار خاص در نظر گرفته شده است

و از مراقبت مناسب از بیمار اطمینان حاصل می کنند.برچسب های رایج پذیرش و موارد استفاده مچ بند در مراقبت های بهداشتی

برچسب ها و مچ بندهای پذیرش

، شناسایی مثبت بیمار را ارائه می دهند و اطلاعات مهمی از جمله آلرژی، خطر سقوط و سایر هشدارهای پزشکی

را به کادر پزشکی منتقل می کنند. علاوه بر این، نشان‌ها و پاس‌های بازدیدکننده، بازدیدکنندگان را از کارکنان و بیماران متمایز می‌کند.

برچسب‌ها و مچ‌بند‌های پذیرش در United Ad Labelبرچسب‌های پذیرش United Ad Label و مچ‌بندهای شناسایی بیمار در دو گزینه چاپ موجود هستند.

لیزر و حرارتی مستقیم محصولات برچسب پذیرش و مچ بند ما برای برنامه هایی که نیاز به بارکد، چاپ یا فقط دست خط دارند، به طور موثر کار می کنند.

علاوه بر این، زمانی که به کالایی متفاوت از محصول موجود نیاز دارید، برنامه‌های برچسب سفارشی را ارائه می‌کنیم.در نگاهی به گذشته، پرستار متوجه شد

که خودش بسیاری از اطلاعات حیاتی را برای شناسایی بیمار ارائه کرده است، نه اینکه از بیمار سؤالات باز بپرسد و اصرار کند که

بیمار اطلاعات شناسایی صحیح را ارائه دهد. و با این حال، بیمار تمام سؤالات پرستار را تأیید کرد. پس از تأمل، پرستار متوجه شد

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا