چاپ برچسب

چاپ برچسب

چاپ برچسب  به همین دلیل اگر نتیجه ی مشاهده شده در کامپیوتر مطابق نتیجه ی به دست آمده نباشد متعجب نباشید، البته زمانی که طراحی لیبل را افراد کاردان در این زمینه به عهده دارند می توان به نتایج دلخواه نزدیکتر شد. در لیبل های طراحی شده باید حداقل از هر طرف به اندازه ی کافی فضای خالی باقی بماند، زیرا در صورت امکان برش نکات اصلی موجود نخواهد بود.

طراحی لیبل با ترکیبی زیبا و شکل

نکته ی قابل توجهی که همواره باید به آن توجه نمود این است که باید ترکیبی زیبا و شکل شیکی داشته باشد. برای جذب مشتری مخصوصاً کودکان و خانم ها بسیار مؤثر خواهد بود. در واقع آن چیزی که موجب می شود تا محصولات غذایی از روی قفسه های فروشگاه به فروش روند همان لیبل است. لیبل مواد غذایی در مقایسه با خدمات طراحی لیبل متفاوت است. باید توجه ویژه ای به آن شود. امروزه مسئول طراحی لیبل و بسته بندی مواد غذایی مسئولیت جذب مشتری را بر عهده دارند. طراحان گرافیک آن را انجام می دهند. آن‌ها موظف هستند که تمام خلاقیت های خود را برای طراحی بسته بندی و لیبل به کار بگیرند. بنابراین آن‌ها همیشه در پی ترفند و نکات مهم برای جذاب کردن بیشتر طرح های خود می باشند.

نرم افزار طراحی لیبل مواد غذایی

نرم افزارهای مختلفی موجود است که به ما اجازه می دهد لیبل های متفاوت را بر حسب نیاز طراحی کنیم از جمله مهمترین نرم افزار طراحی لیبل مواد غذایی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت   لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار    کاغذی    چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز   ریبون   چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا برچسب انرژی    چاپ برچسب انرژی    برچسب لوازم خانگی     برچسب طلا کوب چاپ لیبل طلا کوب     لیبل پی وی سی 

   لیبل میوه   لیبل صنایع شیمیایی    برچسب فروشگاهی

  1. طراحی لیبل آنلاین در سایت 
  2. Labeley نرم افزار آنلاین طراحی لیبل بطری، شیشه
  3. نرم افزار طراحی لیبل مواد غذایی آنلاین Fotor
  4. طراحی برچسب روی شیشه با سرویس آنلاین 
  5. برای طراحی اتیکت قیمت کالا، لیبل مواد غذایی
  6. طراحی لیبل و بسته بندی در سایت

انواع طراحی لیبل مواد غذایی

بایدها و نبایدهای طراحی لیبل مواد غذایی در این مقاله برای صاحبان کسب و کار تدوین شده است.چاپ لیبل

امروزه مبحث طراحی لیبل چیزی فراتر از جایگذاری و چیدمان ساده اطلاعات محصول و برند است. طراحی، علاوه بر معرفی درست محصول، مسؤلیت برندینگ و تبلیغ یک برند را نیز برعهده دارد.به همین دلیل طراحی باید تمامی جوانب را برای حرفه ایی شدن، در نظر بگیرد.

طراحی بسته بندی خود به چند دسته تقسیم می شود. دسته اول طراحی لیبل (بسته بندی درجه یک)، دسته دوم جعبه یا Packaging  ) بسته بندی درجه دوم (و بسته بندی درجه سوم که به جعبه ی مادر معروف است.

فرق بین لیبل با بسته بندی در این است که لیبل در واقع روی ظرفی است که محصول مستقیما درون آن قرار می گیرد اما بسته بندی در واقع ظرف و لیبل را باهم در برمیگرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی لیبل مواد غذایی بپردازیم.

لیبل چیست و طراحی آن در صنعت مواد غذایی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همان طور که پیشتر گفته شد لیبل یا بسته بندی درجه اول، روی ظرف چسابنده می شود.این ظرف می تواند شیشه ایی باشد یا فلزی.لیبل ها اطلاعاتی از قبیل اسم برند و نوع برند( انواع محصولات صنایع غذایی ) که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتواند اطلاعات را بلافاصله به مخاطب منتقل کنند، شامل می شوند.

لیبل هولوگرام   لیبل حرارتی       برچسب حرارتی       چاپ رول    چاپ افست    لیبل اموال برچسب کاغذی     برچسب اصالت    برچسب آزمایشگاهی   لیبل آزمایشگاهی   لیبل حرارتی آزمایشگاهی

لیبل اثر گذار       ریبون    ریبون وکس     ریبون رزین     ریبون وکس رزین  لیبل شبرنگ   لیبل اسباب بازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا