لیبل عسل و مربا

 لیبل عسل و مربا

لیبل عسل و مربا برای تولید و چاپ لیبل صادراتی محصولات، از انواع مختلفی از متریال استفاده‌ می‌شود. نوع متریال بسته به نوع محصول و جنس سطحی دارد که لیبل روی آن الصاق‌ می‌شود.

برای تولید لیبل عسل و مربا متریال‌های زیر مورد استفاده قرار‌ می‌گیرند:
برچسب کاغذی چسبدار و بدون چسب: پرمصرف‌ترین نوع لیبل بوده که قابلیت چسبندگی بر روی بیشتر سطوح را داشته، در انواع رنگ‌ها چاپ شده و قیمت مناسبی دارد.
لیبل طلاکوب و نقره کوب: دارای طرح و جلوه ای خاص و شیک بوده و باعث جلب توجه افراد به محصول‌ می‌گردد.
لیبل سلفون مات و براق: در این لیبل از روکش سلفون استفاده شده و به لیبل استحکام و شفافیت‌ می‌بخشد.
برچسب یووی براق: برای تولید لیبل یووی از روکش یووی بر روی کاغذ پشت چسبدار استفاده شده و دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی است.
لیبل شیشه ای با طلاکوب و چاپ سفید هم از محبوب ترین چاپ ها برای لیبل عسل صادراتی بحساب می آید .

چاپ لیبل کاغذی

همیشه محبوب بوده است. آنها مقرون به صرفه ترین گزینه از میان محصولات چاپی ما نیز به شمار می روند؛ و این بدان معناست که شما میتوانید برچسب ها و استیکر های کاغذی

سفارشی باکیفیت را با هزینه بسیار کم تهیه کنید. از موارد استفاده فراوان این برجسب ها میتوان به برچسب شیشه های مربا و لیبل سایز کفش اشاره کرد.

تمامی لیبل های کاغذی سفارشی ما با دستگاه چاپ افست روی کاغذ های مرغوب به چاپ می‌رسند. این نوع برچسب های کاغذی جزو محصولات ضد آب طبقه بندی نمی شوند بنابراین اگر به دنبال

استیکر ها یا برچسب های ضدآب هستید به صفحه چاپ لیبل سلفون براق مراجعه کنید.

تمامی برچسب ها و لیبل های کاغذی چاپی ما در اقسام سایز ها و اشکال متنوع از طریق وب سایت ما قابل دسترس هستند؛ بنابراین می توانید با جستجو در میان محصولات وب سایت ما گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

جهت مشاهده هزینه تخمینی محصول مورد نظر خود کافیست در صفحه محصول، فرم مربوط به استعلام قیمت را پر کنید.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت   لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار    کاغذی    چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز   ریبون   چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا برچسب انرژی    چاپ برچسب انرژی    برچسب لوازم خانگی     برچسب طلا کوب چاپ لیبل طلا کوب     لیبل پی وی 

چاپ لیبل

سی 

   لیبل میوه   لیبل صنایع شیمیایی    برچسب فروشگاهی

روش چاپ لیبل بطری

لیبل بطری‌ها نقش مهمی برای نشون دادن واضح و شفاف برند شما و مزایای محصول شما ایفا میکنه. عواملی مثل طراحی، برند، پیام محصول و رنگ، برای به چشم اومدن محصول شما مهم هستن. برای انتخاب روش

چاپ مناسب، لازمه که با فنون چاپ و اصطلاحاتشون آشنا بشین تا این عوامل رو به خوبی رعایت کنین. توی این مطلب با  روش چاپ لیبل بطری آشنا میشین تا بدونین که دنبال چی باید بگردین.

با توجه به انتخاب‌های زیادی که وجود داره، روش چاپ مناسب، به شما این اطمینان رو میده که پیام بازاریابی شما واضح و دقیق منتقل بشه.

چاپ افست لیبل بطری (Offset Lithography)

این روش چاپ، از یک ورق آلومینیوم منعطف برای انتقال رنگ استفاده میکنه. برای چاپ به تعداد زیاد، این روش به شما اجازه استفاده از پوشش‌های متنوعی رو هم میده.

  • وارنیش براق و مات: این پوشش برای ایجاد جذابیت بصری یا تاکید روی عنصر خاصی از طراحی استفاده میشه.
  • UV: این پوشش، حس شیشه‌ای داره و دوام خوبی هم داره
چاپ فلکسوگرافی لیبل بطری (Flexography)

این روش چاپ از یه ورق پلاستیکی برای چاپ روی انواع مواد استفاده میشه. سرعت چاپ این روش خیلی بالاست. انخاب‌هایی که این روش بهتون میده زیاده. چیزهایی مثل برش خاص لیبل، لمینت و طلاکوب کردن.

این روش برای خیلی از محصولات مثل لیبل‌ها، نوارها، کیف و ساک، جعبه‌ها و بنرها پیشنهاد میشه.

لیبل هولوگرام   لیبل حرارتی       برچسب حرارتی       چاپ رول    چاپ افست    لیبل اموال برچسب کاغذی     برچسب اصالت    برچسب آزمایشگاهی   لیبل آزمایشگاهی   لیبل حرارتی آزمایشگاهی

لیبل اثر گذار     ریبون    ریبون وکس     ریبون رزین     ریبون وکس رزین  لیبل شبرنگ   لیبل اسباب بازی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا