چاپ گراور لیبل بطری 

چاپ گراور لیبل بطری

چاپ گراور لیبل بطری این روش چاپ، از یک سری استوانه که تصاویر روی اونها حک شدن استفاده میکنه. وقتی جوهر و مرکب، از استوانه به کاغذ منتقل میشه، گرافیک و رنگ فوق‌العاده‌ای رو تولید میکنه.

این روش حتی برای تیراژ بالای ۲۵۰۰۰ عدد،  این اطمینان رو میده که همه لیبل‌ها از کیفیت یکسانی برخوردار باشن.

چاپ دیجیتال لیبل بطری (Digital)

این روش چاپ، برای تعداد پایین خیلی مناسبه. از طرفی چون نیازی به ساخت ورق و استوانه برای چاپ نداره، هزینه کمتری هم تحمیل میکنه. این روش شفافیت و وضوح خوبی برای رنگ و تصاویر تبلیغاتی لیبل شما هم داره.

اگر محصولاتتون هم با هم کمی فرق دارن، با این روش میتونین طرح‌های مختلف رو چاپ کنین.

چاپ فلکسو

به طور معمول برای چاپ لیبل رنگی، رایج ترین و پر کاربرد ترین روش، چاپ فلکسو است که به نام فلکسو گرافی لیبل نیز شناخته می شود. این دستگاه به موجب روش طراحی ساده‌ای که دارد، این امکان را فراهم می سازد

تا بتوانیم به راحتی در زمانی کوتاه تعداد زیادی لیبل چاپ کنیم. به همیین دلیل در ساخت جعبه فلکسویی نیز این روش بهره می برند.چاپ لیبل

کاربرد های چاپ فلکسو

چاپ فلکسو در موارد گوناگونی، کاربرد های فروانی دارد که از جمله این موارد به چند کاربرد چاپ فلکسو در صنایع مختلف اشاره خواهیم کرد :

انواع لیبل رنگی

لیبل های رنگی بر حسب ویژگی هایی که دارند به چندین دسته تقسیم می شوند که به چند مورد از شاخص ترین این لیبل ها اشاره خواهیم کرد :

لیبل یووی : از پرکاربرد ترین لیبل های رنگی می توان به لیبل یووی اشاره کرد. با توجه به ویژگی هایی که دارد از قیمت نسبتا خوبی برخوردار است. این لیبل به صورت تمام رنگ و در حداقل زمان ممکن چاپ و عرضه می شود.

روکش یووی این لیبل باعث بالاتر رفتن استحکام این لیبل و جذابیت آن خواهد شد.

لیبل سلفون براق و مات : این نوع لیبل به واسطه روکش سلفونی که روی ن کشیده می شود درای ظاهری زیبا است. ممکن است روکش از جنس سلفون براق باشد که در این صورت دارای ظاهری براق و درخشنده خواهد بود.

لیبل سلفون براق امکان چاپ به صورت تکاک رنگی وجود دارد و کیفیت طرح در ین نوع بسیار مطلوب است. اما اگر برای پوشش لیبل از سلفون براق استفاده شود، لیبل نور خورشید را بازتاب نمی دهد و زمینه لیبل مات است.

در لیبل سلفون براق نیز چاپ در 4 رنگ و بر روی شیت عمومی امکان پذیر است.

لیبل هولوگرام   لیبل حرارتی       برچسب حرارتی       چاپ رول    چاپ افست    لیبل اموال برچسب کاغذی     برچسب اصالت    برچسب آزمایشگاهی   لیبل آزمایشگاهی   لیبل حرارتی آزمایشگاهی

لیبل اثر گذار     ریبون    ریبون وکس     ریبون رزین     ریبون وکس رزین  لیبل شبرنگ   لیبل اسباب بازی

1 دیدگاه برای “چاپ گراور لیبل بطری ”

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top