طراحی لیبل محصول

طراحی لیبل محصول

طراحی لیبل محصول باید بسیار جذاب و چشمگیر باشد به فرض مثال طراحی لیبل بطری آبمیوه را در نظر بگیریم وقتی مشتری وارد فروشگاه میشود چند بطری ابمیوه را با لیبل های متفاوت میبیند

اولین چیزی که نظر مشتری را در آن لحظه جلب میکند بسته بندی و طراحی لیبل بطری آبمیوه است نه فقط طراحی لیبل بطری آبمیوه بلکه طراحی لیبل تمام محصولات خیلی مهم است زیرا لیبل

محصول علاوه بر معرفی محصول تبلیغات محصول را انجام میدهد اگر طراحی لیبل محصول و چاپ لیبل محصول زیبا باشد مشتری را به خوبی جذب میکند طراحی برچسپ گاهی توسط شرکت

طراحی میشود و توسط دستگاه چاپ لیبل چاپ میگردد و گاهی توسط شرکت خدمات طراحی و چاپ ،طراحی لیبل و چاپ لیبل انجام میشود برای طراحی لیبل یک محصول باید دقت داشته باشیم

که برای تبلیغ زیاده روی و اغراق نکنیم چون این روش جواب نمیدهد به فرض مثا ل از کلمه بهترین استفاده کردن اغراق است چون مشتری سایر محصولات مشابه در بازار را میبیند و متوجه میشود که

در تبلیغ اغراق شده است و همچنین بهترین بودن یک محصول ثابت نیست و به نگاه مشتری بستگی دارد ممکن است از نگاه یک مشتری بهترین رنگ برای طراحی لیبل رنگ قرمز باشد ولی برای مشتری

دیگر رنگ آبی یا اینکه درمورد محصول طراحی لیبل بطری آبمیوه را مثال بزنیم ممکن است بهترین آبمیوه از نگاه یک مشتری آبمیوه سرد باشد در حالی که برای مشتری دیگر آبمیوه ای با دمای معمولی

و متوسط بهترین باشد پس یکی از مهمترین نکات در طراحی لیبل محصول و چاپ لیبل ابن است که اغراق نکنند و ویژگی های واقعی محصول را روی لیبل محصول درج کنند.

لیبل هولوگرام   لیبل حرارتی       برچسب حرارتی       چاپ رول    چاپ افست    لیبل اموال برچسب کاغذی     برچسب اصالت    برچسب آزمایشگاهی   لیبل آزمایشگاهی

 حرارتی آزمایشگاهی   لیبل اثر گذار     ریبون    ریبون وکس     ریبون رزین     ریبون وکس رزین  لیبل شبرنگ   لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل

چاپ لیبل بطری

چاپ  می ‌تواند به عنوان شناسنامه برند شما و روشی مناسب برای معرفی محصول شما باشد و تاثیر به سزایی در فروش محصول شما خواهد داشت.  برچسب می ‌تواند به کسب کار شما اعتباریچاپ لیبل

دو چندان بدهد. استفاده از طراحی لیبل بطری به شما فرصت می دهد به راحتی انگیزه مشتری برای خرید را تحت کنترل قرار دهید و در این راستا سود کسب و کار خود را افزایش دهید. خریدار در عصر

حاضر علاقه ای به خرید کالای بدون مشخصات ندارد، پس در به کارگیری و طراحی لیبل باید در نظر داشته باشید که اطلاعات اولیه و اساسی را به راحتی در اختیار خریدار قرار دهید. نکته ای که در رابطه با

چاپ لیبل بطری و پت بسیار حائز اهمیت می باشد این است که متون در چاپ لیبل باید خوانا و شفاف باشند. متون نباید به گونه ای باشند که مصرف کننده مجبور شود برای خواندن آن تمرکز زیادی انجام دهد.

بیشتر مصرف کنندگان به محض مشاهده  متون ناخوانا از خواندن آن صرف نظر می کنند که همین موضوع باعث می شود نتوانید محصول خود را آن طور که باید و شاید تبلیغ کنید. لذا طراحی لیبل باید حرفه ای

و چاپ آن با کیفیت باشد تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.

امکان بررسی و تست لیبل نهایی:

قبل از عرضه محصول به بازار هدف، با چاپ لیبل با طرح دلخواه و به اندازه و شکل دلخواه و نصب بر روی محصول ایرادات طرح یا اندازه و شکل محصول مشخص شده و قابل اصلاح هست.

و با چاپ مجدد می‌توان لیبل را دوباره چک کرده و طرح و شکل را برای لیبل تیراژ بالا تایید نمود.

امکان ارائه به مدیریت یا جلسات تصمیم گیری:

وقتی طرح‌ را به صورت چاپی در اختیار مدیر یا هیئت مدیره قرار می‌دهید تصمیم گیری برای مدیریت راحت می‌شود.

کاربرد لیبل با تیراژ کم

علاوه بر مطالبی که ذکر شد برای کسب و کارهای خانگی مثل لیبل ترشیجات، لیبل مربا، لیبل عسل، لیبل مواد دست ساز، لیبل روغن های سنتی، لیبل انواع عرقیجات، لیبل محصولات خانگی، لیبل محصولات دستباف،

لیبل شیشه، لیبل آبمیوه های خانگی، لیبل آبلیمو گیری، و خیلی مصارف دیگر چاپ لیبل با تیراژ پایین بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت   لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار    کاغذی    

چاپ لیبل کاغذی متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز   ریبون   چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا برچسب انرژی    چاپ برچسب انرژی    برچسب لوازم خانگی   

 برچسب طلا کوب چاپ لیبل طلا کوب  لیبل پی وی سی  لیبل میوه   لیبل صنایع شیمیایی    برچسب فروشگاهی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا