لیبل شیرینگ

لیبل شیرینگ

لیبل شیرینگ: غلاف شیرینگ قشایی نازک و پلاستیکی است که در اثر حرارت جمع و به صورت غلاف دور کالا قرار گرفته و تمام یا بخشی از آن را احاطه می کند. لیبل شرینگ را بر اساس محل قرارگیری روی کالا

می توان به پنج دسته تقسیم بندی کرد:

لیبل درب بطری

حتما تا به حال درب سس ها، روغن ها، نوشیدنی ها، شامپوها، شوینده ها، لوازم آرایشی بهداشتی و… را مشاهده کرده اید که با یک تکه پلاستیکی بسته بندی شده اند و باید به صورت دستی جدا شوند.

به این نوع پلاستیک لیبل درب بطری می گویند که از نظر بهداشتی اهمیت بسیار بالایی دارد. لیبل شیرینگ چاپ لیبل

سوالات متداول

  1. آیا می توان لیبل ها را در شکل های خاصی تولید کرد؟بله، اشکال می تواند شامل مربع، مستطیل، دایره، بیضی، مثلث، ستاره، الماس، قلب یا هر برش سفارشی باشد تا با آرم یا ترفند طراحی
  2. شما مطابقت داشته باشد.
  3. کدام نوع لیبل ضد آب است؟بهتر است برای دوام بالاتر در برابر آب و رطوبت از لیبل پی وی سی برای بطری استفاده نمایید.
  4. قیمت چاپ لیبل چه قدر است؟نوع جنس، اندازه، تعداد و خدمات تکمیلی (برش خاص، روکش یووی و…) مهم ترین عواملی هستند که در تعیین هزینه چاپ برچسب ها تاثیرگذار هستند. از این رو در
  5. گام نخست نمی توان هزینه اولیه ای برای آن تعیین کرد.
  6. رنگ برچسب را چگونه انتخاب کنم؟معمولا رنگ هایی مانند قرمز، آبی و سبز از جمله رنگ هایی هستند که مشتری را به سمت خود جذب می کنند. با این حال رنگ لیبل باید بر اساس
  7. نوع محصول انتخاب شود.

چاپ افست لیبل بطری (Offset Lithography)

این روش چاپ، از یک ورق آلومینیوم منعطف برای انتقال رنگ استفاده میکنه. برای چاپ به تعداد زیاد، این روش به شما اجازه استفاده از پوشش‌های متنوعی رو هم میده.

  • وارنیش براق و مات: این پوشش برای ایجاد جذابیت بصری یا تاکید روی عنصر خاصی از طراحی استفاده میشه.
  • UV: این پوشش، حس شیشه‌ای داره و دوام خوبی هم داره

چاپ فلکسوگرافی لیبل بطری (Flexography)

این روش چاپ از یه ورق پلاستیکی برای چاپ روی انواع مواد استفاده میشه. سرعت چاپ این روش خیلی بالاست. انخاب‌هایی که این روش بهتون میده زیاده. چیزهایی مثل برش خاص لیبل، لمینت و طلاکوب کردن.

این روش برای خیلی از محصولات مثل لیبل‌ها، نوارها، کیف و ساک، جعبه‌ها و بنرها پیشنهاد میشه.

چاپ گراور لیبل بطری (Rotogravure)

این روش چاپ، از یک سری استوانه که تصاویر روی اونها حک شدن استفاده میکنه. وقتی جوهر و مرکب، از استوانه به کاغذ منتقل میشه، گرافیک و رنگ فوق‌العاده‌ای رو تولید میکنه. این روش حتی برای تیراژ

بالای ۲۵۰۰۰ عدد، این اطمینان رو میده که همه لیبل‌ها از کیفیت یکسانی برخوردار باشن.

لیبل شرینک چیست

لیبل شرینک چیست ؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید دانست که: پوشش دهی توسط لایه نازک pvc به کمک حرارت و انقباض این لایه، شرینک کردن نام دارد. این پوشش ها امروزه برای تبلیغ و معرفی بهتر محصول از حالت تک رنگ بودن خارج شده و به فراخور کالا دارای رنگ و لعاب شده است که لیبل شرینک نام دارد و به جای استفاده از رول های نایلون شرینک ساده از این لیبل ها استفاده می کنند. جنس لیبل شرینگ می تواند از دیگر موادی همچون PETG، OPP، PLAو یا EPS باشد.
لیبل شرینک بهترین روش پوشش دهی ظروف پلاستیکی پت و شیشه ای است. این لیبل ها ضد آب بوده و در رطوبت تغییر رنگ نمی دهد. بسته به نوع استفاده این پوشش ها می تواند سراسری و یا حتی در بخشی از محصول مانند درب مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد دستگاه لیبل شیرینگ، در نصب لیبل بر روی ظروف می باشد. از مزایای دیگر دستگاه قابلیت پوشاندن کل ظرف توسط لیبل و پلمپ کردن همزمان درب ظرف می باشد. به این جهت فضای بسیار زیادی برای تبلیغ، ثبت مشخصات و ایجاد تمایز با محصولات شرکت های رقیب در اختیار تولید کننده قرار می گیرد. لیبل شیرینگ به صورت غلاف های برش خورده و یا رول شده با قطر های مختلف در بازار موجود و قابل سفارش می باشد. طرز کار دستگاه لیبل شیرینگ بسیار ساده بوده و در دو صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک انجام می شود.

لیبل شیرینگ تمام اتوماتیکچاپ لیبل

در سیستم دستگاه لیبل شیرینگ تمام اتوماتیک لیبل ها به شکل تیوب رول شده بر روی دستگاه نصب شده و دستگاه به محض رویت ظرف لیبل را برش زده و بصورت غلاف بر روی بطری یا ظرف می کشد، که پس از عبور ظرف از داخل کوره حرارت باعث چسبیدن لیبل به ظرف می گردد.

چاپ فلکسو

فلکسو (Flexography) گونه ای از انواع چاپ است که در حوضه بسته بندی مورد استاده قرار می گیرد. فلکسو قابلیت چاپ بر روی انواع فیلم، پلاستیک ، کاغذ و مقوا و سلفون را دارد و به هنگام چاپ بر روی کارتن های پلاستیکی، سلفون یا هر صفحه ی شفاف دیگر می تواند سطوح را به صورت موضعی و بر حسب نیاز با مرکب سفید پوشش دهد. دامنه کاربرد این نوع چاپ بسیار گسترده است. فیلم های خامی که در بسته بندی شرینگ پک استفاده می شوند به کمک این روش چاپ و نقاشی می شوند.

تولید و چاپ لیبل شیرینگ PVC

یکی از پرمصرف ترین موارد برای بسته بندی یا همان روکش روی محصولات خوراکی، بهداشتی و… لیبل شیرینگ PVC (ویسکوز) است. این پلاستیک با قرار گرفتن در دمای بالای 20 درجه شیرینگ (جمع شدن دور محصول) می شود. در واقع شیرینگ پی وی سی نوعی روکش حرارتی است که در صنایع بسته بندی کاربرد فراوان …

خرید شیرینگ درب بطری

خرید شیرینگ درب بطری، برای بسته بندی بطری هایی که نیز دارند درب آن ها با لیبل مهر و موم شود بهترین گزینه است.
در واقع شیرینگ درب بطری برای پلمپ کردن درب محصول استفاده می شود. در این حالت، غلاف تنها به دور درب محصول انداخته می شود و بعد از هدایت از تونل حرارتی دستگاه، درب کالا مهر و موم می گردد. در صورت درخواست مشتری می توان جهت باز کردن راحت تر درب بطریف یک پرفراژ نازک نیز به آن اضافه نمود. این نوع لیبل برای پلمپ انواع بطری پلاستیکی، شیشه ای و فلزی استفاده می گردد.
بسته بندی و پلمپ درب بطری از این جهت اهمیت دارد که از ورود هدا به داخل بطری جلوگیری شود و احتمال نفوذ هر گونه آلودگی به داخل آن، به صفر برسد. زمانی که درب بطری با لیبل شیرینگ پلمپ شود، هیچ نوع آلودگی در اثر حمل و نقل و جابجایی بطری ها به درون آن نفوذ نمی کند.
خرید شیرینگ درب بطری جهت بسته بندی محصولاتی مانند شیر، آبمیوه، آب معدنی، نوشابه، آبلیمو، رب و کشک و سس شیشه ای و… کاربرد دارد. البته همان طور که اشاره شد، ممکن از بسته بندی لیبل ها فقط دور درب بطری را در بر بگیرد یا کل بدنه کالا را پوشش دهد.
لازم به ذکر است که میزان حرارت و دمای دستگاه لیبل شیرینگ، با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس بطری تنظیم می گردد. انرژی حرارتی تونل سیستم از منبع برق، بخار یا گاز فراهم می شود. لیبل یا برچسب شیرینگ که توسط این دستگاه روی درب بطری می چسبد، از جنس های متفاوتی مانند پی وی سی است.

مزیت شیرینگ درب بطری

استفاده از بسته بندی درب بطری جهت حفظ بهداشت محصول و محافظت از ورود هر گونه آلودگی به داخل بطری، انجام می گیرد. استفاده از لیبل شیرینگ با لیبل هایی جذاب که تبلیغاتی باشد به برند سازی محصول مشتری کمک می کند. زیرا اولین چیزی که مشتری در نیاز به یک محصول می بیند، بسته بندی آن است که هرچه بیشتر جلب توجه کند، احتمال خرید و انتخاب محصول توسط مشتری بیشتر است.

لیبل شیرینگ حرارتی چیست؟چاپ لیبل

لیبل شیرینگ یک لایه نازک پلاستیکی است که اطراف محصولی که قرار است بسته بندی شود پیچیده شده و در در اثر حرارت جمع و به دور کالای مورد نظر فیکس می شود. این نوع بسته بندی در صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و … بسیار پر کاربرد است و به همین دلیل جز بسته بندی های مواد غذایی هم محسوب می شود.

حتما حداقل یک بار آن را دور بطری های سس، شیر، آبمیوه، شامپو و یا بسته بندی های مکمل ورزشی و دارو دیده اید. یکی از بهترین کارهایی که می توان به بطری ها و قوطی های تک رنگ و ساده جلوه و زیبایی داد بدون شک استفاده از لیبل شرینگ خواهد بود.

دلایل کاربرد شیرینگ pvc

مزایای استفاده از لیبل شیرینک pvc را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  1. به منظور حفظ بهداشت محصول و جلوگیری از نفوذ هرگونه میکروب و آلودگی به درون آن
  2. ایجاد یک بسته بندی زیبا و چشمگیر به منظور جلب نظر مشتری و افزایش فروش کالا

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت   لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار    کاغذی    

چاپ لیبل کاغذی متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز   ریبون   چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا برچسب انرژی    چاپ برچسب انرژی    برچسب لوازم خانگی   

 برچسب طلا کوب چاپ لیبل طلا کوب  لیبل پی وی سی  لیبل میوه   لیبل صنایع شیمیایی    برچسب فروشگاهی

13 دیدگاه دربارهٔ «لیبل شیرینگ»

  1. بازتاب: چاپ لیبل آبمیوه -

  2. بازتاب:  چاپ برچسب پلمپ void -

  3. بازتاب:  لیبل امنیتی و برچسب امنیتی اثرگذار  -

  4. بازتاب: چاپ انواع لیبل در صنایع شوینده -

  5. بازتاب: کاربرد شیرینگ بسته بندی -

  6. بازتاب: چاپ نایلون شیرینگ -

  7. بازتاب: چاپ لیبل بطری -

  8. بازتاب: انواع شیرینگ بسته بندی -

  9. بازتاب: طراحی و چاپ لیبل شیرینگ  -

  10. بازتاب: چاپ برچسب حرارتی شیرینگ -

  11. بازتاب: نایلون حرارتی با سشوار -

  12. بازتاب: نایلون حرارتی یا شیرینگ -

  13. بازتاب: مزایای استفاده از مچ بند بیمارستان -

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا