لیبل خیارشور 

لیبل خیارشور

لیبل یا برچسب زدن بخش مهمی از برند شما روی محصولاتتان است که اطلاعات کامل محصول را برای مصرف کننده نهایی بازگو میکند.لیبل خیارشور یکی از پرمصرف ترین لیبل ها محسوب میشود.

چاپ لیبل خیارشور به طراحی خلاقانه و زیبا نیاز دارد که طراحان آکسون میتوانند شما را در طراحی این نوع از لیبل و چاپ آن یاری نمایند.شما میتوانید بر روی لیبل خود  این اطلاعات را که

شامل بارکد یا QR CODE، اطلاعات محصول، درباره شرکت و  اطلاعات تماسی، نام برند شما و … باشد را ثبت نمایید. فواید چاپ لیبل

بهتر است بدانید چاپ و استفاده از لیبل مناسب برای هر محصول می‌تواند چیدمان محصولات و انبارگردانی را ساده سازد همچنین می‌توانید به این وسیله بارکد خاص هر محصول را نیز معرفی کنید.

چاپ بارکد بر روی چاپ تبلیغات بر روی لیبل‌ها یکی از اتفاقات روز دنیاست که در معرفی و افزایش فروش محصولات تاثیر بسیاری دارد. لیبل پشت چسب‌دار در تولید و فروش لوازم خانگی،

خودرو، مواد غذایی، لوازم آزمایشگاهی و موارد مشابه کاربرد دارد.چاپ لیبل

چاپ لیبل ضد اب

شبکه چاپ به کمک خلاقیت طراحان خود، تجربه اساتید مجموعه و همچنین بهترین مواد اولیه توانسته تا کار طراحی و چاپ لیبل در انواع مختلف را به خوبی انجام دهد و نیاز هر تامین کننده

و تولید کننده‌ای را به درستی سنجیده و در رفع آن اقدام کند. شما در شبکه چاپ از مجموعه‌ی امکانات موجود در صنعت چاپ برخوردار خواهید بود. می‌توانید رنگ و طراحی گرافیکی خود

را انتخاب کنید، در متریال کاغذ پشت چسب‌دار و اندازه‌ی دلخواه

(و البته مناسب با طرح) لیبل خود را چاپ کرده و از خوانایی و وضوح چاپ برچسب خود اطمینان داشته باشید.

انواع چاپ لیبل

لیبل ها را به شکل های مختلفی می توان طراحی و چاپ کرد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند:

  • چاپ افست لیبل
  • چاپ افست رول لیبل
  • چاپ فلکسو (رول لیبل با قابلیت شیت شوندگی)
  • چاپ رول حرارتی لیبل
  • چاپ های خاص ( هولوگرام سه بعدی )
  • چاپ دیجیتال لیبل ( چاپ در تعداد کم )

مراحل چاپ و طراحی لیبلچاپ لیبل

پیش تولید: طراحی لیبل + نمونه گیری و ساخت ماکت

تولید: لیتوگرافی ( ساخت کلیشه چاپ ) + چاپ

پس از تولید: قالب و برش + یووی ( انتخابی ) + طلاکوب ( انتخابی ) و بسته بندی

بسته بندی کالا

بسته بندی کالا یکی از با ارزش ترین فعالیت هایی است که شرکت ها باید در ارتباط با بسته بندی کالا ، بسته بندی کالا رقابتی ، بسته بندی کالا جذاب و بسته بندی کالا ترغیب کننده با توجه به بازارهای

رقابتی ونیازها ی جامعه هدف در راستای فراهم نمودن رضایت در مخاطبین ، رخ دهد ، کنترل مسیربسته بندی کالا در شرکت می باشد. در این مسیر المان های بی شماری روش بسته بندی کالا را تحت

پوشش قرار می دهند که طراحی بسته بندی کالا را نیازمند بررسی شکل های مختلف و تاثیرگذار بر چگونگی انجام بسته بندی کالا خواهد کرد.

انواع چاپ لیبل و کاغذ پشت چسب دار

طراحی لیبل کاغذ پشت چسب دار سفید و چاپ انواع لیبل کاغذ پشت چسبدار

شرکت جوپنزا بعنوان طراح لیبل با قابلیت کاغذ پشت چسب دار رول با زمینه فعالیت طراحی لیبل و کاغذ پشت چسب دار سفید در حال حاضر در راستای اهداف تعیین شده جوپنزا توانسته است با در اختیار

داشتن سیستم های جدید طراحی آمادگی خود را جهت انجام کلیه فرایند های مربوط به طراحی و چاپ بر روی انواع کاغذ پشت چسبدار ازجمله کاغذ (مات و براق)، صدفی، پلی گور، حرارتی، متال، متالایز،

چرا لیبل خیارشور و ترشی ؟

خیارشور و ترشی از چاشنی‌هایی هستند که در کنار وعده‌های غذایی استفاده می‌شوند. ترشیجات در ابتدا به منظور نگهداری طولانی مدت از محصولات و میوه‌ها و استفاده از آنها در فصول خارج از برداشت تولید می‌شدند. در فرایند تولید ترشی میوه یا سبزیجات را در آب نمک یا سرکه قرار می‌دهند و از انواع ادویه مانند زردچوبه، فلفل، نعنا، کاری و … برای طعم‌دار کردن محصول استفاده می‌کنند. ترشیجات و شوریجات از سبزی‌ها و میوه‌های مختلفی مانند گل‌کلم، هویج، انبه، لوبیا سبز و … تولید می‌شود. همچنین ترکیب‌های مختلفی از انواع میوه‌ها و سبزیجات در تولید ترشی‌ها استفاده می‌شود. ترشی‌ها دارای انواع مختلفی هستند که از محبوب‌ترین‌ و معروف‌ترین‌های آن می‌توان به سیر‌ترشی، ترشی لیته و هفت‌بیجار اشاره کرد.
امروزه کارخانجات و برندهای مختلف در کشورمان انواع خیارشور و ترشی را در طعم‌های مختلف با استفاده از متدهای به‌روز و روش‌های بهداشتی تولید کرده، در اندازه‌های مختلف بسته‌بندی کرده و در فروشگاه‌ها عرضه می‌کنند. برای انتخاب راحت‌تر مشتریان بر روی شیشه محصولات، لیبل اختصاصی برای آن محصولات چسبانده می‌شود. این لیبل‌ها اطلاعاتی مانند نام تولیدکننده، نوع محصول، مواد تشکیل‌دهنده، ارزش غذایی و … را در معرض دید افراد قرار داده و بدین ترتیب باعث راحت‌تر شدن انتخاب از بین محصولات موجود در قفسه فروشگاه‌ها می‌گردد. لیبل خیارشور و ترشی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید شده و تضمین‌کننده اصالت محصول است. استفاده از لیبل‌های زیبا و بسته‌بندی مناسب تاثیر بسزایی در جلب اعتماد افراد و افزایش فروش خواهد داشت.

انواع لیبل خیارشور و ترشی

لیبل‌ها را می‌توان با استفاده از مواد مختلف تولید کرد. انواع مختلف لیبل از لحاظ شکل ظاهری، میزان مقاومت و استحکام در برابر عوامل محیطی و پارگی، ضدخش بودن، خاصیت چسبندگی بر روی سطوح مختلف و قیمت با هم متفاوت هستند. برای تولید و چاپ لیبل خیارشور و لیبل ترشیجات بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید از بین انواع متریال‌های زیر، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید:
• لیبل کاغذی چسبدار و بدون چسب
• لیبل طلاکوب و نقره‌کوب
• لیبل سلفون مات و براق
• لیبل یووی براق

درباره خط تولید و بسته بندی خیارشور

تولید خیارشور 4000 سال پیش با استفاده از خیارهای بومی آغاز شد. بسته بندی خیارشور و سایر کنسرو ها یک روش برای ذخیره و استفاده از غذا در تمامی فصول و سفرهای طولانی خصوصاً سفرهای دریایی بود.

گوشت نمک سود شده گوشت خوک و گوشت گاو از مواد غذایی اصلی ملوانان پیش از عصر موتورهای بخار بود. البته امروزه مردم نه تنها برای نگهداری غذا بلکه برای لذت بردن از طعم آن انواع ترشیجات را تولید می کنند.

فرآیند بسته بندی خیار شور برای حفظ غذا و استفاده از آن در خارج از فصل برداشت صورت می گرفت. ترشی خیارشور یکی از چاشنی های بسیار محبوب به خصوص در خاورمیانه است.

ترشی یکی از روشهای نگهداری طولانی مدت میوه و سبزیجات است. بدین صورت که ماده غذایی مورد نظر را در محلول آب نمک یا سرکه قرار می دهند که حالت اسیدی دارد.

با بهره گیری از این روند، مواد غذایی فاسد شدنی را می توان برای چندین ماه سالم نگه داشت. اگر خود غذا آب کافی داشته باشد، فقط افزودن نمک برای ترشی کافی است.

در بعضی از کشورها مانند کره به انواع سبزیجات نمک اضافه می کنند. این کار باعث می شود آب اضافی سبزیجات از بین برود. سپس سبزیجات با آب اضافی گرفته شده باقی می مانند تا به طور طبیعی تولید شوند و محلول شبه سرکه درست کنند.

برخلاف فرایند کنسرو کردن، ترشی نیازی به مراحل استریلیزاسیون ندارد.

به طور کلی، خط تولید و بسته بندی خیارشور در کارگاه ها با ظرفیت های مختلف از هزاران قوطی در روز متفاوت است. بیشتر به دستگاه های بسته بندی خیار شور بستگی دارد که با ظرفیت کم یا با ظرفیت بالا و با قابلیت های مختلف انتخاب شوند.

قیمت خط تولید خیارشور

یک خط تولید بسته بندی دارای ماشین آلات و دستگاه های مختلفی می باشد که هریک از آنها وظیفه مشخص و خاصی را بر عهده دارند. در خصوص بسته بندی کردن خیارشور نیز به همین صورت می باشد و قیمت خط تولید خیارشور به نوع ماشین آلاتی که در آن فعالیت می کنند بستگی دارد.

در یک خط تولید خیارشور صنعتی از ماشین آلاتی استفاده می شود که بیشتر در انواع اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک هستند و از تیراژ کاری بالایی برخوردار می باشد. حجم تولیدات این دسته از خط تولید ها بسیار بالا می باشد و محصولات خود را در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می کنند. قیمت خط تولید خیارشور صنعتی با توجه به قرار گیری ماشین آلات سنگین و اتوماتیک، بالا بوده که این نشان دهند برخورداری از ماشین آلات توانا و کارامد در آن می باشد. انواع سیل وکیوم اتوماتیک، با تزریق گاز و تاریخ زن، وکیوم ایستاده و دوخت های صنعتی را می توان از جمله ماشین آلات دانست که در خط تولید خیار شور صنعتی فعالیت می کنند.

خط تولید خیارشور خانگی شامل انواع دستگاه و ماشین آلاتی می باشد که در ابعاد کوچک و قابلیت های کمتر می باشند. این دسته از ماشین آلات دارای سایز کوچکتری به نسب انواع صنعتی هستند و برای تولید با تیراژ های پایین مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله دستگاه تولید خیارشور خانگی می توان به سیل وکیوم دستی، وکیوم رومیزی، دوخت ریلی اشاره کرد که در زمینه بسته بندی های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت خط تولید خیارشور خانگی به نسب نوع صنعتی طبیعتا پایینتر می باشد چرا که از دستگاه هایی تشکیل می شود که از راندمان و توان پایینتری برخوردارند.

قیمت دستگاه بسته بندی خیارشور

بدیهی است که قیمت خیارشور کارخانه ای و خانگی با توجه به ظرفیت خط و میزان کارایی و ظرفیت تولید دستگاه در محدوده های مختلف است.

قیمت دستگاه بسته بندی خیارشور بر مبنای توان تولید، نوع دستگاه، میزان کارایی، سرعت بسته بندی، تیراژ کاری، اتومات یا غیر اتومات بودن، سایز ماشین و برخی دیگر فاکتور ها تعیین می شود.

دستگاه ها و ماشین آلات متنوعی در زمینه بسته بندی خیار شور وجود دارند که در انواع صنعتی و خانگی قرار می گیرند. طبیعتا انواع صنعتی از سیستم بسیار پیشرفته ای برخوردارند و از تیراژ کاری بالایی بهره می برند. یکی از ویژگی های خوب ماشین آلات صنعتی، اتوماتیک بودن آنها می باشد که این مورد در بسیاری از انواع خانگی وجود ندارد.

انواع دستگاه بسته بندی خیارشور خانگی دارای سیستم های محدود و ابعاد کوچکی می باشند و برای تولیدات با تیراژ های پایین تهیه شده اند. انواع خانگی معمولا به صورت دستی می باشند که برای فعالیت خود نیاز به حضور یک اپراتور دارند.

پس یکی از فاکتور های تاثیرگذار و تعیین کننده قیمت دستگاه بسته بندی خیارشور، نوع دستگاه می باشد که باید به آن توجه داشته باشید. فراموش نکنید که در سایت گشتا صنعت اصفهان همواره تلاش بر تعیین بهترین قیمت ها برای هریک از انواع دستگاه بسته بندی خیار شور و دیگر ماشین آلات می باشد. شما می توانید هریک از ماشبن آلات مورد نظر خود را با ارانترین قیمت و ضمانت نامه دریافت نمایید.

13 دیدگاه دربارهٔ «لیبل خیارشور »

  1. بازتاب: چاپ لیبل اسباب بازی -

  2. بازتاب: لیبل حرارتی بطری -

  3. بازتاب: پت شیرینگ -

  4. بازتاب: شیرینگ حرارتی -

  5. بازتاب:  چاپ لیبل پشت چسب دار ارزان و با کیفیت  -

  6. بازتاب: چاپ لیبل یووی  -

  7. بازتاب: لیبل پلمپ گچی -

  8. بازتاب: چاپ لیبل پلمپ اثرگذار -

  9. بازتاب: چاپ انواع لیبل در صنایع شوینده -

  10. بازتاب: چاپ لیبل وایتکس و شوینده -

  11. بازتاب: چاپ نایلون شیرینگ -

  12. بازتاب: بسته بندی نایلون شیرینگ -

  13. بازتاب: طراحی و چاپ لیبل کنسرو -

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا