چاپ لیبل پی وی سی

 چاپ لیبل پی وی سی

چاپ لیبل پی وی سی از مقاوم ترین انواع لیبل هایی است که تا کنون طراحی و چاپ شده. این محصول در برابر کشیدگی و پارگی مقاوم است و چاپ روی آن هم پاک نخواهد شد. دوام زیاد این لیبل‌ها باعث می‌شود.

اطلاعاتی که روی آن حک شده، تا مدت‌ها پس از چاپ لیبل پی وی سی همچنان روی آن باقی می‌ماند. حتی وقتی محتویات بسته تمام می‌شود، نام و لوگوی برند شما همچنان روی آن خودنمایی می‌کند. وجود

برند در مقابل چشمان مشتریان برای مدت طولانی، روی ناخودآگاه آن‌ها تأثیر می‌گذارد و آن‌ها را برای خرید دوباره از برند شما ترغیب می‌کند.

چاپ لیبل پی وی سی به صورت شیت انجام می‌شود. شیت‌ها دو حالت مات و براق دارند. قسمت پشتی  شیت‌ها را نیز می‌توان به صورت کم چسب (آکرونال) و پُرچسب (هات ملت) تولید کرد. نمونه‌های پرچسب

برای بسته‌بندی‌هایی با جنس چوب یا فلز یا بسته‌های مرطوب مناسب هستند. اما برای بسته‌های پلاستیکی یا شیشه‌ای، لیبل کم چسب هم کفایت می‌کند. این برچسب‌ها در سایزهای مختلف تولید می‌شوند و

امکان چاپ سیاه و سفید یا رنگی روی آن‌‎ها وجود دارد.

لیبل خیارشور

لیبل یا برچسب زدن بخش مهمی از برند شما روی محصولاتتان است که اطلاعات کامل محصول را برای مصرف کننده نهایی بازگو میکند.لیبل خیارشور یکی از پرمصرف ترین لیبل ها محسوب میشود.چاپ لیبل خیارشورچاپ لیبل

به طراحی خلاقانه و زیبا نیاز دارد که طراحان آکسون میتوانند شما را در طراحی این نوع از لیبل و چاپ آن یاری نمایند.شما میتوانید بر روی لیبل خود  این اطلاعات را که شامل بارکد یا QR CODE، اطلاعات محصول،

درباره شرکت و اطلاعات تماسی، نام برند شما و … باشد را ثبت نمایید.

این روزها فرآیند کلی تفکیک و جداسازی توسط طراحی لیبل به شکل وسیعی پیچیده و علمی شده است، زیرا تصویر یک طراحی لیبل بر روی بسته‌بندی نقش ویژه‌ای را در تشخیص یک محصول از دیگر محصولات ایفا می‌کند.

چرا باید از لیبل استفاده کرد؟

۱. برای معرفی همه‌ی محصولات کاربرد دارند.

۲. در اندازه‌ها و اشکال مختلف، متناسب با نوع نیاز شما طراحی‌ می‌شود.

۳.برچسب حاوی اطلاعات مهم و کاربردی است که در جلب رضایت و وفاداری مشتری بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

۴.امکان استفاده از رنگ‌ها برای جذابیت بخشیدن به برچسب وجود دارد.

۵. استفاده از آن بسیار مقرون‌به‌صرفه و آسان است.

نکات مهم طراحی لیبل خیارشور

می توان گفت برچسب یک محصول، اولین برخورد یک مشتری با محصول است. تصور کنید در یک فروشگاه قفسه‌های زیاد، پر از محصولات مختلف با نام‌های تجاری گوناگون وجود دارد، در این بین شما باید

بتوانید مشتری هدف خود را به سمت محصول‌ شما جذب کنید و او را برای استفاده از محصول خود ترغیب نمایید. رعایت نکات زیر ‌می‌تواند در طراحی برچسب و رسیدن به هدف به شما کمک نماید.

دوام لیبل

جنس و کیفیت لیبل شما باید دوام مناسب را داشته باشد در غیر این صورت لیبل زود کنده یا از بین می رود پس حتما به جنس آن دقت کنید.

اگر دقت کرده باشید بقیه افراد از طرح های محافظ کارانه ای استفاده می کنند و بسیار قدیمی و مثل هم هست. اما شما باید طبق خواسته جامعه و مردم طرح را انتخاب نمایید و از تفاوت خود با دیگرن نترسید.

نکات کلیدی در لیبل خود استفاده کنید.در استفاده از نوشته ها حتما از کلمات کلیدی و کوتاه استفاده کنید. خودتان را جای مشتری بگذارید که می خواهد از شما خرید کند.

اسم برند و نوشته هایی درج کنید که مشتری را جلب کند و از سایر رقبا شما را متفاوت کند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا