چاپ برچسب پی وی سی

چاپ برچسب پی وی سی

چاپ برچسب پی وی سی هم به صورت تکرنگ و هم به صورت چاپ رنگی انجام می شود

قیمت چاپ برچسب پی وی سی سایز 2 * 2 مربع گوشه تیز تعداد 2000 عدد چاپ رنگی ….هزار تومان می باشد.

لیبل pvc در سایز های مختلف با برش های مختلف قابل چاپ می باشد

لیبل پی وی سی ۱۰۰ × ۲۰۰ برای ۲۰*۱۰ سانتی متر نوعی از لیبل که مقاومت و دوام مناسبی را داراست. از ویژگی های لیبل پی وی سی می توان به مقاومت در برابر پارگی، رطوبت، حرارت و کشیدگی اشاره کرد.

همچنین از مزایای لیبل pvc قدرت چسبندگی بالا و در عین حال جدا کردن راحت از سطح می باشد و هیچ علائمی از چسب روی سطوح مورد نظر باقی نخواهد ماند.

لیبل پی وی سی ۱۰۰ × ۲۰۰ روی شیشه، کاغذ، فلز و پلاستیک می باشد و مقاومت نسبتا زیادی در برابر انواع شوینده ها، الکل، رطوبت و دمای هوا از خود نشان می دهد و برای استفاده طولانی مدت بهترین گزینه است.

چاپ بر روی لیبل pvc حرارتی بوده و باید از پرینتری استفاده کرد که برای چاپ از ریبون حرارتی استفاده کند. همچنین کاربرد لیبل pvc در لوازم خانه، صنایع دارو سازی و خودروسازی می باش

 صنایع غذایی و نوشیدنی

برچسب ضد آب در صنایعی که محصولات مرتبط به مواد غذایی و نوشیدنی دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. نوع لیبلی که برای این صنایع مورد نیاز است باید در برابر پاک کردن عمدی اطلاعات، آسیب های

احتمالی و لکه برداشتن مقاوم باشد پس این لیبل می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.چاپ لیبل

استفاده روزمره

می توان برای سازمان دهی شیشه مواد غذایی، ادویه یا درج اطلاعات مهم از این لیبل ها استفاده کرد. استفاده از برچسب ضد آب با دوام بالا اطلاعات مهم شما را بدون درصدی آسیب دیدگی نگه می دارد.

محصولات مراقبتی که با رطوبت در ارتباط هستند

محصولات آرایشی و بهداشتی که بصورت مستقیم با رطوبت در ارتباط هستند مانند شامپو، لوسیون، صابون مایع و … باید از لیبل های ضد آب روی بسته بندی خود استفاده کنند.

لیبل چیست؟

لیبل به برچسب ظریف ،یک تکه کاغذ،پلیمر،پارچه یا فلز که بر روی کالا چسبانده می‌شود میگویند که در فرهنگ بسته بندی لیبل به معنای برچسبی است که معرف اطلاعات کالاست و میتوان مشخصات آن که شامل ادرس

،اسم و مشخصات فنی میباشد را بر روی آن درج کرد .لیبل در لغت به معنای برچسب یا اتیکت میباشد
معمولاً اطلاعاتی درباره مشخصات یک کالا یا شی بر روی لیبل درج میشود.تفاوت لیبل و موارد مشابه مانند “تگ” این است که انها بر روی اجسام نصب می‌شوند که این مورد درباره‌ی همه‌ی اجسام امکان‌پذیر نمی‌ باشد

ولی لیبل روی اجسام چسبانده میشود و تفاوت دیگر ان قیمت ارزان لیبل در مقایسه با تگ و موارد مشابه دیگراست.
.لیبل ها موارد مصرف متنوعی دارند که عبارتند از شناسایی محصول،تگ های اسم،تبلیغات،هشدار و… .

لیبل پی وی سی یا ” Pvc Label “ چیست ؟

این نوع لیبل در برابر عوامل طبیعی از قبیل تابش افتاب یا باد و باران پایداری زیادی دارد و بر دو نوع مات و براق موجود است.این لیبل نیز درخودرو و لوازم برقی کاربرد بیش‌تری دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا