لیبل میوه سوپر لوکس

لیبل میوه سوپر لوکس

لیبل میوه سوپر لوکس حاوی اطلاعات خاصی است که برای معرفی انواع میوه به خصوص میوه­های صادراتی استفاده می­شود. این لیبل­ها دارای علائم و اعدادی هستند که اطلاعات مفیدی درباره میوه را در اختیار مصرف کننده قرار می­دهد.

این محصول اطلاعاتی درباره چگونگی کاشت، پرورش و برداشت میوه را نشان می­دهد و  نشان­ اعتبار و کیفیت محصول می­باشد و مصرف کننده با خیال آسوده و اطمینان بیشتر از آن­ها خریداری می­کند.

اطلاعاتی از قبیل کیفیت و مرغوبیت میوه، نحوه تولید، استفاده یا عدم استفاده از مواد شیمیایی، اصلاحات ژنتیکی و نوری که میوه با آن رشد کرده، از جمله اطلاعاتی است که لیبل میوه به خریدار ارائه می­دهد.

علائم روی لیبل میوه  PLU نام دارد که مخفف جمله نگاه کردن قیمت(Produce look up) است. با کمی اطلاعات از این اعداد می­توان از سلامت میوه­ها مطلع شد و برای خواندن این علامت­ها نیا

ز به علم کد شناسی نیست و با

دانستن اعداد و کدهای مختلف می­توان متوجه شد که آیا مواد شیمیایی، نور و گازهای مخصوص برای رشد سریع­تر میوه­ها استفاده شده است یا خیر؟

برچسب میوه سوپر لوکس بر اساس جنس به صورت کاغذی، پی وی سی و متالایز بنا به درخواست تولید می شود. این لیبل­ها تجزیه نمی­شود، همچنین لیبل کاغذی بیش­ترین مصرف و جنس متالایز کمترین مصرف را دارند. این

برچسب میوه سوپر لوکس

محصول بسته به نیاز مشتری تنوع چاپ زیادی دارد و در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شود استفاده از چسب­های مرغوب و استاندارد، از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید لیبل به آن توجه شود.چاپ لیبل

به شکل رول یا شیت (صفحه­ای) چاپ می­شوند. از لیبل­های رولی می­توان در دستگاه لیبل­زن که لیبل­ها را به صورت مکانیزه و با سرعت بالا روی میوه می­چسباند، استفاده کرد.

طراحان لیبل میوه باید چه نکاتی را از نظر رنگ و طرح و قالب‌سازی و دایکات آن رعایت کنند؟
در طراحی لیبل میوه شکل لیبل در نحوه چسباندن و ماندگاری آن روی سطح میوه نقش بسیار مهمی دارد و باید از خطوط منحنی زیاد در طراحی آن استفاده شود، ضمنا به نظر بنده سادگی طراحی

در برند سازی میوه موثرتر است،

به عبارت دیگر استفاده کمتر از خطوط تیز و شکسته و استفاده از تعداد رنگ‌های کمتر برای طراحی میوه مناسب تر است.

آیا لیبل‌ها به صورت دستی روی میوه‌ها چسبانده می‌شوند یا ماشینی(هرکدام تقریباً چند درصد)؟
چسباندن برچسب میوه به هر دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می شود،البته در حالت دستی نیز از دستگاه های کوچک دستی(مانند لیبل چسبان های تفنگی)استفاده می شود ولی قطعا

در سورتینگ های بزرگ که حجم زیادی

از میوه باید در حداقل زمان آماده سازی شود، باید از دستگاه های بزرگ اتوماتیک استفاده کرد.

آیا سفارش‌دهندگان و مشتریان از استانداردهای لیبل میوه آگاه هستند و درخواست تأییدیه خاص چسب و مرکب دارند؟

با توجه به این‌که اکثر سفارش دهندگان در این حوزه متخصص هستند، کمی ساده لوحانه به نظر می رسد اگر تصور کنیم از استانداردهای چسب، مرکب و حتی جعبه، سلفون وسایر موادی که

در بسته بندی میوه استفاده می‌شود،

بی خبر باشند ولی به‌شخصه تا به حال با موردی برخورد نداشته‌ام که درخواست استاندارد چسب و مرکب را داشته باشند، بلکه برعکس(در مجموعه خودمان) به دلیل استفاده از موارد استاندارد

که قطعا موجب افزایش قیمت محصول

می‌شود ـ بسیاری از سهم بازار خود را به سود برچسب‌های غیر استاندارد و ارزانتر، از دست داده‌ایم. خودم به عنوان یکی از تولید کنندگان برچسب در ایران، هنگام خرید میوه با توجه به شناختی

که از نوع برچسب آن دارم خرید می کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا