چاپ لیبل میوه هندوانه

چاپ لیبل میوه هندوانه

چاپ لیبل میوه  هندوانه دارای دو بخش رویی و زیرین می‌باشد. بخش رویی آن در انواع جنس‌ها تولید می‌شود. جنس این لیبل به صورت کاغذی، متالایز، pvc می‌باشد. این سه نوع جنس پرمصرف‌ترین جنس لیبل میوه می‌باشد. در ادامه مطلب با ویژگی آن‌ها آشنا می‌شویم.

کاغذی

لیبل کاغذی یکی از پرمصرف‌ترین انواع لیبل و بسته‌بندی است که در انواع سایز و مدل چاپ می‌شود. این لیبل‌ها به دلیل نداشتن پوشش و چاپ دیجیتال بسیار فوری در تیراژ حداقلی در کم‌ترین زمان ممکن چاپ می‌شود. چاپ لیبل کاغذی با برش های ساده، دایره و انواع برش های خاص قابل ارائه است. این نوع لیبل در بسته‌بندی‌های مختلفی از انواع خوراکی مثل خشکبار، دارو و… تا محصولاتی با حجم بزرگ کاربرد دارد.

متالایز

این لیبل ها سطحی بسیار خاص و براق مانند فلز دارند. برچسب متالایز نقره ای براق ظاهری آینه ای شکل دارد و در دو رنگ طلایی و نقره ای و در دو نوع مات و براق چاپ و تولید می‌شود. لیبل متالایز بسیار مقاوم و با دوام است. همچنین در جذب رطوبت از خود مقاومت نشان می‌دهد. به همین دلیل برای استفاده روی میوه‌ها در سردخانه بسیار مناسب می‌باشد. به دلیل کیفیت بالای این محصول قیمت آن نیز نسبت به بقیه‌ی لیبل‌ها کمی بالاتر می‌باشد.

PVC

یکی از پرکاربردترین برچسب‌هایی که روی بسته‌بندی محصولات مختلف چسبانده می‌شود، لیبل PVC می‌باشد. این برچسب‌ها در برابر دماهای مختلف، رطوبت و یا خراش مقاومت زیادی دارند. همچنین می‌توان طرح‌های مختلفی را روی آن‌ها چاپ کرد. این لیبل بخاطر کیفیت مطلوبی که دارد نسبت به لیبل کاغذی قیمت بیشتری نیز دارد. این لیبل‌ها برای بسته‌بندی میوه‌هایی که رطوبت دارند یا باید در شرایط خاص حمل و نقل شوند، مناسب هستند. چراکه بدون تغییر باقی می‌مانند و آسیب نمی‌بینند.

لیبل انگشتی میوه چیست؟چاپ لیبل

برچسب میوه که به علت سایزهای ریز به لیبل انگشتی شناخته می‌شوند. لیبل‌های انگشتی روی بسته‌های میوه و مرکبات قابل استفاده هستند. از لیبل ها و برچسب های انگشتی معمولا روی میوه‌ها و محصولاتی که قرار به صادر هستند، استفاده می‌شود. می‌توان برای برچسب زنی روی میوه‌ها و مرکبات داخلی هم از این لیبل‌ها استفاده کرد. یکی از پر مصرف‌ترین برچسب‌ها لیبل انگشتی میوه می‌باشد. چراکه تنوع چاپ زیاد و در رنگ های مختلفی تولید می‌شود. مجموعه صبح آگهی در طراحی و چاپ لیبل انتخاب بیشتری به مشتری می‌دهد و مشتری با توجه به محصول و سلیقه خود می‌تواند لیبل دلخواه را سفارش دهد.

لیبل میوه

آنچه که برای بیشتر افراد اهمیت فراوانی دارد، شخصی سازی طرح است. با چاپ لیبل میوه، میتوانید برچسب هایی ایجاد کنید که باعث ایجاد تأثیر مثبت برند میشوند.

برچسب میوه به راحتی به عنوان بخشی از بسته بندی محصولات داخلی و صادراتی شما میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. امروزه چاپ لیبل میوه یکی کاربردیترین موارد در کسب و کارها میباشد. استفاده از لیبل در سراسر جهان به شکل فزاینده ای رو به افزایش میباشد و روزانه تکنولوژی های بسیار جدیدی به این صنعت اضافه می شود و رفته رفته چاپ لیبل به صورت مجزا به دنبال بازارهای جدید میباشد.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top