لیبل عطر و ادکلن

لیبل عطر و ادکلن

لیبل عطر و ادکلن پیش از اینکه به بررسی دقیق تر کارایی های لیبل میوه بپردازیم قصد داریم به یک سوال مهم در مورد این محصول پاسخ دهیم. یکی از مهم ترین سوالاتی که در خصوص لیبل میوه

پرسیده می شود، چگونگی استفاده

از این محصول برای میوه های مختلف است. به نظر شما آیا می توان این لیبل ها را به صورت دلخواه برای هر میوه ای استفاده کرد؟

آشنایی با معنای هر کد لیبل میوه

برای اینکه بتوانید موفق به خواندن برچسب میوه شوید باید با کد هایی که بر روی این لیبل ها نوشته می شود اشنا باشید. یادگیری و خواندن این کد ها کار چندان دشواری نیست.

بر روی میوه ها معمولا کد های

4 رقمی تا 5 رقمی نوشته می شود که به شما کمک می کنند بتوانید مشخصات میوه را بخوانید. در ادامه در خصوص معنای هر یک از کد های لیبل میوه با شما صحبت خواهیم کرد.

کد 4 رقمی لیبل میوه

شاید این کد از میوه ها را بیشتر در بازار میوه های کشورمان مشاهده کرده اید. عموما کد های 4 رقمی که بر روی لیبل میوه ها نوشته می شوند و این کد ها نیز با عدد های 3 و یا 4 شروع می شوند، این معنا را می دهند

که میوه پرورش یافته می باشد و از کود شیمیایی برای رشد آن استفاده شده است اما اگر تنها این کد 4 رقمی با عدد 4 شروع شده باشد به این معنا است که در پرورش میوه ای که در دست

دارید از کود حیوانی استفاده شده است

استفاده از لیبل عطر و ادکلن تاثیرات مثبتی بر روی میزان به فروش رفتن این قبیل از محصولات دارد. در واقع با استفاده از همین لیبل می‌توان بازاریابی کالا را نیز انجام داد. همان طور که می‌دانید

جذابیت‌های بصری بیشترین

تاثیر را بر روی جلب نظر مشتریان و همچنین فروش عطریجات ایفا می کنند از این رو تولید کنندگان عطر و ادکلن با تولید لیبل‌های متنوع و زیبا سعی کرده‌اند قوه بصری را هر چه بیشتر در مشتریان

تحریک کنند تا از این طریق

بتوانند به بالاترین میزان سود و درامد زایی دست یابند.
عطر و ادکلن از دسته محصولاتی هستند که اصل بودن آن‌ها در دید مشتریان از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است و انتخاب یک لبیلی که منعکس کننده برند و مارک محصول باشد می‌تواند

باز گو کننده این مطلب باشد

چاپ انواع لیبل

که ادکلن و عطر مد نظر تقلبی و یا قاچاق نیست و این سبب ایجاد اطمینان خاطر و جلب نظر هر چه بهتر در خریداران می‌شود.
مزیت دیگری که طراحی و تولید لیبل به ارمغان می‌آورد جنبه معرفی کالای مورد نظر و یا به بیانی دیگر اثر هویت بخشی و شناسنامه‌ای برای ادکلن‌ها است. از این‌رو شرکت‌هایی

که اقدام به تولید و عرضه عطر و ادکلن می‌کنند

به منظور جلب نظر مشتریان خود، لیبل‌هایی که نام برند، قیمت، کشور سازنده، نوع عطر و ادکلن (شیرین، تلخ، زنانه و یا مردانه)، بارکد خوان و … بر روی آن حک شده را بر روی شیشه ادکلن

و یا اسپری می‌چسبانند تا خریدار بهتر بتواند عطر و یا ادکلن مد نظر خود را انتخاب کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا