لیبل بطری ابمعدنی

لیبل بطری ابمعدنی

از جمله دیگر موضوعات مهم در مورد لیبل بطری می‌توانیم به انتخاب اندازه درست لیبل اشاره کنیم. در واقع برای اینکه لیبل به درستی بر روی بطری قرار بگیرد؛ باید اندازه مناسبی داشته باشد. از طرفی هر یک از انواع لیبل اعم از تمام بدنه، وسط و لیبل درب؛ اندازه‌های مختلفی دارند. بهتر است بدانید چند نوع اندازه مشخص به عنوان اندازه‌های مشترک و از قبل تعیین شده توسط شرکت‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شوند. با این حال هر یک از شرکت‌های تولید کننده لیبل بطری می‌توانند اندازه دلخواه مشتریان را با در نظر گرفتن نوع و طرح لیبل لحاظ کنند. لیبل میوه

قیمت لیبل بطری

به نظر شما قیمت لیبل بطری تمام شرکت‌های تولید کننده، یکسان است؟ اگر تصور می‌کنید لیبل‌های مختلف، قیمت یکسانی ندارند؛ پس قیمت لیبل بطری تحت تاثیر چه عواملی قرار می‌گیرد؟ بهتر است بدانید قیمت لیبل‌های تولید شده توسط شرکت‌های مختلف با یکدیگر یکسان نبوده و تحت تاثیر عوامل زیر قرار دارد:

  • جنس لیبل بطری
  • چاپ و طرح
  • اندازه
  • کیفیت مواد اولیه
  • شرکت تولید کننده
  • میزان سفارش لیبل بطری

چاپ برچسب بطری آب معدنیچاپ لیبل

شرکت های تبلیغاتی بر اساس تقاضای رویدادهای شرکتی ، مدارس ، مهمانی ها ، عروسی ها و موارد دیگر ، برچسب های شخصی چاپ می کنند. به سادگی نشان های شرکتی ، رویداد های ورزشی ، نام های عروسی و عکس ها را اضافه کنید تا برچسب ها را برای مشتریان شخصی سازی کنید.

مشتریان، طرح اندیش را برای طراحی لیبل بطری های آب خود انتخاب می کنند زیرا آنها می دانند که ما بهترین محصولات موجود در بازار را ارائه می دهیم. ما از ایده ها و مشخصات مشتری استفاده می کنیم ، تا برچسب های با کیفیت خوب تولید کنیم تا کاملا راضی باشند. هیچ دلیلی برای خرید برچسب های ارزان قیمت با قابلیت چسبندگی ضعیف وجود ندارد ، در حالی که می توانید برچسب های سفارشی با کیفیت بالا را برای بطری های آب با قیمت مناسب از برند طرح اندیش داشته باشید.

چاپ بطری مواد شوینده

هنگام انتخاب برچسب مناسب برای مواد شوینده یا صابون مایع ، تهیه ماده اولیه برچسب که در برابر در معرض قرار گرفتن محصول مقاومت کند ، مهم است. طرح اندیش می تواند به شما در مورد انتخاب مواد مناسب مشاوره می دهد تا بتوانید محصولی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه به اندازه کافی بادوام باشند، با خیساندن های مکرر و فشار دادن محصول، مقاومت خود را از دست ندهند.

طبق آیین نامه مواد شوینده ، اطلاعات زیر باید روی لیبل بطری محصولات شوینده ای که برای فروش به عموم گذاشته می شود ، نشان داده شود:

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

  • نام و نام تجاری محصول.
  • نام ، آدرس کامل و شماره تلفن طرف مسئول قرار دادن محصول در بازار.
  • آدرس ، آدرس پست الکترونیکی (در صورت موجود بودن) و شماره تلفن جایی که می توان داده های مواد تشکیل دهنده محصول را تهیه کرد.
  • آدرس وب سایت که لیست مواد تشکیل دهنده ماده شوینده در آن ارائه شده است.
  • هجده ماده خاص تشکیل دهنده در این آیین نامه ذکر شده است که اگر به عنوان ماده تشکیل دهنده ماده شوینده با بیش از 0.2٪ وزنی وجود داشته باشد ، باید روی برچسب قید شود.

چاپ انواع لیبل در صنایع نوشیدنی

یکی از موارد تاثیرگذار در میزان موفقیت شرکت‌های تولید کننده محصولات نوشیدنی علاوه بر نوع بسته بندی، استفاده از بهترین انواع لیبل است. قرار دادن لیبل‌هایی با بالاترین کیفیت و بیشترین میزان جذابیت بصری تاثیر زیادی در تبلیغات و مارکتینگ محصولات نوشیدنی دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا