چاپ افست لیبل بطری 

چاپ افست لیبل بطری

این روش چاپ، از یک ورق آلومینیوم منعطف برای انتقال رنگ استفاده میکنه. برای چاپ به تعداد زیاد، این روش به شما اجازه استفاده از پوشش‌های متنوعی رو هم میده.

  • وارنیش براق و مات: این پوشش برای ایجاد جذابیت بصری یا تاکید روی عنصر خاصی از طراحی استفاده میشه.
  • UV: این پوشش، حس شیشه‌ای داره و دوام خوبی هم داره

چاپ فلکسوگرافی لیبل بطری (Flexography)

این روش چاپ از یه ورق پلاستیکی برای چاپ روی انواع مواد استفاده میشه. سرعت چاپ این روش خیلی بالاست. انخاب‌هایی که این روش بهتون میده زیاده. چیزهایی مثل برش خاص لیبل، لمینت و طلاکوب کردن. این روش برای خیلی از محصولات مثل لیبل‌ها، نوارها، کیف و ساک، جعبه‌ها و بنرها پیشنهاد میشه.

چاپ گراور لیبل بطری (Rotogravure)چاپ لیبل

این روش چاپ، از یک سری استوانه که تصاویر روی اونها حک شدن استفاده میکنه. وقتی جوهر و مرکب، از استوانه به کاغذ منتقل میشه، گرافیک و رنگ فوق‌العاده‌ای رو تولید میکنه. این روش حتی برای تیراژ بالای 25000 عدد، این اطمینان رو میده که همه لیبل‌ها از کیفیت یکسانی برخوردار باشن.

چاپ دیجیتال لیبل بطری (Digital)

این روش چاپ، برای تعداد پایین خیلی مناسبه. از طرفی چون نیازی به ساخت ورق و استوانه برای چاپ نداره، هزینه کمتری هم تحمیل میکنه. این روش شفافیت و وضوح خوبی برای رنگ و تصاویر تبلیغاتی لیبل شما هم داره. اگر محصولاتتون هم با هم کمی فرق دارن، با این روش میتونین طرح‌های مختلف رو چاپ کنین.

نکات مهم طراحی لیبل بطری

لیبل ها در صنایع غذایی ، دارویی و صنعتی از پرکاربردترین لوازم تبلیغاتی و برندینگ به حساب می آیند. لیبل مواد غذایی و بطری اولین چیزی است که به چشم مشتری میخورد و میتواند باعث شود محصول شما را نسبت به محصولات مشابه متمایز سازد . جدا از کیفیت محصول شما ، طراحی و رنگ بندی لیبل و بسته بندی اقلام نقش به سزایی در فروش دارد.  متناسب بودن و هماهنگی محتوای کالا و طراحی روی جلد آن یکی از ملزومات طراحی لیبل بطری و مواد غذایی است که باید در نظر گرفته شود.

طراحی لیبل بطری شیشه ای

از موارد استفاده برچسب بطری ها، می توان به نوشیدنی ها ، محصولات شیشه ای ، مواد های شوینده و بهداشتی و همچنین می توان به تولیدکنندگان صنایع دستی برای استفاده در بطری های روغن زیتون ، آفتابگردان یا روغن نارگیل ، اشاره کرد. همچنین از این لیبل ها برای لیبل غذا نیز استفاده میشود . مطالعات نشان میدهد که لیبل های نوشیدنی های محبوب دارای یک سری ویژگی های مشترک هستند . روش های مختلفی برای جذابیت بیشتر لیبل وجود دارد که در ادامه به بررسی دقیق تر هر کدام می پردازیم :

  • از برند و لوگو خود استفاده کنید
  • به ترکیبات رنگی توجه شود
  • از فونت مناسب استفاده کنید
  • از متریال خوب جهت چاپ استفاده کنید
  • اطلاعات مهم جهت طراحی درج شود
  • به بسته بندی و جعبه محصول خود اهمیت دهید
  • تمام فضا لیبل را پر نکنید و جای خالی نیز در لیبل بگذارید

بدین منظور که که مدت زمان زیادی جهت ماندگاری لیبل روی یک کالا یا محصول نیاز نباشد. همچین نوع Top Thermal  این متریال دارای مقاومت بالایی در ماندگاری چاپ می باشد.

به طور مثال کارت پرواز (Boarding Pass) در فرودگاهها می بایست دارای چنین ویژگی باشد.

لیبل حرارتی به لحاظ قیمت تا حدودی از لیبل های کاغذی معمولی گران تر می باشند که عدم نیاز به ریبون جهت چاپ ، این اختلاف را توجیه می کند.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا