پت شیرینگ

پت شیرینگ

  • این نوع از لیبل از ماده اولیه پلی پروپیلن ساخته می‌شود که نوعی ماده پلاستیکی است. این لیبل‌ها به دلیل وجود این ماده، بسیار مقاوم هستند و به راحتی پاره و یا خراب نمی‌شوند.
  •  لیبل صدفی همچنین در مقابل سرما و گرما و رطوبت نیز مقاومت بسیار خوبی دارد و به دو صورت مات و براق در بازار وجود دارد.

چاپ لیبل شیشه ای, برچسب شیشه ای

  • چاپ برچسب شیشه ای یا شفاف در شبکه چاپ بصورت اختصاصی با از 1 رنگ تا 5 رنگ بصورت شیت

برچسب و لیبل ترنسپرنت شیشه ای

  • لیبل و برچسب شیشه ای یا به اصطلاح ترنسپرنت یکی از پرطرفدارترین انواع لیبل می باشد ، این لیبل ها بی رنگ بوده و از هر دو طرف، نوشته های چاپ روی آن مشخص است.
  • اینگونه لیبل ها بیشتر در خودرو سازی، تولید کنندها و کارت های گارانتی و پلمپ درب جعبه و بسته بندی آرایشی بهداشتی و صنایع ساختمانی ، انواع بطری ها ، علائم و مصارف تبلیغاتی استفاده می شوند،
  • این نوع لیبل با روکش یووی خاصیت ضد آب و مقاومت برابر خش به خود می گیرد و تا 5 رنگ چاپ می شود
  • لیبل شیشه ای به 2 صورت چاپ و تولید می شود روش افست که به صورت بیس خورده می باشد که کمی مات می شود ، روش دوم افست مستقیم بدون بیس که شفافیت بیشتری دارد .چاپ لیبل
  • لیبل شیشه ای قابلیت چاپ طلایی و طلاکوب همچنین چاپ سفید را دارا می باشد.

شیرینگ حرارتی چیست

کلمه شیرینگ به اشتباه در بین تولید کنندگان و مشتریان این صنعت شناخته شده است، زیرا این نام از کلمه لاتین شیرینک (shrink) به معنای آب رفتن و جمع شدن می باشد. اگر بخواهیم شیرینگ

را در یک جمله تعریف کنیم می توان به هر نوع پلاستیک که با قرار گرفتن در برابر حرارت و دما بالا 120 درجه خاصیت جمع شوندگی پیدا می کند را پلاستیک بسته بندی حرارتی شیرینگ می نامند.

ویژگی جمع شوندگی این محصول پلیمری باعث می شود تا به عنوان یک بسته بندی ایده آل که باعث پلمپ شدن محصول می شود مورد استفاده قرار بگیرد.

نایلون شیرینگ پلی اتیلن (PE-LDPE-HDPE)

در کارخانه تولید نایلون شیرینگ با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلنی سبک (LDPE) و سنگین (HDPE) یا به صورت ترکیبی فیلم و بسته بندی های شیرینگ برای کاربرد های بسیار گوناگون با توجه به نیاز مشتری تولید می شود.

شیرینگ های پلی اتیلنی برای بسته بندی چند عددی همانند باکس های 6 عددی آب و نوشیدنی با قابلیت استحکام و مقاومت بالا استفاده می شود.

فیلم شیرینگ پلی اتیلن با ضخامت های بالا برای پک کردن محصولات برای حمل و نقل هر چه آسان تر و محافظت از محصول مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های این نوع مات و کدر بودن

سطح آن با توجه به دیگر نمونه های PVC و POF می باشد که دارای سطح شفاف و براق است.

روش های چاپ روی شیرینگ نایلونی

شرکت بسپار نگار برای چاپ روی انواع فیلم های پلی اتیلنی از دستگاه چاپ فلکسو با استفاده کلیشه ژلاتینی به اعضای هر رنگ استفاده می کند که توضیحات تکمیلی در ادامه قید شده است.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا