شیرینگ حرارتی

شیرینگ حرارتی

این ویژگی مهم شیرینگ است که باعث شده تا تفاوت های چشمگیری با مواد نایلون های معمولی داشته باشد. برخی از تفاوت های نایلون شیرینگ حرارتی با نایلون معمولی عبارتند از:

  • تحمل حرارتنایلون معمولی در برابر حرارت تخریب و شیرینگ شکل می گیرد.
  • تحمل وزننایلون معمولی تحمل وزن زیاد را ندارد ولی با شیرینگ می توان تجهیزات سنگین را بسته بندی کرد
  • حفظ محیط زیست:شیرینگ با ساختار پلی اتیلن تخریب کمتری به محیط می زند و برخلاف نایلون معمولی تجدیدپذیر است
  • انعطاف پذیریشیرینگ مقاومت، مستحکم و از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نایلون معمولی برخوردار است

انواع شیرینگ حرارتی و سه دسته معروف

در ابعاد و ضخامت متفاوت تولید می شود. ابعاد نایلون ها بسیار متنوع بوده و معمولا متناسب با نیاز و سفارش مشتری تولید می شوند. ضخامت نایلون های شیرینگ به صورت تک لایه و دو لایه است. شیرینگ ها گونه های زیادی ندارند اما براساس موارد موجود به دسته های زیر تقسیم می شود:

  • شیرینگ پلی اتیلن:این پلاستیک حرارتی از مقاومت و ضخامت بالایی برخوردار بوده و بیشتر برای بسته بندی کالا های سنگین مانند بطری های آب معدنی و نوشابه و… مورد استفاده قرار می گیرد.
  • شیرینگ پلی الفینPOF مخفف پلی الفین است که بهترین شیرینگ برای بسته بندی انواع کالا با وزن سبک است.
  • شیرینگ پلی کربنات یا PVC: این نوع شیرینگ ها دارای جنس خشک و شکنند هستند. البته استفاده از شیرینگ PVC منسوخ شده است.
  • شیرینگ حرارتی (روکش حرارتی جمع شونده)
  • شیرینگ حرارتی یا روکش های حرارتی جمع شونده، همانگونه که از نامشان پیداست، لوله های پلاستیکی جمع شونده ای هستند که برای عایق کردن سیم ها، کابل ها، شینه ها، اتصالات، و ترمینال ها از آنها استفاده می شود. این روکش ها در برابر فرسودگی، مواد شیمیایی، و تغییرات آب و هوایی مقاومت ایجاد می کنند و عاوه بر آن، جهت تعمیر عایق سیم ها و کابل ها، خوشه بندی، و کد گذاری آنها بر حسب رنگ، مورد استفاده قرار می گیرند. فرآیند نصب شیرینگ حرارتی به این صورت است که  پیرامون شیئی که قرار است توسط شیرینگ عایق شود قرار می گیرد. سپس با استفاده از منبع  مناسب (مانند سشوار صنعتی)، در معرض حرارت قرار می گیرد (میزانچاپ لیبل مورد نیاز هر نوع شیرینگ حرارتی متفاوت

چاپ لیبل

  • میباشد شیرینگ حرارتی تحت تاثیر گرما ذوب نمی شود و تنها خاصیت جمع شوندگی پیدا کند. در نتیجه، این هر نوع  دارای ضریب جمع شوندگی خاص خود می باشد که به نسبت انقباض شیرینگ حرارتی پس از اعمال حرارت در مقایسه با اندازه منبسط شده آن است. هر یک از سایزهای شیرینگ حرارتی برای محدوده قطری خاص کابل یا شینه مناسب است. استقرار محکم و کیپ شیرینگ حرارتی روی شیء مورد پوشش پس از جمع شدن کامل روکش، تبادل گرمایی مناسب بین شیء و هوا را ممکن می سازد.

الف) توضیحات:
ass=”yoast-text-mark” />>شیرینگ های حرارتی تک لایه از پلی الفین ویژه پیوند-متقابل («کراس لینک ») شده تولید می شود. این ماده منعطف دارای استحکام بالا در برابر پارگی، مقاومت بالا در مقابل حل شدن، و مقاوت بالا در مقابل جریان سطحی می باشد

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا