چاپ برچسب شیشه ای تعداد کم 

چاپ برچسب شیشه ای تعداد کم

بسیاری از افراد به دنبال چاپ برچسب شیشه ای تعداد کم یا در تیراژ پایین هستند. این افراد اغلب برای نمونه آزمایشی اقدام به تهیه برچسب می‌کنند. بهترین راه کار برای چاپ لیبل شیشه ای تعداد کم، استفاده از چاپ دیجیتال می‌باشد. چرا که به کمک این روش شما می‌توانید اقدام به چاپ برچسب شیشه ای فوری و با قیمت مناسب کنید. جهت سفارش چاپ لیبل شفاف می توانید با کارشناسان صبح آگهی تماس حاصل نمایید.

نکاتی پیرامون تولید لیبل شیشه ای پشت چسب‌دار

یکی از انواع پرکاربرد لیبل در تولیدات، لیبل پشت چسب‌دار شیشه ای است. سه ماده اصلی تولید لیبل شیشه ای پشت چسبدار کاغذ، پلاستیک شفاف و چسب مخصوص می‌باشد. از کاغذ به عنوان پایه زیرین، پلاستیک به عنوان لایه سطحی و همچنین چسب بین این دو قرار می گیرد. این لیبل از لحاظ تولید شبیه به لیبل های PVC  است. و به عنوان لیبل ترانسپرنت در بازار شناخته می‌شود. گفتنی است که زمانی‌که این لیبل روکشی به نام UV داشته باشد، در برابر خش مقاوم و محصولی ضد آب می‌شود. لازم به ذکر است که از این لیبل فقط در کارخانه ها و مجموعه های بزرگ، استفاده نمی گردد بلکه در تولیدات محصولات خانگی و کوچک نیز استفاده می‌شود.

لیبل ها معمولاً یک برگه چاپی پشت چسب‌دار هستند که برای مصارف گوناگونی طراحی و چاپ می شوند. بیشترین کاربرد لیبل های پشت چسب‌دار استفاده در تبلیغات است. لیبل پشت چسب‌دار یک ابزار بازاریابی و اطلاع رسانی خلاقانه و محبوب به حساب می آید.چاپ لیبل

بیشترین کاربرد و استفاده از لیبل های پشت چسب‌دار در هنگام بسته بندی است. لیبل های پشت چسب‌دار در هر صنعت و کسب و کاری قابل استفاده هستند. لیبل های محصولات غذایی مانند لیبل هایی که بر روی بطری، گالن پلاستیکی، قوطی و ظروف شیشه ای (عسل، مربا، لبنیات، ترشیجات و …) چسبانده می شود. لیبل های دارویی و بهداشتی که بر روی کلیه محصولات آرایشی؛ بهداشتی و پزشکی و دارویی ، (مایع ظرف شویی، سرنگ، برچسب جعبه دارویی و …) چسبیده می شود. لیبل های تبلیغاتی که به صورت برچسب تبلیغاتی مناسب برای نمایش و تبلیغات طراحی و چاپ می شوند. لیبل های صنعتی که بر روی محصول تولیدی صنایع ، روغن موتور ، ضد یخ و . . . چسبانده می شوند

انواع لیبل

لیبل به صورت یک تکه کاغذ، پلیمر، پارچه یا فلز است که اطلاعاتی در رابطه با محصول روی آن چاپ شده است و مشخصات محصول یا شرکت سازنده را نشان میدهد، یک روش تبلیغاتی و معرفی محصول یا خدمات محسوب می شود و می تواند به ماندگار سازی و برند سازی کسب و کارتان کمک کند. عموما طرف دیگر آن ها چسبندگی دارد تا در محل مورد نظر چسبانده شود.  لیبل ها دارای تنوع بالایی میباشد. با توجه به کاربرد، جنس، نحوه تولید، متریال، شرایط محیطی و قدرت چسبندگی  تقسیم بندی می شوند. برخی از انواع لیبل با چاپ دیجیتال و برخی دیگر از طریق چاپ افست تولید می شوند. اما چاپ دیجیتال همواره سرعت و کیفیت بالاتری نسبت به چاپ افست دارد.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا