لیبل پلمپ گچی

لیبل پلمپ گچی

علت نامگذاری این لیبل به این علت است که این برچسب به هیچ وجه یکدست از سطح جدا نمیشود و هنگامی که کسی قصد باز کردن درب کالای شما را داشته باشد، لیبل خرد شده و پلمپ را باطل می کند.

برچسب وید

لیبل وید نیز یکی از مهم ترین لیبل های امنیتی است که هنگام باطل شدن، عبارتی شامل VOID را روی سطح به جای میگذارد. این برچسب ها هم به سه دسته اصلی بدون اثر، اثر جزئی و اثرگذار تقسیم میشوند.

سطوحی که میتوان برچسب پلمپ زد

  • انواع سطوح فلزی (بدون روغن یا گرد و غبار)
  • سطوح پلاستیکی
  • چوب های فشرده و تخته چندلایی
  • انواع پاکت پستی
  • انواع جعبه مقواییچاپ لیبل
  • انواع ابزار های الکترونیکی
  • انواع محصولات غذایی و شیشه ای
  • و …

برچسب پلمپ اماکن

یکی از انواع لیبل امنیتی که بسیار دیده میشود لیبل پلمپ اماکن و مغازه هاست. این لیبل ها بیشتر نقش حقوقی و قضایی دارند و نوع خاصی از برچسب نیستند. عموما برای برچسب پلمپ اماکن و مغازه ها از لیبل پشت چسب دار استفاده میشود.

برچسب پلمپ برای بسته بندی

همانطور که ذکر شد، استفاده از لیبل پلمپ برای بسته بندی محصولات نیز بسیار کاربرد دارد. با این کار تولید کننده میتواند اطمینان یابد محصولش تا رسیدن به دست مصرف کننده دچار دستکاری احتمالی نمی شود.

برچسب های پلمپ وید نوعی برچسب هستند که به عنوان پلمپ روی سطح مورد نظر چسبیده میشوند و چنانچه بعد از نصب دستکاری یا از سطح مورد نظر جداشوند یک پیام مخفی را اشکار میسازند.

معمولا این پیام به صورت کلمه ی پیش فرض void به معنای ( باطل شد ) می باشد .
برچسب های وید دارای انواع مختلف هستند که بستگی به نوع کاربری و سطح زیرین که لیبل روی ان می بایست چسبیده شوند متفاوت هستند به عنوان مثال برچسب های ویدی که برای نصب روی سطوخ صاف و سیقلی کاربرد دارند

با برچسب های ویدی که برای نصب روی سطوح ناصاف مانند فلزات رنگ شده استفاده میشود متفاوتند.

موارد استفاده برچسب های پلمپ

برچسب پلمپ مخصوص دستگاههای صنعتی والکتریکی
مخصوص امور حراست و بایگانی
برچسب پلمپ مخصوص پاکتها واوراق محرمانه
و دیگر عوامل امنیتی..

چاپ لیبل تعداد کم

چاپ لیبل تعداد کم

برای وضعیت هایی که نیاز به تنوع بالا در لیبل ها دارند، پیشنهاد می شود. به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار کوچک دارید و نیاز به لیبل های مختلف برای محصولات مختلف خود دارید،

چاپ لیبل تعداد کم برای شما مناسب است. همچنین، اگر شما یک شخص حرفه ای هستید و نیاز به لیبل های شخصی شده دارید، چاپ لیبل تعداد کم می تواند گزینه مناسبی باشد. چاپ لیبل ارزان در صورتی توصیه می شود

که شما نیاز به چاپ لیبل های ساده و استاندارد دارید و تعداد بالایی از آنها را نیاز دارید. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت بزرگ هستید و نیاز به لیبل های یکنواخت برای محصولات خود دارید، چاپ لیبل ارزان می تواند گزینه مناسبی باشد.

همچنین، اگر شما یک فرد حرفه ای هستید و نیاز به لیبل های ساده دارید، چاپ لیبل ارزان می تواند گزینه مناسبی باشد.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا