چاپ لیبل پلمپ 

چاپ لیبل پلمپ 

چاپ لیبل پلمپ جهت افزایش امنیت انواع بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. احتمالا همه شما با پلمپ بسته‌بندی‌های خریداری‌شده روبه‌رو شده‌اید. با استفاده از یک برچسب محکم و حرفه‌ای این بسته‌بندی‌های پلمپ خواهند شد و در زمان مورد نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلمپ کارتن یکی از انواع لیبل پلمپ محسوب می‌شود که عموما جهت نگه‌داری و جابه‌جایی محصولات مهم قابل استفاده است.
چاپ برچسب پلمپ نشان‌دهنده استاندارد و قابل‌اعتمادبودن ابزار و محصولاتی است که تهیه کرده‌اید؛ بنابراین اگر شما صاحب کسب‌و‌کار ویژه‌ای هستید، حتما به این نکته دقت کنید و از برچسب ضمانت و گارانتی برای محصولات خود غافل نشوید. چاپ لیبل پلمپ استاندارد و حرفه‌ای به کلاس کاری شما کمک قابل توجهی می‌کند. علاوه‌بر این، به‌واسطه پلمپ محصول چهره‌ای متخصص از شما بر‌جا خواهد ماند. در ادامه بیشتر با انواع پلمپ محصول و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شوید.

چاپ لیبل امنیتی

  • برچسب های امنیتی به منظور ممانعت از دسترسی به خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرند. با نصب برچسب های امنیتی بر روی درب اتومبیل ها و به اصطلاح پلمپ کردن آنها، می توان از ورود افراد به درون اتومبیل جلوگیری نمود.
  • برچسب های امنیتی به منظور بسته بندی محصولات دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. برچسب زدن بر روی محصولات دارویی، خیال افراد را از بابت اصالت کالا، راحت می کند.
  • برچسب های امنیتی به منظور بسته بندی سخت افزار کامپیوتر ها مورد استفاده قرار می گیرند. مطابق قانون حفاظت از اطلاعات، برای حفاظت از قطعات کامپیوتری و اطلاعات الکترونیکی باید بر روی بسته بندی آنها برچسب امنیتی نصب شود.
  • برچسب های امنیتی به منظور حفاظت از صندوق های رأی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از برچسب پلمپ بدون اثر یا اثر گذار بر روی صندوق های رأی، مانع از تقلب و دستکاری در آرا می شود.
  • در طراحی و تولید برچسب پلمپ بدون اثر مشخصات فنی خاصی مورد توجه قرار می گیرد. از جمله مشخصات فنی این نوع از لیبل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:در این نوع از برچسب های امنیتی، با دستکاری لیبل، پیغام مخفیopen void بر روی سطح ظاهر می شود که این پیغام، نشانگر فک پلمپ است.
  • چاپ انواع لیبلچاپ لیبل

  • برچسب های بدون اثر از طریق نمایان شدن پیغام مخفی، ابزاری عالی برای تشخیص دستکاری و سرقت محصولات است.
    • نمایان شدن پیغام مخفی با دستکاری این برچسب، بهترین امکان برای افراد است تا دستکاری آن را تشخیص دهند.
    • برچسب های بدون اثر، روشی آسان و قابل مشاهده برای بازرسی کالا در اختیار افراد قرار می دهد. این امکان از بروز خسارت های احتمالی برای محصول مورد نظر، پیشگیری می کند.
    • برچسب های بدون اثر در برابر سرما و گرما، بسیار مقاوم هستند. این ویژگی موجب می شود تا برداشتن لیبل با کمک منابع گرمایی یا سرمایی امکان پذیر نباشد. چرا که در صورت برداشتن برچسب پلمپ بدون اثر، روی سطح پیغام مخفی ظاهر خواهد شد.
      چاپ لیبل

      این برچسب ها را نیز مانند برچسب پلمپ بسته بندی باید در مکان هایی نصب کنید که عاری از هر گونه آلودگی، گرد و غبار، رطوبت، روغن و … باشد.

      هر کدام از برچسب های امنیتی به شکل مجزا، شماره سریال دارند که این امر از کپی کردن آنها جلوگیری می کند. همچنین بر روی هر کدام از آنها، نام و نشان شرکت و بارکد آن چاپ می شود. این کار موجب ارتقای امنیت برچسب های بدون اثر خواهد شد.در تولید لیبل های امنیتی از مواد چسبنده باکیفیت استفاده می شود. معمولاً این مواد بر روی کلیه سطوح باز یا بسته قابل استفاده هستند.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا