چاپ برچسب اموال

چاپ برچسب اموال

برچسب CERTIFICATE این نوع برچسب ها از متریال ،برش لیزری و چاپ چند بعدی مخصوصی ساخته می شوند که امکان  کپی برداری و جعل از آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. از این برچسب ها غالبا”

برای اسناد و اوراق بهادار، تقدیرنامه ها و …  استفاده می گردد.

هولوگرام  یک المان تصویری سه وجهی است که با استفاده از لیزر به صورت برچسب(لیبل) ساخته می شود و زیبایی ظاهری انحصاری از لوگو یا آرم گرافیکی شرکت را در لایه های سه بعدی به نمایش می گذارد.

از مزایای این لیبل می توان به عدم امکان تکثیر مجدد، ضمانت اصالت محصول و جلوه زیبا را عنوان نمود.

مزایای چاپ برچسب (لیبل) چیست؟

با توجه به چیزی که قرار است برچسب پلمپ روی آن چسبانده شود، چاپ لیبل پلمپ در انواع گوناگونی انجام می‌شود که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.
• برچسب پلمپ اثرگذار
جنس این نوع برچسب‌ها به‌گونه‌ای است که پس از کنده‌شدن تمامی اطلاعات درج‌شده روی آن‌ها، روی سطح باقی می‌ماند.چاپ لیبل
• برچسب پلمپ بی‌اثر
این نوع لیبل‌ها از دو لایه تشکیل شده‌اند که از لایه بالایی آن عباراتی مانند «باطل است»، «برچسب مخدوش‌شده باطل است» و… روی سطح مورد نظر نمایان می‌شود. این برچسب

در ارگان‌های دولتی برای محافظت از اسناد استفاده فراوانی می‌شود. بعضی از لیبل‌ها هم هستند که پس از کنده‌شدن، اثری جزئی از خود باقی می‌گذارند و هرگز هم پاک نمی‌شوند.

این نوع لیبل‌ها از پلی‌استری با چسب قوی ساخته می‌شوند و در بسیاری از صنایع از آن‌ها به‌عنوان برچسب گارانتی استفاده می‌شود.
• برچسب هولوگرام
هولوگرام از طرح و چاپ خاصی برخوردار است و به‌راحتی قابل کپی‌شدن نیست. از این رو، گزینه‌ای عالی برای چاپ لیبل پلمپ و برپسب امنیتی است.
• برچسب وید (Void)
لیبل وید که در سه نوع بی‌اثر، اثرگذار و اثر جزئی تولید می‌شود، پس از باطل‌شدن عبارت VOID را از خود روی سطح مورد نظر بر جا می‌گذارد.
• برچسب پلمپ گچی
این نوع لیبل به آن دلیل برچسب گچی نامیده شده است که به‌صورت یک‌دست از سطح جدا نمی‌شود و هنگامی که کسی در [بسته‌بندی] کالایی را باز می‌کند، لیبل خرد می‌شود و پلمپ را باطل می‌کند.
• برچسب پلمپ شطرنجی
همان‌طور که از نام این برچسب پیداست، این لیبل‌ها طرحی شطرنجی از خود روی سطح زیرین‌شان بر جا می‌گذارند و هیچ اطلاعاتی از آن‌ها روی سطح باقی نخواهد ماند.

چاپ لیبل پلمپ چه کاربردی دارد؟

به‌طور کلی، چاپ برچسب پلمپ برای پلمپ‌کردن محصولاتی استفاده می‌شود که ارزش بسیار بالایی دارند. چاپ لیبل پلمپ به‌صورت عمومی و اختصاصی انجام می‌شود و در سفارش چاپ این برچسب‌ها

باید سطحی را که لیبل روی آن چسبانده خواهد شد، مد نظر قرار دهید.
مثلا لیبلی که روی در یک خودرو چسبانده خواهد شد، باید از نوع لیبل بی‌اثر باشد تا پس از کنده‌شدن، اثری از آن روی بدنه اتومبیل باقی نماند. یا به‌عنوان مثال، فقط از برچسب گچی خردشده برای پلمپ‌کردن

پیچ موبایل می‌توان استفاده کرد. چون سطح مقطع این برچسب به‌اندازه‌ای کوچک است که حساسیت بیشتری لازم است.
چاپ برچسب پلمپ عموما برای چسباندن برچسب امنیتی روی سطوح زیر انجام می‌شود
محل بازشدن جعبه یک محصول یا جعبه قطعات الکتریکی
پیچ لپ‌تاپ، تلفن همراه و سایر دستگاه‌ها
مرسوله پستی باارزش
پاکت پرونده پرسنلی
سوراخ کلید یک قفل
در کیس کامپیوتر
پاکتی با محتوای محرمانه
تابلوی فرمان برق دستگاه صنعتی
درهای خودروهای موجود در یک پارکینگ
بسته بندی مواد غذایی

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا