چاپ لیبل بسته بندی

چاپ لیبل بسته بندی (پلمپ محصول)

بازار از کالاهای مختلف پر شده است. در این بازار پرهیاهو و شلوغ، بسیاری از افراد دچار سردرگمی برای انتخاب محصول مناسب می‌شوند. بسیاری از کالاها دارای ظاهری مشابه هستند و افراد بدون اطلاع و تحقیق و پرس‌وجو‌ نمی‌توانند انتخاب صحیحی داشته باشند. بنابراین بیشتر افراد به سراغ برندهایی می‌روند که بتوانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند و از کیفیت محصول اطمینان داشته باشند. معمولا تعداد محدودی از برندها و فروشگاه‌ها می‌توانند اطمینان مشتریان را جلب کنند. متاسفانه بروز برندهای تقلبی و همچنین سودجویی بسیاری از فروشندگان باعث به وجود آمدن بی‌اعتمادی در بین خریداران شده است. اگر شما به دنبال جلب اطمینان و رضایت خاطر مشتریان خود هستید، چاپ لیبل پلمپ بصورت دایره گرد برای کسب‌وکار شما ضروری است.
در بازاری که بسیاری از کارخانجات اقدام به تولید محصولات مشابه می‌کنند، امکان به وجود آمدن تقلب و تولید محصولات تقلبی بسیار بالا است؛ محصولاتی با ظاهری یکسان اما کیفیتی کاملا متفاوت. گاهی امکان تشخیص کالای اصل و تقلبی وجود دارد. اما در صورتی که مشتری به طور کامل از ویژگی‌های کالای اصل، اطلاع نداشته باشد، امکان پرداخت مبالغ بالا برای کالای تقلبی وجود دارد. معمولا این کالاها در مدت زمانی کوتاه دچار خرابی و ایراد می‌شوند. اما مشکل دومی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد سودجو کالاهای دست دوم را به عنوان کالای نو به مشتریان می‌فروشند. برای حل این مشکلات، چاپ لیبل بسته بندی و چاپ لیبل پلمپ بر روی محصول، نشاندهنده اصالت کالا و پلمپ بودن آن است. شما با چاپ لیبل پلمپ و چسباندن آن بر روی محصولات تولیدی خود می‌توانید، اطمینان افراد را جلب کنید.

استفاده از لیبل بسته بندی محصول (پلمپ) چه مزایایی دارد؟چاپ لیبل

چاپ لیبل پلمپ برای برند شما و الصاق آن بر روی بسته‌بندی محصولات، مزایایی را برای برند شما دارد. در صورتی که از لیبل پلمپ دایره بر روی بسته بندی محصولات خود استفاده کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که تا رسیدن آنها به دست مشتریان خود، دچار دستکاری نخواهند شد. این برچسب‌ها معمولا در برابر حرارت، رطوبت، حلال‌ها، پارگی و سایر عوامل محیطی مقاوم بوده و دارای خاصیت چسبندگی بالایی هستند. بنابراین امکان جعل و تقلب آنها وجود نداشته و احتمال دستکاری و جعل محصولات شما را پایین می‌آورد. شما می‌توانید با چاپ لیبل بسته بندی محصولات از آن به عنوان گارانتی استفاده کنید. مشتریان شما با وجود لیبل پلمپ می‌توانند اطمینان یابند که محصول مورد نظرشان توسط برند شما تولید شده و دارای ضمانت پس از فروش است.

‌‌انواع جنس لیبل بسته بندی محصولات

چاپ لیبل بسته بندی و لیبل پلمپ با استفاده از متریال‌های مختلفی معمولا بصورت دایره انجام می‌شود. این لیبل‌ها که از جمله انواع برچسب‌های پشت چسبدار هستند، بر روی کالاهای مختلفی مانند کالا و جعبه شامل: موبایل، لپتاپ، تلفن و …، عطر و ادکلن، درب بشکه مواد شیمیایی و غذایی و … الطاق می‌شوند. لیبل‌های پلمپ دارای خاصیت چسبندگی بالا هستند و در صورتی که دستکاری شوند، این قابلیت از بین رفته و محصول دیگر قابل پلمپ کردن نخواهد بود. معمولا بعد از کنده شدن این برچسب عبارت یا طرحی بر روی سطح باقی می‌ماند که نشان از باز شدن بسته‌بندی محصول و پلمپ نبودن آن دارد. این برچسب دارای انواع زیر است:
• لیبل پلمپ بدون اثر: با کنده شدن این لیبل کلمه باطل شد یا مخدوش است و … نمایان می‌شود و اثری از برچسب باقی‌ نمی‌ماند.
• لیبل پلمپ با اثر جزیی: بعد از کنده شدن این نوع برچسب، علاوه بر نمایش جمله‌‌‌ی باطل شد، اثری از آن که نشانگر کنده شدن است، بر روی بسته‌بندی محصول باقی می‌ماند.
لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا