دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی

دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی

  • بی شک می دانید که کار همه ی چاپگر ها چیست. کار آن ها چاپ کردن همه ی اطلاعاتی است که ما با استفاده از یک رابط مثل کامپیوتر و یا بدون رابط مثل دستگاه های کپی به آن می دهیم.
  •  چاپگر ها مثل سایر محصولات دارای برند های مختلف بوده و خود نیز انواع مختلفی دارند و می توان بر طبقنظر خود از آن ها بهره برد و سود جست. یکی از گونه های این چاپگر ها که قصد معرفی آن را داریم
  • پرینتر و چاپگر دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی است.  پرینتر و چاپگر دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی نیز گونه های مختلفی دارد. عهده و کار این چاپگر ها چاپ اطلاعات شناسایی نوزاد بیمار بر روی مچ بند می باشد که این کار بسیار حائر اهمیت می باشد و در صورت خطا امکان دارد نوزاد به فرد دیگری داده شود و اینده ی او نیز دچار تغییر شود. به علت بهره گیری از این پرینتر ها و چاپگر های دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی در محل های پزشکی و مراکز بیمارستانی ، بخش اساسیه این  پرینتر و چاپگر دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی را ضد ویروس و آنتی باکتریال طراحه کرده اند تا از جذب هر گونه مواد الوده کننده و سمی جلوگیری شود.  این چاپگر دقت بسیار بالایی دارد و در واقع دقت چاپ ۳۰۰dpi است که بالاترین حد ممکن کیفیت چاپ است. پرینتر و چاپگر دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی به ویژه نوع مچ بند آن ساخته شده ویژه ی نوزادان و بیماران دیگر است  که دارای یک پورت USB می باشد که خیلی سریع به کامپیوتر وصل می شود.

قیمت پرینتر و چاپگر دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانیچاپ لیبل

  • از بهترین چاپگرهای بیمارستانی می توان پرینتر و چاپگر دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی ZEBRA و HP را اسم برد . برای اطلاع از قیمت پرینتر و چاپگر دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی  با بالاترین کیفیت و ضمانت مرغوبیت کالا و خرید با ما تماس بگیرید.
  • دستبند بیمارستانی بیکسولون که به نام های دیگر مانند مچ بند بیمارستانی یا دستبندهای شناسایی بیمار شناخته میشود، همانطور که از نامش پیداست اغلب در بیمارستان پرکاربرد است و در برابر کیفیت بالا و مقاومت زیاد در برابر کشیدگی، دارای قیمت مناسب نیز میباشند، همینطور دارای سه سایز هستند که شامل نوزادان، کودکان و بزرگسالان میشود.
  • مچ بند بیمارستانی بیکسولون قابلیت استفاده در دستگاه لیبل پرینتر BIXOLON مدل ۲۲۰ را دارد و در کمتر از یک دقیقه میتوان اطلاعات بیمار را به صورت کد یا بارکد روی این لیبل های بیمارستانی ثبت کرد و تا ۱۴ روز نیز قابلیت اسکن شدن دارد، همینطور ساخت این دستبند بیمارستانی بیکسولون به گونه ای میباشد که به صورت آنتی باکتریال است و حتی پوست های حساس نیز با استفاده ازین دستبند شناسایی مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد.

دستبند شناسایی فعال بیمار

دستبند شناسایی فعال بیمار اگرچه سیستم‌های مختلفی در طول سال‌ها برای توسعه مچ‌بند‌های بیمارستانی برای بیماران مورد استفاده قرار گرفته‌اند، هنوز هم در زمینه‌های دستبند بیمار

درمان و تجویز نادرست اشتباهاتی صورت گرفته است. در نتیجه، یکی از بیمارستان‌های میلواکی تصمیم گرفت تا اطمینان حاصل کند که برخی از ریزترین و آسیب‌پذیرترین بیماران خود

– یعنی نوزادان – همیشه به طور واضح و مناسب شناسایی می‌شوند و یک سیستم شناسایی جدید مچ بند برای همه نوزادان تحت مراقبت خود به کار می‌گیرند.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top