کاربرد های برچسب شبرنگ

کاربرد های برچسب شبرنگ

برچسب‌های شبرنگ دارای کاربردهای گسترده‌ای هستند و در صنوف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برخی از کاربردهای اصلی برچسب‌های شبرنگ عبارتند از:

شناسایی محصولات: برچسب‌های شبرنگ به تمامی محصولات از لوازم خانگی و لباس گرفته تا محصولات الکترونیکی کمک می‌کنند تا محصولات متمایز شوند.

قیمت‌گذاری: اطلاعات مربوط به قیمت محصول، تخفیف‌ها و تعرفه‌ها روی برچسب شبرنگ نمایش داده می‌شوند.

مدیریت موجودی: برچسب‌های شبرنگ به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا موجودی محصولات را پیگیری کنند و به مدیریت بهتر موجودی‌ها کمک می‌کنند.

امکانات امنیتی: برخی از برچسب‌های شبرنگ دارای امکانات امنیتی مثل بارکدهای QR یا تکنولوژی RFID هستند که به مدیریت بهتر محصولات و جلوگیری از سرقت کمک می‌کنند.

اطلاعات تغذیه‌ای: در محصولات غذایی، اطلاعات مربوط به ارزش‌های تغذیه‌ای و مواد مخرب روی برچسب‌های شبرنگ نمایش داده می‌شود. دستبند بیمار

تبلیغات و بازاریابی: برچسب‌های شبرنگ می‌توانند به عنوان ابزاری برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار گیرند.

مدیریت زنجیره تأمین: از طریق برچسب‌های شبرنگ، می‌توان اطلاعات زنجیره تأمین را بهبود داد و ردیابی مسیر محصولات از تولید تا تا مصرف کمک کرد.

لیبل شیرینگ

همچنین، با پیشرفت تکنولوژی، برچسب‌های شبرنگ به شیوه‌های متنوعی مانند QR کد، بارکد، RFID و NFC توسعه یافته‌اند و به کاربردهای جدیدی نیز پرداخته‌اند.چاپ لیبل

برچسب شبرنگ از دسته برچسب‌های امنیتی است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. چاپ شبرنگ به این دلیل از انواع لیبل‌های امنیتی است که آن را از برچسب های دیگر متمایز می‌کند.

همان طور که از اسمش پیداست. خاصیت اصلی این برچسب، شب‌رنگ بودن آن است. چرا که قابلیت دیده‌ شدن و درخشندگی در تاریکی و نور کم را دارد.

به برچسب براقی که در یک محیط تاریک قادر به رفلکس نور باشد، برچسب شبرنگ گفته می‌شود. لازم به ذکر است که متریال استفاده شده در این نوع برچسب فسفر و فلورسنت می‌باشد.

شبرنگ در رنگ‌ های مختلف مانند: سفید، آبی، قرمز، سبز، زرد، نارنجی، نقره ای، طلایی، مشکی، صورتی و … در بازار موجود می‌باشد. امکان چاپ اطلاعات و طرح‌‌ها و انواع لوگو با توجه به مصارف شما،

روی برچسب شبرنگ وجود دارد. اطلاعاتی مانند کد محصول، بارکد و نام سازمان بر روی آن از متداول ترین آنان هستند.

از دیگر انتخاب‌های جایگرین شما که میتوانید آنها را در نطر بگیرید عبارت اند از چاپ استیکر، لیبل شیشه ای، لیبل متالایز، لیبل ژله ای است.

کاربردهای برچسب شبرنگ

شاید برای شما نیز سوال باشد که برچسب های شبرنگ چه کاربردهایی دارند؟

در این مقاله ما برخی از کاربردهای مهم این برچسب ها را به شما توضیح خواهیم داد.

از برچسب های شبرنگ در اکثر مواقع برای مشخص نمودن مسیر یا علائم هشدار دهنده استفاده می کنند.

همچنین در اکثر صنایع بزرگ از این برچسب ها استفاده می شود.

استفاده از برچسب شبرنگ در بیمارستان ها ، ترمینال ها و فرودگاه ها نیز بسیار زیاد است.

شرکت چاپ لیبل با تیم حرفه ای که دارد بهترین نوع برچسب های شبرنگ ، برچسب پلمپ، برچسب وید و برچسبهای امنیتی و صنعتی را تولید و عرضه می نماید.

مصارف چاپ شبرنگ

شبرنگ از دسته برچسب‌های امنیتی یا سکوریتی (Security) است که برای کارهای امنیتی و گارانتی اصالت کالا کاربرد دارد. به دلیل مقاومت بالایی که دارد در مواردی که محصولات در فضای باز قرار دارند،

چاپ برچسب شبرنگ ریسک آسیب لیبل در برابر عوامل محیطی را کاهش خواهد داد. برای استفاده از برچسب شبرنگ در فضای باز میتوان بر روی آن سلفون کشی نیز انجام داد

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا