چاپ لیبل کاغذی قوطی کنسرو

چاپ لیبل کاغذی قوطی کنسرو

پیدا کردن اندازه‌گیری‌های متناسب با محصول شما برای تولید لیبل بسته‌بندی چندان کار سختی نیست. ساخت لیبل کاغذی، مات و براق در هر نوع ابعاد، مربع، مستطیل اشکال خاص از یک سانتی‌متر تا هفتاد سانتی‌متر انجام می‌شود.

برش لیبل‌ تن‌ماهی، لیبل کنسرو، لیبل بسته‌بندی مرغ و گوشت بلدرچین به صورت نیم‌تیغ، دای‌کات و برش ساده است. حداقل تیراژ برای چاپ لیبل کاغذی، مات و براق هزار عدد است. لیبل‌های تولید شده

برای مواد غذایی در چهار رنگ + رنگ نقره‌ای و طلایی چاپ می‌شوند. از جمله خدمات تکمیلی شبکه چاپ برای مشتریان می‌توان به سلفون مات، سلفون براق، یووی سیلندری، موضعی، نقره کوب و طلاکوب اشاره کرد.

لیبل یا برچسب بخش مهمی از برند شما روی محصولاتتان است که اطلاعات کامل محصول را برای مصرف کننده بازگو می کند. مصرف کننده هنگام مشاهده اطلاعات روی لیبل محصولات شما تصمیم نهایی خرید را می گیرد.

این اطلاعات می تواند شامل نام برند، مواد تشکیل دهنده، طریقه مصرف، شرایط نگهداری، قیمت، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، اطلاعات تماسی شرکت تولیدکننده و سایر موارد باشد. یکی از موارد مهمی

که نیاز به برچسب زنی دارند، مواد غذایی کنسرو شده می باشند که سهم به سزایی در سبد تغذیه انسان ها دارند.چاپ لیبل

متریال مورد استفاده برای ساخت لیبل مواد غذایی

برای تن‌ماهی، کنسرو، بسته‌بندی گوشت مرغ و بلدرچین از لیبل‌های کاغذی و چسب‌دار، لیبل طلاکوب و نقره‌کوب، لیبل مات و براق، لیبل یووی براق استفاده می‌شود. لیبل‌های کاغذی در دو نوع برچسبی و معمولی چاپ می‌شوند.

برچسب‌های کاغذی کابرد گسترده‌ای در صنایع مختلف مخصوصا مواد غذایی، خوردنی و آشامیدنی دارند. لیبل‌های کاغذی نباید برای مدتی طولانی در معرض رطوبت، مواد شیمیایی، سایش و دمای بالای محیط قرار بگیرند.

با این حال لیبل‌های کاغذی در طیف گسترده‌تری نسبت به سایر لیبل‌ها تولید می‌شوند و قیمتی ارزان و رقابتی دارند. با افزودن یک لایه لعاب یا روکش لیمنتی به سطح لیبل کاغذی می‌توانید ماندگاری آن‌ را افزایش دهید.
ویژگی‌های لیبل کاغذی و چسب‌دار
• ارزان و مقرون به صرفه
• حساسیت کمتر به حرارت
• تنوع رنگ
• ظاهر هنرمندانه
• براق بودن
• تنوع در نوع چسب

• پرطرفدار بودن

چاپ لیبل

در طرح و رنگ‌های گرم و برچسب براق به محصول شما جلوه‌ای درخشان می‌بخشد و نظر خریدار را به خود جلب می‌کند. لیبل براق در مقایسه با لیبل مات مقاومت کمتری نسبت به اثر انگشت دارد

اما نور بیشتری را منعکس می‌کند. برای انتخاب نوع چاپ متناسب با ویژگی‌های محصول خود باید از متخصصان حرفه‌ای کمک بگیرید. شبکه چاپ امکان مشاوره و طراحی رایگان را برای مشتریان فراهم کرده است.

از دیگر خدماتی که شبکه چاپ در حوزه تولید برچسب و لیبل تن ماهی و کنسرو، لیبل گوشت بلدرچین و بسته‌بندی مرغ ارائه می‌کند، طلاکوبی، نقره‌کوبی با روش چاپ برجسته و لیبل یووی براق است.

این برچسب‌ها که به محصول جلوه‌ای فانتزی و مدرن می‌دهند حاوی نام محصول و تولید‌کننده هستند. برای تولید این نوع لیبل‌ها در شبکه چاپ از دستگاه لترپرس استفاده می‌شود.

لیبل تن ماهی لیبل تن ماهی برای مشخص کردن اطلاعات لازم و تاریخ تولید و انقضاء اهمیت زیادی دارد؛ زیرا بر روی آن شرایط نگهداری، قیمت مصرف کننده، طریقه مصرف، شرکت تولید کننده و بسیاری

از موارد دیگر مشخص می گردد. انواع مختلف لیبل مناسب برای قوطی تن ماهی طراحی شده اند که استفاده از هرکدام آنها با توجه به شرایط کارخانجات تولید کننده امکان پذیر است

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا