چاپ لیبل کاغذی با برش

 چاپ لیبل کاغذی با برش

 چاپ لیبل کاغذی با برش های ساده، دایره و انواع برش های خاص قابل ارائه است. لیبل های کاغذی در اشکال خاص و دایره ای تنها با برش نیم تیغ ارائه می شود و هزینه نهایی با محاسبه نرخ برش می باشد.

و در اشکال مستطیل و مربع علاوه بر برش نیم تیغ بصورت برش مستقیم در ابعاد بالاتر از ۵*۵ با قیمت بسیار ارزان عرضه می گردد. در صورتی که زمینه طرح شما رنگی ست از هر طرف ۲ میلیمتر به اندازه اصلی و نهایی برچسب اضافه کنید.

از ساده ترین نوع لیبل، لیبل برچسب قیمت محصولات تا لیبل های مواد شوینده و ….. همه و همه جزو این بازار عظیم می باشند.

وقتی شما محصولی را در تیراژ پایین و یا به صورت محدود تهیه و تولید میکنید، یا محصول شما کار دست میباشد و یا در تولید جعبه و بسته بندی اختصاصی محدودیت دارید میتوانید از بسته بندی عمومی استفاده نموده.

و برای محصول سفارشی از لیبل مشخصات اختصاصی استفاده نمایید.

استفاده از لیبل مشخصات محدودیتی ندارد و شما میتوایند بر روی جعبه  مقوایی، شیشه، پاکت و…. استفاده نمایید.

همچنین از چاپ لیبل میتوان برای اصلاح اشتباهات چاپی استفاده نمود.

چاپ لیبل در انواع محصولات و لوازم با اشکال مختلف ( برش بدون نیاز به قالب جهت کاستن از هزینه ) میتواند مورد استفاده قرار گیرد.چاپ لیبل

انواع لیبل شامل :

· لیبل مشخصات گلاسه براق

· لیبل مشخصات کاغذی مات

انواع استفاده:

لیبل گارانتی، لیبل آدرس پستی، لیبل محصولات، لیبل هولوگرام، لیبل با بارکد، لیبل اموال،لیبل قیمت، لیبل مخصوص ظروف پت،لیبل صنعتی،لیبل محصولات ارگانیک،لیبل مخصوص بطری و…..

اندازه

با اندازه صحیح شما میتوانید در دور ریز بهد از قالب و برش لیبل خود خیلی صرفه جویی کنید بهتر است ظرف خود را با لیبل هماهنگ کید زیرا اگر برعکس انجام شود ممکن است هزینه بیشتری برای چاپ لیبل پرداخت کنید..

با شکل

محبوب ترین چاپ لیبل، چاپ مستطیل با گوشه های گرد هستند. مربع در گوشه، برچسب های مستطیل شکل و همچنین برچسب های گرد و بیضی شکل- نیز در اندازه های مختلف موجود هستند، از جمله ۲ مورد “برچسب گرد ما.

برچسب های خاص برای فرمت های محبوب سی دی و همچنین اندازه برچسب برای ویدئو و رسانه های صوتی در سایت ما نیز برای شما قابل دسترسی هستند.

مشکلات چاپ لیبل:

هنگام چاپ لیبل خود، گاهی اوقات مسائل غیرمنتظره می توانند اتفاق بیفتند که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد: چاپگرها می توانند کثیف شوند یا تنظیمات اشتباه باشند و چاپ به درستی مطابقت نداشته باشد.

به خاطر داشته باشید که صدها مدل مختلف برای هر نوع پرینتر لیزری و جوهر افشان وجود دارد! قبل از اینکه شروع به چاپ کنید

فایل طراحی شده را به دقت بررسی کنید تا چیزی اضافه یا کم نباشد.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top