لیبل محصولات غذایی

لیبل محصولات غذایی

لیبل محصولات غذایی در کنار این اطلاعات تصاویر، عکس ها و تصویر سازی های گرافیکی و وزن محصول، روی لیبل قرار می گیرند.و اطلاعاتی که در رابطه با محصول است

اعم از ترکیبات و روش محصول، آدرس کارخانه،

نماد ها و جداول ارزش تغذیه در بخش پشتی لیبل قرار داده می شود.بعضا لیبل ها یا به صورت کمربندی و یا به صورت دو قسمتی طراحی می شوند.

در صنعت مواد غذایی معمولا محصولات یک برند پر تعداد هستند.مثل آبمیوه ها انواع ترشی و انواع روغن ها.

برای اینکه تمام طعم های این محصولات نشان دهنده یک گروه یا خانواده از یک برند باشند، باید برای آنها یک یونیفرم طراحی شود.در یونیفرم ها معمولا سه عنصر ثابت هستند.

برای نشان دادن هر طعم می توان با توجه

به نوع آن، رنگ را متفاوت از بقیه انتخاب کرد.اما جای قرار گیری برند، المان های طراحی و نوع برند باید ثابت باشند.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت   لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار    کاغذی    چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز   ریبون   چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا برچسب انرژی    چاپ برچسب انرژی    برچسب لوازم خانگی     برچسب طلا کوب چاپ لیبل طلا کوب     لیبل پی وی سی 

   لیبل میوه   لیبل صنایع شیمیایی    برچسب فروشگاهی

اما دلیل اینکه بعضی لیبل ها طراحی ضعیفی دارند و یا حرفه ایی نیستند، چیست؟

۱. انتخاب نادرست تصاویر: در طراحی های خارجی شاهد انتخاب درست و به جا از تصاویر هستیم.

دلیل مشاهده این تصاویر خوشایند در لیبل های مواد غذایی داخلی مثل ترشی ها چیست؟ اولین دلیل می تواند دیزاین اشتباه و قرار گرفتن نادرست بعضی عکسا در کنار هم باشد.

در طراحی بعضی محصولات مواد غذایی مانند انواع ترشی و محصولاتی که از ترکیب چند محصول ساخته شده اند، نیاز است که ترکیبات در طراحی لیبل آن نشان داده شود.گاها انتخاب

تصاویر اشتباه و یا چیدمان آن ها در کنار هم باعث عدم جذابیت طرح خواهد شد.

۲.دانلود کردن تصاویر بی کیفیت از سایت های نامعتبر: برای دیزاین تصاویر یک لیبل با کیفیت مخصوصا زمانی که لیبل برای صنعت مواد غذایی باشد، انتخاب و دانلود تصاویر

با کیفیت از مهم ترین اصول طراحیست

چراکه در طراحی مواد غذایی، مخاطب و مصرف کننده بیشتر از طراحی یک محصول ترغیب به خرید یک کالا می شود.

اگر نیاز به دیزاین لیبل با عکس یک محصول است، باید از محصولات مورد نظر عکاسی حرف هایی شود و یا از سایت های معتبر عکس های با کیفیت دانلود شود.چاپ لیبل

سرچ ساده در اینترنت و سایت های نا معتبر برای انتخاب عکس اصلا درست نیست.

چاپ انواع لیبل

نکته ی مهم دیگر این است که بعد از عکاسی از یک محصول ادیت نور و رنگ نیاز است.حتی بعد از عکاسی با حرفه ای ترین و بهترین دوربین ها هم زمانی که عکس

به صورت ادیت نشده چاپ می شود، یک لایه خاکستری

رنگ روی آن مشاهده می شود و اصطلاحا عکس از کیفیت خارج می شود.پس با استفاده از نرم افزار مخصوص و با کمک تنظیمات کنتراست رنگی و ادیت نور می توان بهترین

کیفیت را برای چاپ عکس های روی لیبل آماده کرد.

۳.استفاده بیش از سه فونت: برای طراحی لیبل نباید بیشتر از سه فونت برای نوشتن استفاده کرد.یک فونت برای تایپ فیس لوگو و ما بقی اطلاعات، باید از یک فونت واحد باشند.

دلیل اینکار یکی بودن و یکدست بودن

در اطلاعاتی است که محصول به مخاطب منتقل می کند.

یکی بودن فونت ها می تواند به مصرف کننده کمک کند که بتواند به اطلاعات راحت تر دسترسی پیدا کند.به اشتباه بین بعضی طراحان جا افتاده است که استفاده بیش از دو یا

سه فونت باعث حرفه ایی شدن طراحی می شود.

لیبل هولوگرام   لیبل حرارتی       برچسب حرارتی       چاپ رول    چاپ افست    لیبل اموال برچسب کاغذی     برچسب اصالت    برچسب آزمایشگاهی   لیبل آزمایشگاهی   لیبل حرارتی آزمایشگاهی

لیبل اثر گذار     ریبون    ریبون وکس     ریبون رزین     ریبون وکس رزین  لیبل شبرنگ   لیبل اسباب بازی

15 دیدگاه دربارهٔ «لیبل محصولات غذایی»

  1. بازتاب: طراحی و چاپ لیبل کنسرو -

  2. بازتاب: برچسب مواد گوشتی -

  3. بازتاب: لیبل شماره گذاری کابل و سیم -

  4. بازتاب: ویژگی های لیبل کابل  -

  5. بازتاب: چاپ لیبل صدفی پر چسب -

  6. بازتاب: لیبل PVC -

  7. بازتاب: چاپ لیبل پی وی سی صدفی -

  8. بازتاب: لیبل شیشه ای pvc -

  9. بازتاب: چاپ لیبل برچسب ضد اب -

  10. بازتاب: چاپ استیکر گرد -

  11. بازتاب: جنس لیبل میوه ها -

  12. بازتاب: لیبل های لبه چسب دار -

  13. بازتاب: انواع لیبل پی وی سی -

  14. بازتاب: لیبل خیارشور  -

  15. بازتاب: چاپ افست رنگی -

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا