مشخصات لیبل شیرینگ با کیفیت

مشخصات لیبل شیرینگ با کیفیت

در چاپ لیبل باید به کاراکترهای مختلفی دقت کنید. ارزان بودن یک لیبل نمی تواند برگ برنده ای برای شما به حساب آید. بهتر است کیفیت را به عنوان هدف اصلی خود از سفارش و

چاپ لیبل شیرینگ در طراحی و چاپ لیبل شیرینگ چگونه است؟

یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از لیبل شیرینگ، قدرت چاپ پذیری بالای آن است که امکان درج اطلاعات و برند روی بسته بندی را فراهم می کند.

دو روش چاپ روی لیبل شیرینگ عبارتند از

۱- چاپ فلکسو سیلندر مرکز: چاپ فلکسو به عنوان یک چاپ همه کاره شناخته شده است که روی بیشتر مواد اولیه قابلیت چاپ دارد، اما بیشترین کاربرد آن، برای فیلم های پلاستیکی است.

در این دستگاه فاصله چاپی محدود نیست و امکان ایجاد هر طرح یا تصویری با بالاترین کیفیت وجود دارد. در روش فلکسو از کلیشه ژلاتینی استفاده می شود.

۲- دستگاه چاپ هلیوگراور: در این روش هیچ فاصله چاپی وجود ندارد، برای همین تصاویر پرجزئیات و با کیفیت بسیار بالا با این روش روی فیلم های پلاستیکی قابلیت چاپ دارند.

در روش چاپ هلیو از کلیشه فلزی با جنس چدن استفاده می شود که طول عمر بالایی دارند و تا زمان تعویض طرح نیازی به ساخت کلیشه جدید نیست.

شیرینگ pvc

چاپ لیبل

لیبل شیرینگ در واقع همان شیرینگ pvc است و با این عنوان شناخته می شود.این نوع شیرینگ جنسی خشک و براق دارد و همچنین قابلیت جمع شوندگی زیادی در برابر حرارت دارد.

که این ویژگی در نهایت باعث بسته بندی محصول خواهد شد. معروف ترین لیبل های شیرینگ، شیرینگ OPF و شیرینگ PET است. مدل POF دارای نرمی و انعطاف بیشتری است.

پلاستیک حرارتی چیست ؟

پلاستیک حرارتی به انواع نایلون و سلفونی که بر اساس مواد اولیه تولیدشان خواص جمع شوندگی تحت حرارت را داشته باشند گفته می شود.

ازینرو به پلاستیک هایی که برای بسته بندی کالاها، وسایل، پالت و جعبه و قطعات و تجهیزات متنوع از طریق حرارت دهی، به کار گرفته می شوند در دسته بندی پلاستیک های شیرینک قرار می گیرند.

کارخانه های پک پلیمر در راستای تولید پلاستیک های بسته بندی، اقدام به تولید انواع شرینک حرارتی نایلونی و سلفونی با مواد اولیه پلیمری نموده و در این زمینه با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته،

بدون هیچ محدودیتی توانایی تولید پلاستیک های حرارتی جمع شونده در ابعاد و ضخامت های مورد نیاز مشتریان را دارد.

تفاوت شرینک حرارتی سلفونی و نایلونی

با توجه به اینکه پلاستیک های شرینک حرارتی در انواع مختلفی تولید می شوند، ازینرو تفاوت هایی در جنس ها و آیتم دیگر این محصولات وجود دارد. پلاستیک های حرارتی در یک دسته بندی کلی،

به دو گروه تقسیم میشوند که  شامل موارد ذیل با تفاوت های مشروح نسبت به یکدیگر می باشند.

شیرینک سلفونی : پلاستیک حرارتی سلفونی با مواد اولیه پلی پروپیلن و سایر افزودنی های مورد نیاز، تولید می شوند که نسبت به جنس نایلونی از ضخامت کمتر، خشکی بیشتر،

نرمی و انعطاف کمتر برخوردار بوده و برای شرینک شدن ( جمع شدن ) نیاز به حرارت کمتری نسبت به نایلون شیرینک دارند.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا