چاپ لیبل پشت چسب دار اموال

چاپ لیبل پشت چسب دار اموال

چاپ لیبل (Label Printing) یکی از فرآیندهای کلیدی در بسته‌بندی محصولات است که در پروسه تولید آن از تکنولوژی‌های مدرن چاپ و برچسب‌زنی استفاده میشود. با استفاده از ماشین آلات پیشرفته چاپ لیبل، قادر به چاپ استیکر و برچسب‌های دقیق، با کیفیت بالا و با رنگ‌های زنده و جذاب خواهید بود. چاپ لیبل یکی از خدمات اصلی مجموعه چاپ و بسته‌بندی لمون پک است، که با بهره‌گیری از فن آوری روز دنیا و تجربه بیش از 30 سال فعالیت در صنعت چاپ، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. طراحی، چاپ و تولید انواع لیبل کاغذی، لیبل‌های یووی، لیبل سلفون براق، لیبل سلفون مات، لیبل شیشه‌ای، لیبل طلا کوب برخی از خدمات چاپخانه لمون پک در این حوزه هستند.

چاپ لیبل چیست؟

برای شناسایی و و معرفی خدمات و محصولات شما و همچنین معرفی شناسنامه ایی برای برند شما از چاپ لیبل استفاده میکنند.

برای اعتبار بخشیدن به شرکت و سازمان خود میتوانید از چاپ لیبل استفاده کنید و اعتباری چندبرابربه آن ببخشید در نتیجه توجه داشته باشید که باید در طراحی و چاپ لیبل خود نهایت دقت را به کارببرید.

سایزبندی چاپ لیبل

شما میتوانید براساس نیاز خود سایز های که لازم دارید را در کنار هم قرار دهید و در هر سایز و اندازه ایی که خواستید برای خود لیبل طراحی کنید البته باید به این نکته توجه کرد که هزینه هر لیبل براساس سایزبندی که انجام میدهید محاسبه میگردد.

کوچکترین سایز هر لیبل 8.5 در 4.8 اسحت.چاپ لیبل

لیبل یووی و ویژگی های آن

این نوع چاپ یووی از پرکاربردترین لیبل های مورد استفاده این سالهای اخیر بازار است اما یکی از عمدترین دلیل های آن داشتن قیمت مقرون به صرفه است که سبب جذب مشتری میگرددو ازجمله ویژگی های دیگر این محصول ارائه به صورت فوری و یک روزه است این چاپ به صورت فول رنگی ارائه میشود و در سایزها و ابعاد مختلفی عرضه میگردداین لیبل ها با روکش یووی  مورد محافظت قرارا میگرند و دارای رنگ های براق و اشباع هستند.

لیبل سلفون براق چیست؟

سلفون براق دارای ویژگی براق بودن است و حالت گلاسه دارد همچون لیبل یووی دارای قابلیت چلپ به صورت فول رنگی است و هم چنین که درسایزهای متنوعی ارائه میگردد.میتوان به این موضوع اشاره داشت ک این نوع چاپ از کیفیت مطلوبی برخورداراست و همانطور که بیان شد رنگها دارای قابلیت براق هستند.ازجمله ویژگی های این لیبل میتوان به چاپ لیبل سی دی با روکش براق اشاره کرد و هم چنین به لیبل هایی به برش خاص و ویا لیبل دایره ایی نیز میتوان اشاره کرد.

طراحی و چاپ لیبل ارزان  و یا چاپ برچسب باید حتماً مطابق با اصول مجموعه شما باشد این که چه نکاتی مهمتر است که در یک لیبل چاپ شود. بهتر است برای طراحی این مسئول با گرافیستی که می خواهد این کار را برای شما انجام دهد حتماً مشورت کنید. البته مشورت با یک کارشناس بازاریابی یا فروش نیز در این زمینه برای معرفی برند شما بی‌تأثیر نیست. فراموش نکنید همانگونه که اصول تبلیغاتی در طراحی یک کاتالوگ و بروشور را رعایت می کنید

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا