چاپ لیبل طلاکوب

چاپ لیبل طلاکوب

لیبل طلاکوب گرم به دلیل تصاویر بسیار زیبا و جذابیت بالاتری که نسبت به طلاکوب سرد دارد از محبوبیت بیشتری بین مخاطبان قرار دارد. همچنین برای جلب توجه زیاد بین رقبا در بسته بندی‌های لوکس و گران قیمت قرار می گیرد که در رقابت طراحی و بسته بندی، از آن ها استفاده می شود. یکی از ویژگی‌های با ارزش طلاکوب گرم این است که این نوع طلاکوب می تواند برای طراحی‌های خاص و لبه های شارپ، کارایی دقیق‌تر و با کیفیت بسیار بالاتری مورد استفاده قرار گیرد.

تفاوت روش چاپ گرم و سرد

در طراحی و چاپ لیبل های طلاکوب گرم اغلب از برچسب رنگی، هولوگرام ورق‌های طلایی طرح دار استفاده می‌شود. روش چاپ سرد هیچ نوع برجستگی بر روی سطح ایجاد نمی‌شود و مانند چاپ افست بر روی فرم انجام می شود و برعکس آن در روش گرم برجستگی فقط بر روی سطح ایجاد می‌شود. چاپ سرد برجسته سازی روی کاغذ و مقوا انجام می‌شود و در شیوه حرارتی از چرم طبیعی و مصنوعی، مخمل و گالینگور برای چاپ استفاده می‌شود. طلاکوب سرد نسبت به طلاکوب گرم از قیمت کمتری برخوردار است.

از لیبل طلاکوب در چه مواردی استفاده می‌شود؟

شاید برای شما هم سوال باشد که از لیبل طلاکوب در چه مواردی استفاده می‌شود؟ چاپ لیبل طلاکوب در جلد پایان نامه و کتاب‌ها، چاپ انواع لوگو و برند، چاپ برچسب و لیبل کاربرد بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است چاپ لیبل طلاکوب زیبایی منحصر به فردی به محصولات گوناگون خود مثل چاپ سر رسید، چاپ هدایای تبلیغاتی، تولید ساک دستی طلاکوب می‌دهد. گفتنی است که این محصول بر روی انواع سطوح شیشه ای، انواع قطعات صنعتی، سطوح پلاستیکی و… به‌کار می‌رود. کاربردهای دیگر این برچسب را در ادامه بررسی می‌کنیم.

  • روی آرم‌ها و عناصر کلیدی، مانند اسامی و عناوین مهم
  • برای اضافه کردن اعتبار به مهر و نشان در دعوت نامه‌ها، گواهینامه‌ها و اسناد مهمچاپ لیبل
  • ایجاد ظرافت و جلوه های خاص در کارتهای دعوت عروسی
  • بر روی عناصر گرافیکی مانند الگوها و تصاویر برای یک اثر منحصر به فرد
  • استفاده برای چاپ روی پارچه و لباس
  • از این نوع چاپ برای طرح آرم‌های شرکتی روی محصولات مختلف استفاده می‌شود.

نوع لیبل

برای شروع باید نوع لیبل مورد نظر را معین کنید. مدل های متفاوتی از لیبل‌های پشت چسب دار وجود دارد که بر اساس نوع محصول و شرایط استفاده می‌توانید انتخاب بنمایید.

 طراحی و چاپ لیبل

پس از انتخاب نوع لیبل، باید طرح  را طراحی کنید یا طراحی به مجموعه ما بسپارید و محتوای لیبل را مشخص کنید. محتوای لیبل باید شامل نام محصول، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، محتویات، اطلاعات تماس و علائم تجاری باشد. همچنین می‌توانید لوگو برند و عکس محصول را به طرح لیبل اضافه بنمایید.

چاپ لیبل

پس از این مرحله نوبت به چاپ لیبل میشود که مجموعه چاپ هفت با استفاده از به روز ترین تجهیزات چاپ درخدمت شما میباشد .

برش لیبل

بعد از چاپ لیبل، باید آن‌ها را برش داد. برای انجام این کارمیتوان  از قیچی و یا دستگاه‌های خاصی مانند دستگاه برش‌ کاغذ استفاده نمود. برش لیبل باید با دقت انجام شود تا لیبل‌ها به درستی و تمیز جدا بشوند و همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدن لیبل در هنگام برش، باید از ابزارهای مناسب و کیفیت بالا استفاده کرد

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا