طراحی انواع لیبل با چاپ 

طراحی انواع لیبل با چاپ

سایز و ابعاد : از 1 سانتی متر تا 100 سانتی متر

لیبل پشت جسبدار : کاغذی ، پی وی سی ، شیشه ای ، خرد شونده ، شبرنگ ، متالایز ، طلاکوب (لیبل مات یا براق) ، کرافت

روکش : سلفون مات ، سلفون براق ، سلفون مات ، یووی ، متالایز طلایی ، متال نقره ای

خدمات برش : نیم تیغ ، دایکات ، برش

خدمات ویژه : طلاکوب ، نقره کوب ، قالب خاص ، برجسته ، شماره دار ، اسکرچ

چاپ لیبل چیست؟

چاپ لیبل می تواند شیوه ای مناسب برای معرفی محصول و یا برند و کسب و کار شما می باشد.چاپ برچسب می تواند به سازمان ، نهاد و خدمات شما اعتبار صد چندانی ببخشد.  در طراحی استیکر خود دقت ویژه ای را داشته و سعی نمایید طراحی آن را به طراحان متخصص بسپارید. چاپ آکسون  در زمینه طراحی و چاپ لیبل و سایر خدمات چاپی شما نهایت دقت و همکاری را با شما عزیزان خواهد داشت. چاپ لیبل در حال حاضر در مجموعه چاپ آکسون بر روی جنس لیبل یووی ، لیبل سلفون براق و مات و لیبل متالایز  و لیبل طلاکوب و لیبل شیشه ای و اموال و شبرنگ و برچسب پشت چسب دار و برچسب کاغذی و … در سایز های متنوع و دلخواه شما چاپ انجام گرفته میشود.چاپ لیبل

انواع روش های چاپ لیبل کدام اند؟

همه محصولاتی که دارای بسته بندی شده اند، شامل یک یا چند برچسب هستند. این برچسب‌ها یا همان لیبل‌ها کاربردهای گسترده ای در تولید محصولات دارند. از جمله مهم ترین کاربرد این برجسب‌ها می‌توانیم به مواردی مانند معرفی محصول، انواع ترکیبات محصول، عکس محصول، دستورالعمل مصرف و.. اشاره کنیم.  برچسب‌ها با توجه به شکل و اندازه محصولات دارای انواع مختلفی هستند. برای طراحی هر لیبل از یک طرح و رنگ خاص استفاده شده است. به دلیل تنوع زیاد در انواع لیبل‌ها روش‌های چاپ آن نیز متفاوت است. از جمله مهم ترین روش‌های چاپ لیبل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • چاپ دیجیتال
  • چاپ فلکسوگرافی
  • چاپ سیلک اسکرین

در هر کدام از این روش‌ها، لیبل‌های با طرح و جنس متفاوت چاپ می‌شود. برای انتخاب روش چاپ لیبل باید به کاربرد لیبل‌ها توجه شود. زیرا جنس، طرح، شکل و اندازه برچسب‌ها کاملا متفاوت است. از بین روش‌های مختلف چاپ لیبل، چاپ دیجیتالی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. زیرا برچسب‌های که با این روش به چاپ می‌رسند، از لحاظ رنگ و طرح با کیفیت تر هستند. روش‌های دیگر چاپ نیز با توجه به نوع لیبل کاربرد زیادی دارند و از آن‌ها نیز استفاده می‌شود.

انواع لیبل طلاکوب

برچسب‌های طلاکوب باتوجه به جذابیت بسیاربالا و کاربردهای گوناگون و مناسبی که دارد دارای انواع مختلفی نیز هست. پرکاربردترین این لیبل‌ها، لیبل سلفون مات طلاکوب، لیبل سلفون براق طلاکوب و لیبل بدون روکش طلاکوب می‌باشند. در ادامه مطلب با مزایا و توضیحاتی درباره‌ی انواع لیبل طلاکوب آشنا می‌شویم.

لیبل سلفون مات طلاکوب

لیبل سلفون مات طلاکوب از جمله لیبل های جذاب و منحصر به فرد محسوب می شود. روکش این لیبل مشابه لیبل سلفون مات می‌باشد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان طلاکوبی زیر روکش سلفون مات محصولات اشاره کرد که دوام فوق العاده ای به محصول خواهد بخشید. برای طراحی و چاپ لیبل طلاکوب توصیه می‌شود از قالب های آماده‌ی موجود استفاده نمایید.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا