لیبل پلمپ سایز 5.5cm*3.5cm

لیبل پلمپ سایز 5.5cm*3.5cm

استفاده از برچسب پلمپ از روش های اطمینان در رسیدن سالم بسته‌ها محسوب می‌شود. برای ارسال برخی از محصولات نیاز داریم تا اطمینان داشته باشیم پیش از رسیدن به مقصد بسته‌ها باز یا دستکاری نشده باشند

به همین دلیل استفاده از انواع لیبل پلمپ می‌تواند موثر باشد. برچسب‌های پلمپ را می‌توان روی پاکت و یا بر روی کارتن نصب کرد. کافیست تا محصول را بسته بندی کرده و پس از بستن درب جعبه،

برچسب پلمپ شد را بر روی آن چسباند. با این کار با صرف هزینه کم و به راحتی می توان از رسیدن سالم و کامل مرسوله به مقصد اطمینان حاصل کرد.

لیبل های پلمپ انواع مختلفی دارند و در سایزهای مختلف طراحی و تولید می شوند. از ساده ترین انواع لیبل ها میتوان به لیبل های کاغذی پشت چسب دار اشاره کرد. این لیبل‌ها قیمت پایینی دارند

به راحتی قابل استفاده هستند و روی سطوح مختلف قابل چسباندن هستند.  از این برچسب ها برای پلمپ در شرکت ها و ادارات برای پلمب هر نوع وسیله برقی نیز می‌توان استفاده کرد.

پیش از چسباندن هر نوع لیبل بر روی سطح از تمیزی سطح اطمینان حاصل کنید. وجود گرد و غبار یا رطوبت باعث مخدوش شدن چسب، لیبل شده و از مقدار چسبندگی لیبل می کاهد.

مشخصات فنی لیبل امنیتی و برچسب امنیتی اثرگذار بر سطح زیرین TTچاپ لیبل

باید متذکر شویم که لیبل امنیتی اثرگذار بر سطح زیرین TT دارای خصوصیات ویژه ای بوده که شامل:

  1. در این نوع لیبل امنیتی دستکاری آن منجر به ظاهر شدن پیغام OPEN VOID  بر روی لیبل و سطح زیرین آن می شود، که مشاهده این پیام نشانه بازشدن لیبل است.
  2. اين برچسب‌ها توسط ظاهر نمودن پيغام مخفي در زماني كه برچسب پلمپ (لیبل پلمپجدا مي‌شود نشان دهنده فك شدن برچسب امنیتی خواهد بود.
  3. اين برچسب‌ها با خاصيت خود به خود ظاهر شدن پيغام مخفي يك ابزار بسيار عالي براي تشخيص سرقت يا دستكاري محصولات شما خواهد بود.
  4. هر تلاشي براي دستكاري برچسب امنیتی توسط ظاهر شدن پيغام مخفي قابل شناسايي خواهد بود.
  5. برچسب پلمب يك روش ساده و مشاهده‌اي براي بازرسي كالا در اختيار شما قرار مي‌دهد كه مي‌تواند باعث پيشگيري از خسارت‌هاي احتمالي گردد.
  6. در مقابل گرما و سرما مقاوم بوده و هر تلاشي در جهت برداشتن لیبل امنیتی با استفاده از منبع گرمايي يا سرمايي امكان پذير نبوده و پيغام مخفي ظاهر مي‌گردد.
  7. يك برچسب پلمپ (لیبل پلمپ) به طور مجزا مي‌تواند شماره سريال داشته باشد كه از كپي كردن جلوگيري مي‌نمايد. اسم و آرم شركت و باركد نيز مي‌تواند بر روي
  8. برچسب چاپ شود تا امنيت بالاتري را تأمين نمايد.
  9. از مواد چسبنده با كيفيت بالا ساخته شده كه تقريباً براي تمام سطوح مختلف و محيط باز و بسته قابل استفاده مي‌باشد.

انواع لیبل عبارتند از: لیبل کاغذی، لیبل بی رنگ و شفاف، حرارتی، لیبل اموال، لیبل متالایزر، پی وی سی و

انواع برش لیبل

لیبل ها به دو روش برش داده می شوند، برش مستقیم و برش نیم تیغ. برش مسقیم مخصوص لیبل های بزرگ با اشکال ساده است که دو لایه ی لیبل به صورت کامل برش داده می شود. در برش نیم تیغ لایه ی

رویی برش داده می شود که معمولا شامل تعداد زیادی از لیبل است و لایه ی زیرین سالم میماند که این روش به نسبت قبلی دقیق تر است.

لیبل اسبای بازی  لیبل خیار شور  لیبل اموال لیبل حرارتی لیبل بطری لیبل خودرویی  لیبل شیرینگ 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا